Асуриада: Изверги избиват животни — хвалят се

Кървави снимки на убита мечка скандализираха във Facebook

Снимки на огромна убита мечка, увиснала на въже и с локва кръв под нея, предизвикаха възмущение в социалните мрежи. Това, което особено скандализира хората, са позиращите край убитата мечка хора, които с явна гордост са се похвалили с жестоките кадри във Facebook. Един от тях се е снимал до кървящата мечката заедно с детето си.

* * *

Садист се хвали във Facebook със снимка на жестоко убито куче (снимка 18+)

Извратена постъпка на тийнейджър взриви българския Фейсбук днес. Младеж, подписал се като Нурай Назим, се е снимал пред трупа на вероятно убито от него улично куче с изтекъл на снега мозък, като е озаглавил снимката „От мисли в главата му чорба“. Природозащитници от Пазарджик призовават прокуратурата да бъде затрупана със сигнали по случая, за да предприеме издирвателни действия.

* * *

Брутално! Мъж застреля куче пред очите на деца в Средец

Служител на общинската администрация застреля куче на детска площадка в града. Най-ужасяващо било, че всичко се е случило пред очите на деца, които си играели в района. Уцелил е корема на бременното куче, след което то е започнало да бяга куцайки и издавайки силен вой, но след около 20 метра се е проснало и издъхнало. Жителите на квартала разказват, че след като са убили кучето, детето му цял ден е плачело и дори е вдигнало температура.

След като убил кучето, стрелецът прибрал трупа му в чувал. Според живущите в квартала, кучето не е било злобно и не е нападало хора.

* * *

Неизвестен застреля три кучета във Варна

Малко след полунощ, близо до училище „Ангел Кънчев“, неизвестен е стрелял по улични кучета. За момента няма свидетели на стрелбата. Едното от животните е умряло по път за клиниката. Второто куче е било простреляно в крака и е успяло да избяга. Трето животно е настанено във ветеринарна клиника. То е в хипотермия със сериозна кръвозагуба и е на системи.

* * *

Бърз коментар: Пиршеството на асурите се вихри и в коментарите под статиите, оставени от други извери. Те излизат с редовната си реплика, че животните заслужават това, тъй като нападали децата им. Опитват се да защитят диващината си с „човеколюбие“. Една реплика и от мен, която ще стане редовна за такива случаи.

Човек няма две сърца – едно за животните и едно за хората. Или имаш сърце, или нямаш. Този, който няма сърце, в морално отношение стои по-ниско в духовната еволюция и от животните. Защото Аз-ът му е обладан от асури – най-дивите слуги на върховния демон Сорат, върл противник на Христос, на всеки Аз, а така и на всичко човешко.

И един коментар от Щайнер: „Още преди изтичането на този век той (Сорат) ще се изяви, действайки чрез редица хора, обладани от неговата същност. Ще се появят хора, за които ще бъде невъзможно да се помисли, че действително са хора… Външно те ще бъдат активни, силни натури, с гневни черти и разрушителна ярост в своите емоции. В техните лица даже по външен начин ще могат да се различат животински черти. Тези хора на Сорат ще се разпознават и външно, защото те не само по чудовищен начин ще издевателстват над всичко, свързано с Духа, но и ще се борят с него, стараейки се да го стъпчат в калта.“ (Рудолф Щайнер, Събр. съч. 346, 12.ІХ.1924 г.)

Факт!

Споделете публикацията

Google1

За Стопанина

is@otizvora.com | Иван Стаменов — Стопанина пише статии на политически, здравни, развлекателни, исторически и духовни теми. От 2016 г. поддържа „От Извора“, като се издържа от дарения на читателите. Превежда статии, книги и непубликувани досега антропософски лекции. Подкастър и издател на други автори.

Всички публикации

60 коментара за "Асуриада: Изверги избиват животни — хвалят се"

  1. Gergana  10.02.2012 г. | 23:09 ч.

    Стопанина
    Сега се радвам на рибките си в един голям, светъл аквариум. Не ми дават любов като куче, но ме радват с красиви цветове и тишината, от която имам нужда вечер.

