Принц Джордж или Княза на този свят (Ариман)

Делят ли ни броени години от превръщането на британския благородник в бъдещия самодържец на планетата?

Същественото за тази статия ще бъде, че тя е спекулативна. Нищо от това, което ще напиша по-нататък, не трябва да се приема за факти. Ще е грешка, ако аргументите ми се приемат и като твърдения. Не твърдя нещо от това, което ще изложа пред вас, нито го вярвам убедено — просто ще размишлявам „на глас“.

А дали размислите заслужават внимание, ще оставя да решите сами.

Днес приятел ме насочи към нова снимка на малкия принц Джордж, заобиколен от роднините си. Четири поколения „сладури“ — в кавички, защото за мен единственият истински сладур, харизматичен като всяко хлапе, е именно най-малкият. Да ти се прииска да му нацелуваш ухилената муцунка или да му нащипеш румените бузки.

Симпатяга е мъникът Джордж — нямаме спор, нали?

Принц Джордж или Княза на този свят (Ариман)

Проблемът е, че за мен снимката е потресаваща

Още по-големият проблем е, че някои детайли от нея ме заставят да напиша нещо за русолявия чаровник, като само мога да предполагам как ще прозвучи. Както и да се аргументирам, ако „демонизирам“ едно сладко дете или даже го отъждествя със самия Сатана, рискувам да прочета какви ли не отзиви от случайните светски читатели и дори да засегна „авторитета“ на антропософи, които са твърдо убедени в своите собствени умозрения и спекулации, като от години ги представят за „окултни факти“. (Гледам към теб, Мангуров.) Например, че въплътеният Ариман се е родил в Америка през 1999 година, което означавало, че скоро ще навърши пълнолетие, на крачка от дебюта си на световната сцена. Колкото и да имам предвид такива самозвани „окултни факти“, не мога да изключа личните си разсъдъчни способности, които навеждат на други мисли.

Нека си спомним една насока от Учителя Беинса Дуно:

„Когато Христос беше на Земята, Сатаната беше в астралното поле. Сега е обратното — Сатаната е на Земята, а Христос действа в астралното поле. Сатаната ще се въплъти тук, в Европа, в един царствуващ дом, ще привлече към себе си всички отрицателни елементи, след което най-после ще бъде разпнат.“1

Това, за което говори Беинса Дуно, е дори по-точно разяснено от д-р Рудолф Щайнер. Днес Христос действа в астралното и особено в етерното поле, а Сатаната (или Ариман, ако използваме антропософския термин) действа на земното поле – особено след като до 1878 1879 г. арх. Михаил води битка с „Дракона“ (или змея, символ на Ариман) и сваля подопечните му демони в свръхсетивните области на земята.

Нещо повече — антропософията също предрича, че Ариман/Сатаната/Княза на този свят ще се въплъти в човешко същество, като дори дава конкретно указание: в началото на третото хилядолетие.2 От Учителя пък получаваме подробностите, че това ще стане в Европа, при това в благородническа фамилия — „царстващ дом“. Сигурно ще се съгласите, че малкият принц Джордж отговаря на всички указания, цитирани дотук, но и на други…

 

Да се прочуеш, преди да си роден

Има и друга подробност за раждането на въплътения Ариман:

„Най-важното нещо е човекът да не пропусне, спейки, идването на Ариман. Когато стане въплъщението на Ариман в западния свят, в местния регистър ще видим просто раждането на Джон Уилям Смит. Разбира се, името няма да бъде това. Хората ще гледат на детето като на гражданин с обикновено положение, като на всеки друг, и ще проспят какво реално се е случило. Професорите от висшите ни училища определено няма да се разтревожат дали хората проспиват това, или не. За тях случващото се ще бъде просто раждането на Дж. У. Смит. Но в ариманичната епоха е крайно важно хората да знаят, че тук си имат работа само външно с Дж. У. Смит и че вътрешно присъства Ариман. Както и че не трябва да се заблуждават с приспивна илюзия за това какво се е случило.“3

Това указание от д-р Щайнер е интересно в два аспекта:

1. Загатва, че детето, което ще е съсъд или носител на Ариман, ще се роди при такива обстоятелства, че човечеството ще има възможност да научи за събитието. Не можем да „проспим“ нещо, ако не знаем изобщо за него, нали?