    Вземи си една котка, та да им разнообрази битието! Тъкмо и тя/той няма да се чувства като самотен затворник, а ще си гледа 3D визия като на живо, по цял ден 😀
    Обърни внимание и на това, което Йорданка пише: „Ние, другите, твоите почитатели и съмишленници, не сме така малко, както може би ти се струва, с теб сме, разбираме те и те поддържаме!“
    Така де.

    Колкото до убитите животинки, не се престраших да кликна и да изгледам гнусотиите. Бях го направила веднъж за едно потресаващо видео за делфини край Япония и това ми стига! Ох.

    Лека вечер:!:

  2. Стопанина  10.02.2012 г. | 23:10 ч.

    Имам богат личен опит и с кавказки овчарки – първо женска, а после и с един от внуците й, мъжки. Те са си дива порода и не е подходяща за отглеждане в град, еле па в апартамент. Цял живот ще си нося едни белези по ръцете, след като един ден мъжкият ме влачеше по улиците като перце (а аз съм над 80 кила човек!) и каишката буквално проряза меките тъкани на дясната ми ръка. Защо ме влачеше? – Защото така и не успя да свикне с шума от автомобилите и изпадаше в паника след всеки гръм – бил той от бурно време, или от заря.

    От друга страна, санбернарите са много кротки и любвеобвилни животни, които толкова се привързват, че всяка минута, когато са сами, е мъчение за тях. Проблемът им е, че живеят малко. При добро гледане рядко надхвърлят 8 години, а само в единични случаи доживяват до 12 години като Франко от снимките. Глуповатички са или много добре умеят да се правят на такива, ако им уйдисва.

    Имай предвид и че имат разлики в характерите в зависимост от вида – късокосместите може и да са по-чистата разновидност, но дългокосместите (кръстоската с нюфаундленд) са по-доброто решение.

  3. Припомням  10.02.2012 г. | 23:35 ч.

    А не,аз не искам кучето да е по-умно от мен:-D;-) Но нека дойде времето за това,ще се обадя за повече подробности.
    С кавказеца имахме много хубави моменти и още го споменаваме.И не знам дали е за чудене или е нормално,но по това време имахме и един котарак Ози,който беше залепен постоянно за кучето.Особено през зимата.Понякога ме е било страх кучо да не остане без очи,игрите им понякога загрубяваха,а ,естествено, котето излизаше победител.
    Извинявам се,ако досадих,само исках да разредя чернилката.

  4. giordana  10.02.2012 г. | 23:40 ч.

    @Стопанина

    Е, рибките не са като котките и кучетата, но щом те задоволяват… Котките се привързват повече към дома, така че, спокойно могат да стоят и сами в къщи, но ти си знаеш най-добре…

    По-скоро, кажи, как и с какво мога да ти помогна, да излезеш от това мрачно състояние? Пак сме затворени тук, три дена в къщи, заради лошото време, тъй че имам повече време на разположение…

  5. Стопанина  10.02.2012 г. | 23:44 ч.

    Припомням вече свърши тежката работа по разведряването ми – по библейски. 😉 В момента всъщност съм в чудесно настроение и написах три машинописни страници за следващото издание на „Искрено и лично“. Моля за прошка, ако съм предал от чернилката на някого от вас.

    Иначе ти, Данче, като си седиш у вас, защо не вземеш да напишеш няколко ноти за следващо хубаво авторско парче? Да го качим тука и да ни хармонизираш вкупом. Това ти е призванието, свободното време също се дава свише…

  6. giordana  11.02.2012 г. | 00:48 ч.