А сега да помислим — колко са децата, които още преди раждането си и със самото си раждане, се радват на огромен интерес от човечеството? Никак не са много. Такива деца, ако не броим наследниците на аристократи, са само отроците на отделни холивудски знаменитости. Но дори холивудските бебета никога не са имали чак такова медийно внимание, каквото получи принц Джордж даже още по време на бременността на Кейт Мидълтън. Защото и да нямахме интерес към тази кралска двойка, пак научихме — щем или не щем — за първото им бебе. И никой друг принц не е постоянна тема в таблоидите, както британският.

2. Дали „произволното“ име (Джон Уилям Смит), което използва д-р Щайнер, наистина е чак толкова произволно?

Обърнете внимание, че на две места стенографът е записал името с инициали (Дж. У. Смит). Може да се допусне, че на съответните места Щайнер също е използвал инициали. И да не е ползвал инициали (което е съмнително, тъй като в антропософските лекции рядко се използват произволни съкращения) следващите размишления не губят валидност.

Реално погледнато, инициалите на принц Джордж също са Дж. У. С., ако избягаме от официалните му имена и се съобразим с произхода му. Фонетично Джордж и Джон са сходни, като споделят общия инициал „Дж.“. Бащиното име напълно съвпада — Уилям. За фамилното (Смит или С.) също има какво да се каже — царстващият дом Уиндзор всъщност до неотдавна всъщност се е наричал Сакс-Кобург-Гота (отново С.)

Размишления и върху рождения ден на принца

Принц Джордж се роди на 22.07.2013 г. Ако по установения начин потърсим окултната стойност на 2013, получаваме:

2013 = 2 + 0 + 1 + 3 = 6

Антропософията разглежда 6 (шестицата) като символ на „непостигнатото съвършенство“. Съвършенството се изрязава със 7 (седмица). Ето защо 6 се смята за числото на падналите духове, сред които е абнормният архангел Ариман.

За да се роди едно бебе през юли, трябва да е заченато девет месеца по-рано, тоест през ноември 2012 година. От изобилната информация за бременността на Кейт Мидълтън знаем, че бебето не се е родило преждевременно или със закъснение. Девет месеца преди 22.07.2013 г. ни отвеждат до ноември 2012 г. Тогава (на 13.11.2016 г.) имаше пълно слънчево затъмнение, което не е без значение, макар и да не се наблюдаваше от целия свят, което не омаловажава символиката.

Самата дата 22 юли също е интересна. Тя разграничава два зодиакални знака — Рак и Лъв. Ако някой разбира от астрология, може да направи пълен профил на младежа, като има предвид, че той е роден в 16:24 часа (BST) или 15:24 часа (UTC), болница St Mary’s Hospital, Лондон.

Ще се радвам, ако споделите астрологичния анализ в коментарите след статията.

Сега да се върнем на сладката муцунка

Това, че въплътеният Ариман (или Антихрист, както го наричат религиозните) ще е извънредно магнетичен човек, се подразбира от само себе си. И се изтъква или дори дебело подчертава във всички пророчества — направо се твърди, че той ще опита да омае и привлече дори „избраните“, най-верните последователи на Христа. В този смисъл не трябва да ни изненадва, ако принц Джордж, който е сладко момче, след години, както личи още отсега, стане красив или поне чаровен мъж, способен да привлича и приковава вниманието.

Освен това отрано личи, че младежът ще е извънредно интелигентен. Погледнете челото му! И ако се запознаете с френологичните и физиогномичните окултни лекции, няма да имате и помен от съмнение, че от това дете ще стане много умен зрял човек. Това му е „по рождение“, а расте и в среда, която позволява разгръщането на целия му потенциал.

Ако примем, че в това малко тяло живее и тепърва ще се проявява духът на Ариман…

„Ариман е една велика, превъзхождаща интелигентност и той би искал да постигне нещо особено с развитието на Земята.“4

В една антропософска лекция, която не успях да намеря, за да я цитирам буквално, се загатваше, че (цитирам по памет) физическото тяло на Ариман ще претърпи научни манипулации още в зародиш, така че чрез това тяло, след като се роди, да може да се прояви интелигентността на един архангел, пред която бледнее интелигентността на човека. Така че, ако схващате идеята и намека ми, на принца може да не му се наложи да учи каквото и да било, където и да било, за да се прочуе като „геният, който ще оправи света“.

Как мислите, струва ли си да наблюдаваме младежа с повишено внимание?

Иван Стаменов
20.4.2016 г.


Бележки:

  1. Ходете във виделината, извънредни беседи (1898-1913), София 1994, с. 30 – 27 IX 1911 [^]
  2. Точният цитат е: „Ще мине само (малка) част от третото хилядолетие“, Събр. съч. (GA) 191, лекция от 1.11.1919 г. [^]
  3. Рудолф Щайнер, Събр. съч. (GA) 195, трета лекция от 28.12.1919 г. [^]
  4. Подробности тук. [^]

Споделете публикацията

Google1

За Стопанина

is@otizvora.com | Иван Стаменов — Стопанина пише статии на политически, здравни, развлекателни, исторически и духовни теми. От 2016 г. поддържа „От Извора“, като се издържа от дарения на читателите. Превежда статии, книги и непубликувани досега антропософски лекции. Подкастър и издател на други автори.

Всички публикации

150 коментара за "Принц Джордж или Княза на този свят (Ариман)"

  1. Стопанина  25.03.2018 г. | 11:22 ч.

    Това луксозно и щедро спонсорирано издание на „Бхагавад Гита“ съм го чел няколко пъти между 1991 – 1993 г.

    Вероятно имаш същото издание с твърди корици, което имам от същия период. Баща ми го донесе, след като му бяха оферирали на улицата с настойчивост от типа: „Вземи я, ако искаш да те оставим на мира.“ 🙂

    неразумно подценяване на аудиторията

    Изначалният проблем е в неразумното надценяване на собствените умозрения. Това, че нещо „ни се връзва“, не го прави истина.

    Бих препоръчал на Милко да акцентира върху громенето на лешоядите в историографията ни. Там му се получава.

  2. Милко Гърчев  25.03.2018 г. | 14:01 ч.

    Здравейте Момчета,
    Не ми давате никакъв друг шанс освен да се усмихна, на това което пишете и да ви кажа, че светът чете и препрочита Бхагават Гита от хилядолетия, без да е успял да напише нищо по-мъдро след нея. Освен това издание, аз имам още 4-5, а в мрежата я има и в най-различни електронни варианти. От 1993 г. я чета и препрочитам, както се чете Библията и всеки път намирам нещо ново и по-дълбоко. Сега чета „Синтез на Йога“ на Шри Оробиндо и в нея откривам основите, поставени от Гита. Няма значим мъдрец от Изтока, който да не се е учил от Гита и да не се е опитвал да я коментира. Освен Прабхупада (над който се надсмивате), такива се Парамахамса Йогананда, Вяся… Тагор в Гитанджали и дори Любомир Левчев. Бхагават Гита е в основата на основите на човешката цивилизация… Не знам дали си давате сметка с какви изконни човешки ценности си правите гаргара?… Включих се в дискусията по повод, това което пишете за едно невръстно дете, като му приписвате идентичност каквато то все още не е изявило. Сега с удоволствие излизам от дебата, защото не искам да ви подтиквам към Богохулство – „Бхагават Гита“ означава „Песен на Бога“, каквато е!

  3. Стопанина  25.03.2018 г. | 14:32 ч.

    светът чете и препрочита Бхагават Гита от хилядолетия, без да е успял да напише нищо по-мъдро след нея.

    Благодарим за личното мнение. Надявам се, че авторът му осъзнава:

    1. думата „мъдрост“ не подлежи на степенуване;

    2. а ако се степенува, този, който прави степенуването с по-, би трябвало да се изживява като най-, а това е, меко казано, нескромно и дискусионно. 😉

    Не знам дали си давате сметка с какви изконни човешки ценности си правите гаргара?

    Всъщност антропософията има добро мнение за „Бхагават Гита“ и дава интересни сведения за нейния произход и съдържание. Не ми пречи книжката, нито безспорният принос на Древна Индия за общочовешката еволюция.

    Пречи ми натрапването на възгледи на място, обединено върху други възгледи, в коментари към съвсем различна тема и то по-начин, който предполага „гаргара“. Да, „гаргарата“ не е към книжката, а към амбулантните ѝ търговци, увличащи се в оценката и цената ѝ за съвременното човечество. Все пак, ако „Бхагават Гита“ беше най-доброто, на Христос едва ли щеше да му се налага да идва.