    @ Стопанина

    Надценяваш ме. Не съм Моцарт: седни и пиши… Иамам толкова други работи да върша, че не знам, от къде да започна, а може и да напиша нещо, но не знам дали ще е музика… Ще видим…

  7. Arctos  11.02.2012 г. | 02:13 ч.

    Искам да коментирате следните изказвания по адрес на главния герой от втората статия:

    Скапаняк! Дано и него да го видим така на снимка

    Да се обеси… не – да се удави в свинска кръв !!!

    Бих му теглил ножа без да се замислям в момента ако беше до мене

    Мръсно копеле,ТИ ЗАСЛУЖАВАШ ТОВА ДА СИ НА МЯСТОТО НА ТОВА КУЧЕ

    УБИЙТЕ ГО бе, убийте го! Такава сган(не говоря за турците, а за боклука на снимката) трябва да измре! Който го види да му потроши краката и ръцете и да му избие зъбите!!!

    :oops::oops::oops:

  8. giordana  11.02.2012 г. | 03:06 ч.

    @ Arctos

    Не отговаряй на лошото с лошо, ако обичаш, трябва да се стараем, да прекъснем злото! Нали, така ни учат и Христос, и Учителят, и Щайнер…

    Аз бих казала, по адрес на този човек: О Господи, имай милост, към душата му, ако още има такава.

  9. Стопанина  11.02.2012 г. | 14:24 ч.

    @ Arctos

    Какво да ги коментираме? В заглавието съм го написал: Асуриада – пиршество за демоните. Йорданка е права – и да го убиеш тоя турчин, какво? Ще се върне и в следващия си живот ще бъде още по-зъл: хем ще си убива кучета, хем ще чисти карма с тия, дето са го убили.

    Който иска – нека се моли за душата му. Няма да е излишно. Но според мен такива като него са ясни в кой от двата лагера на разделеното човечество ще попаднат в идната епоха. По-скоро се моля аз да попадна в Христовия лагер и едва тогава ще се уча и ще знам как да помагам на такива почти безнадеждно изгубени души. Сега не мога.

    „Невъзможното за човека е възможно за Бога“ – Учителя

    „На такива неща (ужасни злини – м.б.) трябва да гледаме с хладнокръвие, но и състрадание за жертвите.“ – Щайнер

  10. сприхав  11.02.2012 г. | 20:33 ч.

    arctos, ами отиди и го убий, недей да призоваваш нас да го направим. Глупак и комплексар!
    Стаменов, ти защо пусна този материал? Нещо ново ли ни казваш?
    Човека е създаден да властва на животните. Животните нямат душа и нямат права! Създадени са, за да се храним с тях. Когато ни застрашават- убиваме ги, защото няма как да ги превъзпитаме.

  11. Стопанина  11.02.2012 г. | 20:47 ч.

    @ сприхав

    1. Arctos цитира чужди мнения и само търси мнението ни за тях. Чел-недочел, разбрал-недоразбрал, сприхарстваш като поредния филистер, който повече пише, отколкото чете. Кой е глупакът тук, а? Челият-недочел, нали?

    2. Няма значение дали казвам нещо ново. Ти нещо ново ли ми казваш с тая философия, че животните нямали права и били създадени да ги ядеш? Аз си знам моето, ти си гледай твоята работа. Много работа имаш, докато станеш човек по моето разбиране за човещина.

    Моята философия е, че човек е това, с което се храни. Ти ядеш животни, следователно за мен трудно минаваш за човек. Човек си доколкото имаш Аз. Ама дали ще го опазиш – това е трети въпрос.

  12. сприхав  11.02.2012 г. | 20:52 ч.

    По твоята логика трябва да се храня с хора, за да минавам за човек 🙂

  13. сприхав  11.02.2012 г. | 20:59 ч.

    Иначе нямам никакво намерение да се вписвам в твоите разбирания за човещина. Имам си мои такива, които смятам за правилни и се водя по тях.
    А Arctos не търси мнения, той призовава. Да отречеш това означава да попаднеш в положението на тези, които толкова много критикуваш в сайта си- фармафията, Монсанто…

  14. Стопанина  11.02.2012 г. | 20:59 ч.