  4. Светльо  25.03.2018 г. | 14:58 ч.

    Милко, антропософията нито отрича, нито порицава Бахагават Гита. Мисля, че се получава неразбиране. Деянията на Апостол Павел и Бахагават Гита е лекционен курс, който е осветен от Рудолф Щайнер и ти препоръчвам да го прегледаш. Той говори за Древните индуси и песните на Бахагават Гита и в редица други лекционни цикли и книги, който той сам е писал – Тайната наука, Как се постигат познания за Висшите светове и т.н.

    Позволявам си да ти го препоръчам:
    http://anthroposophie.byu.edu/bulg/142.pdf

  5. Милко Гърчев  25.03.2018 г. | 18:16 ч.

    Светльо, благодаря за лекцийте на Щайнер – изтеглих си ги и с интерес ще ги прегледам, макар и не сега, защото съм зает с нещо доста интересно.

    Стопанина, искам да се извиня, ако с нещо съм се проявил като „амбулантен търговец“, но мисля, че и в случая, както и с невръстното дете, ми приписваш идентичност, която не съм проявил, а съществува единствено във въображението ти. Занимавам се от 1982 г. с различен вид духовно-интелектуална дейност, но винаги като хоби – това никога не ми е било занаят или професия. Дал съм много пари за тези свои занимания, без да съм спечелил и стотинка от тях. И винаги съм се опитвал да се докосна до истината зад очевидните неща. За мен в това е смисъла от тези мои занимания. Не искам извинение, то не ми е нужно. Но просто един „по-мъдър“ съвет – не съди прибързано и рефлексивно за хората – това поражда лоши мисли, лоши действия и като резултат лоша карма. НАМАСТЕ!… и моля ви не ме споменавайте повече в коментарите си по тази тема. Смятам дискусията за безсмислена и повече няма да участвам в нея.

  6. Киро Перника  01.05.2018 г. | 22:10 ч.

    здравейте,
    тази статия ми направи впечатление и след като прочетох коментарите реших да се включа.
    – Не съм голям специалист по снимките и тълкуване на знаците в тях, но мисля че, прекалено голямо значение се отделя – в крайна сметка той е просто дете със своето своенравие, а клякането е абсолютно естествено – замислете се вие колко пъти сте клякали пред други деца за да си говорите с тях.
    – нумерологията – ок, вероятно в Лондон по същото време са се родили още поне дузина деца. Предпологам хороскопа им съвпада с неговия
    – името – това „фонетично“ съвпадение трябва да се игнорира в крайна сметка важното е оригинала, а както се сещате има голяма разлика между J и G. Предполагам ако погледнем при други езици няма да има никаква фонетична прилика – немския например. По същия начин може да се казва Йохан Волфганг Сакс – тогава има пълно съвпадение с Джон Уилям Смит
    – според мен трябва да се търси другаде – кралски двор може да е всеки, който има директна връзка с кралския двор, също така е достатъчно да има „кралска кръв“ за да стане после принц по всяко време, когато си поиска. Така съвпада с описанието, че ще бъде като обикновен гражданин. Реално погледаното това ме навежда на логиката за френски или германски двор, но може и австрийски. Навсякъде там е пълно със „скрити“ аристократи, които не афишират много положението си.
    – медийното внимание – мисля, че това е абсолютно типично за Англия особено след издънките на Диана и Чарлз, а така или иначе Уилям трябваше да се доказва, че може да прави наследници. Съгласен съм, просто проглушиха наляво и надясно, но такива са англичаните.

    Някъде бях срещнал и че се е родил през 80-те, но досега толкова харизматична личност на публичната сцена не съм срещал особено пък „обединител“. Според мен трябва да се прегледат всички раждания за определен период от време във фамилии с кралска линия. Медийното внимание може и да е най-силно в локалните медии. А Джордж може да е прах в очите за да се скрие истинския.

    Простете ако прекалено лаически съм погледнал, просто се опитвам от логическа гледна точка да погледна.

  7. Владимир Комаров  02.05.2018 г. | 12:18 ч.

    особено след като до 1878 г. арх. Михаил води битка с „Дракона“

    Предполагам, че имаш предвид 1879? Битката е водена от 1841 до есен 1879.

    Принц Джордж се роди на 22.07.2013 г. Ако по установения начин потърсим окултната стойност на 2013, получаваме:

    2013 = 2 + 0 + 1 + 3 = 6

    Номерологията не ми е експертна зона, но на база това, което знам Принц Джордж е 8-ца. Събират се всички цифри: 2 + 2 + 7 + 2 + 1 + 3 = 17 = 1 + 7 = 8.

    Анализът за 6-цата би касаел всички, които са родени 2013 година. Дори и 8-цата пак няма да е точната цифра, вероятно, защото тя касае всички родени на 22 юли 2013. Номеролозите включват в анализа и името. Иначе прецизността се губи и подобно на аналогичната ситуация при астрологията (тя вече ми е експертна зона) би било сякаш разглеждаме само астрограмата, валидна за всички, родени на 22 юли 2013, но не и конкретно хороскопа на Принц Джордж.

    Така че за мен номерологичната част отпада като стояща под въпрос (без да изключвам изцяло, защото пак има вероятност детето да се окаже 6-ца в крайна сметка при детайлен анализ).

    Девет месеца преди 22.07.2013 г. ни отвеждат до ноември 2012 г. Тогава (на 13.11.2016 г.) имаше пълно слънчево затъмнение, което не е без значение, макар и да не се наблюдаваше от целия свят, което не омаловажава символиката.

    Така е. Затъмненията имат значение, не малко.

    Само че девет месеца преди 22 юли 2013 ни отвеждат до октомври 2012: юни-май-апр-мар-фев-яну-дек-ное-окт. Т.е преди вторият за 2012 сезон на затъменията. С „нормалната“ дата 273 дена (9 слънчеви и 10 лунни месеца) преди рождената стигаме до малко след средата на октомври 2012. Две седмици напред и назад дава.. ако помня какво гледах около полунощ вкъщи.. сега не съм пред компютъра вкъщи и пиша по памет: 12.10 и 30.10 за дати на Epoch-a. Като, ако продължа с анализа ще остане една от двете.. тук има нужда от малко повече внимание, защото детето е родено почти точно на Пълнолуние, което внася малко повече вариабилност в анализа и изчисленията.. но във всеки случай говорим за октомври 2012, не за ноември. Забележката по линия „роден по затъмнение“ отпада. (Между другото, просто техническа корекция: няма затъмнение, слънчево или лунно, което да е видимо по целия свят.)

    И последно допълнение към обемния поток коментари (които не съм чел, само прегледах в търсене дали вече е правен астрологичен анализ.. за да не дублирам):

    Ще се радвам, ако споделите астрологичния анализ в коментарите след статията.

    Погледнах двете Epoch карти, рождената, както и времето около началото на 30-те, когато принцът ще е 18-19 годишен.

    По принцип всичко това е спекулативно и хипотетично, защото астрологията на този етап не е достатъчна сама по себе си и е винаги само допълнителен инструмент.. но, да, интересно е да се следи какво ще се случи с това малко в момента човече. Може да е съсъд за Ариман, може да е (за мен това е по-вероятно) да е още една антропософска душа (връзката на хороскопите с този на пра-Великдена). Ще поживеем, ще видим.

    Исках просто няколко технически допълнения да вметна.

  8. Стопанина  02.05.2018 г. | 12:31 ч.

    Предполагам, че имаш предвид 1879? Битката е водена от 1841 до есен 1879.

    Да, благодаря. Коригирах го.

    Между другото, просто техническа корекция: няма затъмнение, слънчево или лунно, което да е видимо по целия свят.

    Това е ясно. Мисълта ми беше, че не е било видимо на мястото на раждането. Което според мен е от значение.

    Прав си, че всичко от нумерологията и астрологията е въпрос на интерпретации и в крайна сметка – спекулации. За мен най-ценното са паралелите между обстоятелствата около раждането на Джордж, неговото положение и сведенията от Щайнер.

  9. Владимир Комаров  02.05.2018 г. | 12:40 ч.

    1979

  10. Стопанина  02.05.2018 г. | 12:42 ч.

    Мдааа… Резултатът от жонглирането на три успоредни занимания. 😀

  11. Светльо  02.05.2018 г. | 13:31 ч.