    По моята логика Човекът трябва да се храни само с плодовете на собствения си труд или от плодовете, с които го даряват по своя воля други хора. Или с плодовете от труда на животните (мляко, яйца) и растенията (жито, ябълки и т.н.).

    По твоята логика „героите“ от статията горе трябва да ядат кучетата и мечките, които са убили. Те обаче не го правят. Защо? Защото са убили тези животни за удоволствие и заради подчовешкия си мироглед – дори не става дума за самозащита.

    Само бесните животни и обладаните от бесове хора убиват ей така – за спорта.

  15. сприхав  11.02.2012 г. | 21:03 ч.

    😳
    Е, беше прав за Arctos. Съжалявам и се извинявам на засегнатите.

  16. Стопанина  11.02.2012 г. | 21:04 ч.

    А Arctos не търси мнения, той призовава.

    Arctos пише: „Искам да коментирате следните изказвания по адрес на главния герой от втората статия:“ Ако г-н Сприхав можеше да чете като хората, щеше да кликне на линка на втория материал от статията и да отиде на novini.bg. Там щеше да види, че Arctos цитира разни хора, които са се изказвали под оригиналната статия. Арктос цитира, а не призовава.

    Но Сприхав, като всеки сприхав – такъв, който първо действа, а чак после мисли – трудно може да различи чуждото мнение, от личното. Дори когато Arctos ясно го е написал.

    Иначе нямам никакво намерение да се вписвам в твоите разбирания за човещина.

    Твоя си воля. Да не мислиш, че ще ми накривиш капата? То си е за тебе.

  17. giordana  11.02.2012 г. | 21:22 ч.

    @ Сприхав

    Животните, които ядеш, правят голяма жертва, за да те нахранят, за това трябва да им благодариш и да ги уважаваш. Те също, както нас, хората и растенията, са божии създания. Месоядните животни убиват, само болните, старите или слабите, и то, колкото им трябва, за да задоволят глада си.Те не изпитват омраза, нито жестокост.
    Тези чувства са “привилегия“ само за човека.

    Някои “човеци“, които ми е трудно да нарека такива, убиват единствено за собственото си садистично удоволствие. Това харесва ли ти? Ако е така, сбъркал си сайта…
    Що се отнася за правата, всички божии създания имат еднакво право на живот, включително растенията, животните и хората!

  18. сприхав  11.02.2012 г. | 23:07 ч.

    jiordana, животните също така не изпитват съчувствие, съпричастност, любов, състрадание, жалост.
    Тези чувства, както и всички останали чувства и емоции са познати единствено на човека, и това ни прави по- висши от животните. Логика, философия, математика и т.н., са още едно доказателство за превъзходството ни над кучешката тения, вирусите (макар все още да се спори дали те принадлежат към живата природа), милионите видове вредни и безвредни бактерии, човешките паразити като въшки, бълхи, тении, глисти, метили и др. Може би и тяхното съществуване е оправдано и полезно според вашата гледна точка.
    Относно месоядните- наясно ли сте с поведението на вълците, например? Те не убиват само за да се наядат, а убиват всичко, което могат.
    Дивите кучета в Африка започват да късат от жертвата си без да я убиват. Направо я разкъсват жива!
    Ах, колко хуманно!
    Слезте на земята, моля! Бог не е там, където го търсите.

  19. Мислещ  11.02.2012 г. | 23:45 ч.

    @сприхав
    ……милионите видове вредни и безвредни бактерии, човешките паразити като въшки, бълхи, тении, глисти, метили и др. Може би и тяхното съществуване е оправдано и полезно според вашата гледна точка…..

    Защо, да не би, според твоето мнение на виден експерт по логика, философия, математика и т.н ….. горе изредените твари да са ненужни!?!
    Спри с безмислените си коментари. Научи се да четеш, мислиш и осъзнаваш нещата от живата природа, и чак тогава, евентуално да се изказваш. Изказването не е задължително условие, особено когато си неподготвен, рискуваш да се омажеш, а ти повярвай ми се справяш много умело с това.