    @ Владимир Комаров

    Номерологията не ми е експертна зона, но на база това, което знам Принц Джордж е 8-ца. Събират се всички цифри: 2 + 2 + 7 + 2 + 1 + 3 = 17 = 1 + 7 = 8.

    Всъщност това може би допълва прозвището – цар осмий или княза на Осмата сфера. Чисто спекулативно го подхвърлям това. Напълно допускам да греша.

  12. Владимир Комаров  02.05.2018 г. | 14:05 ч.

    George = 7 + 5 + 6 + 9 + 7 + 5 = 39 and 3 + 9 = 12 and 1 + 2 = 3

    Alexander = 1 + 3 + 5 + 6 + 1 + 5 + 4 + 5 + 9 = 39 and 3 + 9 = 12 and 1 + 2 = 3

    Louis = 3 + 6 + 3 + 9 + 1 = 22

    Destiny Number = 3 + 3 + 22 = 28 and 2 + 8 = and 1 + 0 = 1

    Името му, което така и не разбрах защо се свързва с Д. У. С. при условие, че е G. A. L. дава 1, а житейският му път е 8. С две думи: роден лидер.

    Но както казах с тези неща могат да се разпъват локуми.. и общо взето това е.

  13. Стопанина  02.05.2018 г. | 15:10 ч.

    Името му, което така и не разбрах защо се свързва с Д. У. С.

    Джордж от баща Уилям от рода Сакс-Кобург-Гота. Такова е патронимното имеобразуване у нас, а много подобно е било патронимното при немците до края на 19 век. Ако Уилям не указва бащино име, а просто двойно име, имаме странен пример, защото не попадам на комбинация Джон Уилям – било на популярни, било на обикновени хора. Има Джон Уилямс, но тук Уилямс е фамилно име.

    В случая не е съществена разликата между G и J, защото фонетичната им стойност е еднаква при двата инициала.

    Но както казах с тези неща могат да се разпъват локуми.

    Локумите не претендират да са нещо различно. Те може да имат някаква стойност само ако съществените указания от Щайнер и Учителя са ни обърнали внимание на правилния човек.

  14. Владимир Комаров  02.05.2018 г. | 15:39 ч.

    Джордж от баща Уилям от рода Сакс-Кобург-Гота.

    Аха. Добре, обаче това все пак не е името, с което е записан/известен, или?

  15. Стопанина  02.05.2018 г. | 15:51 ч.

    Името, с което е записан, е това, което си посочил. Какво правило за имеобразуването е използвано, за да се получи George Alexander Louis? Откъде се взе това Луис? Александър част от двусъставно малко име ли е или нещо друго?

    Когато мислим за принц Джорд за Джордж Александър Луис ли мислим или за сина на Уилям и Кейт, както и за наследника на споменатия род (който неведнъж е сменял името, с което се записва официално)? 😉

  16. Стопанина  02.05.2018 г. | 16:02 ч.

    Май чак сега включих защо ме питаш за записването и акцентираш на него:

    в местния регистър ще видим просто раждането на Джон Уилям Смит.

    Заради горното указание на Щайнер ли?

  17. Владимир Комаров  02.05.2018 г. | 16:44 ч.

    Да. Защото това, което обясняваш е така, но то е така може би само за нас? В други страни така ли се образуват имената? Аз нямам идея.

    Но в случай, че отговорът е не, тогава везната се накланя към името, с което е фактически записан.

  18. Стопанина  02.05.2018 г. | 16:57 ч.

    Образуването на имената никога не е било еднакво навсякъде и по всяко време. Дори у нас поредицата лично-бащино-фамилно име е сравнително нова за цялата страна. В някои региони на страната само допреди 2 поколения фамилното име всъщност е било името на дядото. А в по старо време на места се е използвало лично-майчино-бащино: ако някой е бил Райчо, роден от майка Неделя и баща Върбан, се е казвал Райчо Неделин Върбанов. (За сравнение, ако днес едно дете носи майчино име на мястото на бащиното, не се смята за „нормално“, а е указание, че не е припознато, а „копеле“.)

    Имало е и други форми на имеобразуване.