  20. Аноним  11.02.2012 г. | 23:49 ч.

    сприхав
    jiordana, животните също така не изпитват съчувствие, съпричастност, любов, състрадание, жалост.
    Тези чувства, както и всички останали чувства и емоции са познати единствено на човека, и това ни прави по- висши от животните.

    Сприхав, никак не си прав с това твърдение. Ето ти една статия с експеримент, в който плъхове показват състрадание, освобождават себеподобните си от клетка и дори споделят храната си с тях:

    http://arstechnica.com/science/news/2011/12/rats-show-empathy-will-come-to-the-aid-of-other-rats.ars

  21. giordana  12.02.2012 г. | 00:10 ч.

    @ Сприхав

    А ти къде го търсиш Бог?

    За вълците и дивите кучета, от личен опит ли говориш? Със собствените си очи ли си бил свидетел, на това, за което разказваш? Препоръчвам ти да се документираш.Има много документални филми, които са посветени на тези видове животни.Поне в тези, които аз съм гледала, никъде не се споменава, за подобни техни прояви…

    Що се отнася до любовта,състраданието и съчувствието, съжалявам, но не си прав. Животните ги изпитват тези чувства, както, мъка, болка и ревност. Говоря от личен опит.От години живеем аз и семейството ми с домашни животни. А инстинктите, ги притежаваме и ние, хората.

    Но тъй като Човекът е най- висшето същество, много по-развито и интелигентно от останалите видове и форми на живот,на Земята, питам те: къде виждаш тази “висота“ в описаните и показаните по-горе материали?
    Пред такива прояви на “човещина“ , аз се срамувам да се нарека подобна, на тези същества!

  22. Тим  12.02.2012 г. | 00:13 ч.

    @ Сприхав

    Суупер, дай да се сравняваме във всичко с животните! Като са ти такъв модел за подражание, защо не си тръгнал по гората? Защо се храниш с вилица/лъжица/нож, защо използваш тоалетна? От една страна – хем да сме като животните, от друга – различаваме се. Куца ти е логиката. Което според твоите писаници те прави… животно.

    А това, че животните нямат чувства, от личен опит ли го казваш? Абсурдно е, и дори примерът ти с вълка го показва. Имаш и научната препратка от Аноним.

  23. Захария  12.02.2012 г. | 01:39 ч.

    Сприхав, ти само това ли виждаш в природата – животни, които се убиват взаимно? От всичките безбройни чудеса на живата природа, ти точно това ли забеляза – убийствата? Ако е така, направо ме е жал за теб, честно ти казвам. То бива бива да си сприхав, ама чак пък такова избирателно черногледство… направо не е нормално! Ти трябва да слезеш на земята, да се огледаш, да се ослушаш, да видиш живота и да го почувстваш, пък чак тогава ми говори къде е Бог и къде не е!

    А между другото, изобщо не е вярно това, което пишеш, нито за вълците, нито за дивите кучета! Явно не си гледал „Анимал планет“ толкова, колкото съм гледала аз. Препоръчвам ти да го гледаш малко по-редовно преди да се изказваш неподготвен.

  24. Arctos  12.04.2012 г. | 17:19 ч.

    Но междувременно съм решил да кача на сайта и две дълги публикации на кучешка тема. Мълчах и по едно време бях склонен да се самоцензурирам, но след тази отвратителна тирада май ще е по-добре да си говорим правичката и дори неудобните истини…

    Стопанино, моля те, самоцензурирай се! 😳

  25. Стопанина  12.04.2012 г. | 17:38 ч.

    Стопанино, моля те, самоцензурирай се!

    Аз те моля – не ми диктувай!

  26. Arctos  12.04.2012 г. | 18:27 ч.

    Не ти диктувам, а те моля, усещайки как се каниш да сложиш едно голямо кучешко л**но върху целия си труд досега. 😳

  27. Стопанина  12.04.2012 г. | 19:03 ч.