    Подобни вариации са съществували в Германия по времето, когато Щайнер е изнасял тези лекции за немската публика. Тогава още е било сравнително популярно „патронимното“ образуване, при което бащиното име или прякора на бащата/рода е влизало в името. Наследство от това са Мюлерови (Мелничарови), Фишерови (Рибарови) и пр. При цялостните реформи на езика им – по две на десетилетие – трудно можем да им хванем дирите. Знам, че по едно време (при нацистката власт) са обмисляли даже древногерманското образуване по скандинавски модел – бащино/дядово + окончание son.

  19. Varna Mapper  03.05.2018 г. | 10:00 ч.

    Кои страни ще бъдат подчинени на Ариман – дали България фигурира сред тях? И дали Видин ще бъде засегнат от разширяването на Дунав, а Варна от Черно море(от което ще бъда пряко засегнат като варненец)?

  20. Наблюдател  05.05.2018 г. | 11:29 ч.

    @ Varna

    За евентуалното поглъщане на бреговата ни ивица има няколко известни пророчества. Беинса Дуно е казал, че в бъдеще, основно пристанище ще бъде един по-вътрешен град.

    Ще споделя нещо, почти известно, казано от леля Руска, също като леля Слава от Н. Загора, и със същите феноменални способности като нея.
    Моя близка роднина е била свидетел на разговор, в който племенника на леля Руска й казва за плановете си, да закупи къща и да пресели семейството си, в град от Южното ни Черноморие. Жената с ясновидски способности, видимо развълнувана, казва, че има видение за време, което не е много далеко от настоящето, в което вижда като жива картина, как къщите и земята под тях се свличат в морето, което навлиза доста навътре в брега. Накратко, умолява роднината си да не прави крачка към закупуване на този имот, заради доброто на семейството си.

    Също така е казвала, че България е под опеката на Бог и Небесните сили, така че да не се борим за бъдещето си. Казвала е и много други неща, които плътно се припокриват с прореченото от Слава Севрюкова. Може би дори е била много по-надарена в някои отношения, основно – лечителски, а не само диагностика, която е била силата на леля Слава. От жив свидетел, мой роднина, съм чувал как, когато е имал сърдечна криза, е получавал помощ от нея. Единият път, по време на голям сърцебол, той й се обадил по телефона (от онези, аналоговите), държал слушалката с лявата си ръка, а с дясната набирал номера на телефонната шайба. Тя му казала: „ей сега ще ти помогна“. Веднага почувствал нещо като преминаване на ток от слушалката, минаващ през ръката към главата, а оттам към сърцето, и почти мигновено облекчение. Друг път му поискала носната му кърпа, поддържала я между дланите си, казала някаква молитва, и му заръчала, да я притисне кърпата отгоре. Отново усещането било подобно на преминаващ ток – леки изхождания и леко изтръпване…

    Знам, че писателят Хр. Нанев е намислил да напише книга и за леля Руска, но дали това някога ще стане, можем само да гадаем. Веднъж разговарях с него по темата.

  21. Наблюдател  05.05.2018 г. | 11:44 ч.

    Забелязах, че автоматичния редактор на телефона е подправки много от думите, напр. „леки убождания“ са заменени с „леки изхождания“, „подържала я“ с „поддържала я“. „Архимандрит“ се изписва, когато се опитвам да напиша „Ариман“, а понякога асистиращия бързопис, предлага изписване „Стомана“, сякаш някой или нещо, умишлено се се старае да изкриви мислите ни.

  22. Наблюдател  05.05.2018 г. | 11:48 ч.

    Аман! Заменил е „е подправил“, с „е подправки“…

  23. Varna Mapper  05.05.2018 г. | 12:25 ч.

    @ Наблюдател

    Мерси за поясненията.

  24. Дорина Василева  19.05.2018 г. | 12:31 ч.

    В момента на живо може да наблюдаваме приготовленията, гостите, вълненията по лицата, облеклата и изобщо да усетим атмосферата на предстоящата сватба в кралското семейство… Интересно е с духовен поглед човек да може да наблюдава зад външното и изразеното:
    https://www.facebook.com/TheBritishMonarchy/videos/1862673790421109/

  25. Varna Mapper  19.05.2018 г. | 22:41 ч.

    @Дорина Василева

    Чудя се дали не е възможно бъдещето дете на принц Хари да бъде Антихриста.

  26. Дорина Василева  19.05.2018 г. | 23:42 ч.

    Съвсем умишлено рядко сядам пред телевизора. Но днес изгледах цялата церемония – само една наша програма предаваше директно. И изобщо не съжалявам, че отделих почти половин съботен ден за това, защото имаше моменти, които не бяха за изпускане. Напр. да гледаш и да слушаш американския пастор с неговата меко казано емоционално-ексцентрична реч – как скачаше и размахваше ръце – толкова ню ейдж изглеждаше…, и как разходи изглеждащата шокирана аудитория от робството в Америка до огъня в древни времена и ролята му днес, или раздвижената диригетнка на госпъл хора, която направо танцуваше с тялото си, и цялото това тъй бурно афро-американско присъствие на фона на английско-благородническите смразени физиономии… Е, признавам, че на моменти се посмяхме с глас, даже с леко злорадство и с думите: „Хак да й е новата снаха на кралицата-майка! Тя ще ги оправи!“ Не, не, тази церемония беше супер забавна! Извън етикета в много моменти… И това костюмче в жабешко-зелено на нейно Величество Кралицата…, с крайно намусен и сбърчен поглед… явно тоалетът й беше съобразен с всеобщото веселие. 🙂

    Явно се върти нещо около тази фамилия. Не бих коментирала повече. Имаше коментар, че бъдещото дете на тази двойка ще има и американско гражданство, съответно и права – едно от които е да се кандидатира за американски президент… Което би свързало европейската кралска династия с американския Дракон /моя мисъл/… Окултната трактовка на подобна възможност според мен тепърва предстои. За мен също интересното е, че новата снаха има явна освободеност и симпатии към народа, по които действително много наподобява лейди Даяна. Много естествена е. И аз наистина намирам някаква особена близост и даже връзка между двете – като излъчване. Може и така да ми се струва само…

    В по-горни коментари преди доста време Атанас Везирев беше написал следното „Лейди Д бе светла личност и нейната утроба не би могла да роди бащата на Ариман“… Напротив, смятам, че е точно обратното – точно в утробата на светла личност, надарена с човечност и мекота, каквато беше Даяна, тъмните окултни сили биха искали да поставят своя „отровен плод“, който да даде по-нататъшно семе… Окултните братства се нуждаят именно от чистотата и светлината на една душа, за да я използват за своите цели… Дано да не е така! И нека тези млади хора да живеят в мир, доброта и разбиратество. А времето ще покаже дали ще станат част от духовното бъдеще на човечеството, така както е било предречено.

  27. Gergana  20.05.2018 г. | 12:45 ч.

    За мен също интересното е, че новата снаха има явна освободеност и симпатии към народа, по които действително много наподобява лейди Даяна. Много естествена е. И аз наистина намирам някаква особена близост и даже връзка между двете – като излъчване. Може и така да ми се струва само…

    Дори, това в предаването ли го намекнаха, предполагам по Нова, че е близка до народа и т.н?

    Споделям само лично мнение и аз – ни един не ми харесва от тях и не го усещам като много светъл. Обърнете внимание на магнетизма, който се излъчва от дълбоко поставените очи. При мен съветват предупредителни лампички.
    А, иначе, ангажирани са в какви ли не благотворителности, две мнения по въпроса няма (и няма и да има, ако питаме Гугъл в бъдеще) 😉

  28. Дорина Василева  20.05.2018 г. | 14:06 ч.

    Не, Гери, не беше Нова ТВ. Беше някаква второстепенна, с тройка в логото. Даваха минали кадри от срещите й с хората…от тълпата. И коментарът беше, че новата снаха изключително симпатизира на лейди Диана и гради подобен имидж. Далеч съм от мисълта, че не е просто удобна роля. Както един мой близък казва: Там лицемерието и алчността са в тонове, колкото и да ги гримират.

    Но, просто наблюдаваме и разсъждаваме какво би могло да последва от този брак. Пък ще видим.

  29. Gergana  20.05.2018 г. | 15:20 ч.

    Но, просто наблюдаваме и разсъждаваме какво би могло да последва от този брак. Пък ще видим.

    Така е! Лек ден!

  30. Varna Mapper  20.05.2018 г. | 16:54 ч.

    По-скоро Кейт Мидълтън е способна да роди Антихриста, ако се водим по някои предсказания, че нечиста жена ще го роди(именно Кейт беше с големи и амбиции да влезе в кралския двор – признак за нещо съмнително в нея)

Вие какво мислите

Имейлът не се публикува.