    Целият ми труд досега се нуждае и от малко тор, за да дава плодове. Ако правиш разлика между кучешката, кравешката и човешката тор, проблемът е в твоите сетива – а не в мен.

  28. Arctos  12.04.2012 г. | 20:28 ч.

    Ако правиш разлика между кучешката, кравешката и човешката тор, проблемът е в твоите сетива – а не в мен.

    Разбира се, че правя разлика. От кравешката израстват големи доматки в градините на хората. От кучешката израстват големи тении в стомасите на дечицата. А за човешката по-добре да не отваряме дума, че ще стане много смрадлива дискусия… 😳

    Добре, давай новата порция кучешки бяс насам. Предишния път се самоцензурирах, но този път ще ми е много трудно. А може би още тогава трябваше да се изрекат някои нелицеприятни истини относно кучкарския фанатизъм и обичайното му проявление под формата на агресивна псевдохуманност.

  29. Стопанина  12.04.2012 г. | 21:31 ч.

    Разбира се, че правя разлика.

    Нека да я видим:

    От кравешката израстват големи доматки в градините на хората.

    Поредната ти безсмислица, която няма никакви допирни точки с реалността. Градините на хората, поне в селата, които са ми добре познати, се наторяват с материала от едно голямо торище, в което попадат говежди, птичи, кучешки, човешки, какви ли не изпражнения. Ако си мислиш, че някой сортира кравешките от кучешките лайна, живееш в някакъв фентъзи свят.

    От кучешката израстват големи тении в стомасите на дечицата.

    Абсолютно тенденциозно сравнение. За тебе явно не е важна истината, а да изкараш кравешката тор „добра“, а кучешката „лоша“. Сравнението щеше да е адекватно, ако беше говорил за кучешка тения и нейния кравешки еквивалент – говеждата тения. Ама това не е удобно, нали?

    Споменаването на дечицата цели единствено набиране на привърженици на емоционална основа.

    Добре, давай новата порция кучешки бяс насам.

    Трета поредна безсмислица в един постинг. В порцията горе става дума за човешки бяс, а не за кучешки. И докато „лечението“ на едно куче, което е болно от бяс, е известно, какво да правим с човешкия бяс от описания горе тип? Да му викаме евала? Не върви. Да го евтаназираме човека? Пак, някак си, не върви. Да му говорим нещо, белким нещо светло остане в съзнанието му? Може би…

    нелицеприятни истини относно кучкарския фанатизъм и обичайното му проявление под формата на агресивна псевдохуманност.

    Давай ги тия нелицеприятни истини, само дето внимавай да не ме поставиш в някакъв стереотип и да не ми припишеш някаква псевдохуманност, каквато не поддържам, защото много се дразня от маргинализацията на хора в презряна група и ще те маргинализирам индивидуално по моя си начин. Сещаш се – ако не понасям нещо повече от стереотипите, това са лъжите, служещи за вадене на идеологически или други дивиденти.

    Ето как се прави:

    http://www.otizvora.com/2012/04/4211/

    Со кротце, со благо и во Истината показваш, че за да мразиш кучета или други животни, задължително трябва да си невеж по много въпроси (включително за естеството на човека и на животното) и/или да си умопомрачен – да си изгубил мъдростта си. Към казаното от Щайнер бих отличил изрично предразсъдъците, които съвсем не са ти чужди. Както се казва, постави оценката на статията ми, преди да съм я написал. Оле! „Не ме занимавай с факти или друго – вече съм си изградил мнение.“

    Ако мислиш така, далече ще стигнеш. Край на сарказма.

  30. Стопанина  08.05.2012 г. | 18:06 ч.

    Столична площадка осъмна, пълна с трупове на кучета

    Подобна традиция в района има от 1988 година, разказват местните.

    Този случай предизвиква страх и у хората, чиито деца играят наоколо заради отровата.

Вие какво мислите

Имейлът не се публикува.