Ваксини, нарколепсия и военни провали

Финландия поема грижите за деца, пострадали от ваксини

Финландските власти и големи застрахователни компании обявиха, че ще поемат доживотните разноски на деца, диагностицирани с нарколепсия. Става въпрос за случаи, появили се след масовите ваксинации против свински грип с ваксината Pandemrix. Наскоро финландски и международни изследователи откриха убедителна връзка между ваксини като тази и пандемията от случаи на нарколепсия. Нарколепсията е хронично нервно разстройство, причиняващо чести и неконтролируеми пристъпи на сънливост. Във Финландия поне 79 деца развиха нарколепсия след ваксинация с Pandemrix през сезона 2009-2010 година. Според финландски изследвания, необичайно голям брой деца от тези случаи – 76, страдат от пристъпи на катаплексия, халюцинации и парализиращи колапси.

Швеция е другата страна, където връзката между ваксината и случаи на нарколепсия е официално призната. Първите заболели деца от нарколепсия получиха 50 000 крони (~7350 долара) като обезщетение. Съобщава се за общо 118 деца и младежи, пострадали след ваксинациите през 2009 и 2010 година. Повече – тук.

Журналистът Майк Адамс от Natural News коментира:

„Удивително е, че изобщо не се обсъжда спирането на напълно ненаучното инжектиране на деца с противогрипните ваксини. Дори след признанието на финландските власти за връзката между ваксините против свински грип и необратимите неврологични увреждания при децата. Не само че противогрипните ваксини са вредни за децата (вече го и признават), но и нещо повече – те не действат! Дневната доза витамин D би свършила много по-добра работа срещу грипа от която и да е ваксина.“

В същия материал се отбелязва още:

Ваксините увреждат милиони деца всяка година по начини, които обикновено никога не се свързват с ваксинациите (леко умствено забавяне, подтисната имунна система, затруднения във възприемането на информацията, в общуването и други). В същото време ваксините са почти безсилни срещу предотвратяване на инфекции. Дори собствените проучвания на фармацевтичната индустрия показват, че ваксинациите действат само на 1 от 100 човека. Което означава, че са напълно безполезни за 99 процента от ваксинираните.“

Докато се натрупваха тези вести, се разбра и че изобличителят на демоничната ваксина Funvax е бил арестуван в Аржентина. Джоуи Ламбарди, който изнесе информацията за ваксината Funvax, която „лекувала“ религиозното чувство, повече от месец се намира в аржентински затвор. Задържан е в края на август по неясни засега обвинения. Заради дейността му и секретните материали, които изнасяше, бившият сержант от Американската армия със сигурност си е спечелил враг в лицето на щатските власти. Развоят на събитията неприятно напомня за случая с редник Брадли Манинг, който в сътрудничество с „Уикилийкс“ и Джулиан Асандж огласи някои военни престъпления на САЩ в Ирак и Афганистан. Впоследствие беше арестуван от американските власти и подлаган на систематични психологически и физически мъчения.

А войната в Афганистан отново предизвиква коментари и дискусии. Според немски генерал „мисията на НАТО в Афганистан е провал“.  Той коментира, че талибаните ще завземат властта до няколко месеца след оттеглянето на мисията. Преди 10 години САЩ и съюзниците им от НАТО нахлуха в Афганистан, (уж) за да сложат край на талибанския режим. Започна и преследване на Осама бин Ладен – (предполагаемия) командир на Ал Кайда. Десет години по-късно лидерът на терористите официално беше обявен за мъртъв.

Харалд Куят, бивш генерал-инспектор на немската армия и носител на орден „Стара планина“ първа степен, казва:

„Постигнахме политическата цел да сме солидарни със САЩ. Но ако оценяваме прогреса според задачата да стабилизираме страната и региона, тогава мисията е провал.“

Според Куят твърде дълго е пренебрегвано, че „врагът водеше военна битка и ние трябваше да направим същото… Аргументът, че това е (само) стабилизираща мисия, беше поддържан твърде дълго“. Резултатът – коментира Куят – е, че войските не са разполагали с нужното, за да се борят ефективно с противника. Десет години след инвазията немският пълководец далеч не е единственият критик…

Британци към правителството: Спрете ада в Афганистан, веднага!

Площад „Трафалгар“ в Лондон събра активисти на протест срещу войната в Афганистан. Те настояват за „бързо изтегляне“ на британските войски. Изненадващо и основателят на „Уикилийкс“, Джулиан Асандж, също се появи на протеста. Той коментира, че основополагащо за съвременните войни, в които участва Великобритания, е, че всички те започват с лъжи:

„Това трябва да ни е за урок. Всеки път, когато се издава някакво дребно постановление, военните и разузнавателните сили се опитват да го изкривят. Това изкривяване е като ефекта на доминото, което в случая води до поглъщането на цели страни. Трябва всички да разберем това.“ (Асандж коментира войната в Либия и указа на ООН, с който в Либия се определя зона забранена за полети; дни по-късно НАТО пое контрола над зоната.)

Президентът на коалиция „Спрете войната“ – Тони Бен, коментира, че данъкоплатците чувстват отговорност за войната в Афганистан и затова искат повече от всякога да сложат край:

„Тази война не може да се спечели, а хиляди хора умряха. Всички сме отговорни за войната, защото плащаме за нея.“

Линдзи Джърман, националeн отговорник на коалиция „Спрете войната,“ казва, че ситуацията в Афганистан само се е влошила и е време за изтегляне:

„Светът е по-несигурен, тероризмът е много по-опасен от преди. Ситуацията в Афганистан не се подобри. Това е най-лошото място да бъдеш жена в света… Нека бъдем честни и да кажем: Това не е провал на войната – преди всичко изобщо не беше правилно да я започваме. Не можем да победим и трябва да напуснем.“

Лорън Бут, журналист и деятел против войната, казва, че за десет години Великобритания е насочила войски и политически приказки за потискането на едни от най-бедните хора на планетата:

„(Оттеглянето) ще е като да се пренапише наново книгата… Правителството не може (или не иска) да поеме дадена посока на действия и после да ни втрещи с признанието: „Всъщност сме сгрешили“. 380 от нашите войници са мъртви, десетки хиляди афганистанци умират заради войските, водени от Америка. За съжаление е невъзможно за правителството да се измъкне от тази ситуация.“

А в последното си обръщение британският министър-председател Дейвид Камерън обяви войната в Афганистан за „успех,“ като така повдигна вълна от скептицизъм в британските медии, които тъкмо се готвят за класацията на най-значимите събития през годината.

Скептици се намират и в Китай: Глобалното затопляне е американска конспирация. Не само лидери като Джулия Гилард и Барак Обама срещат ожесточена съпротива от скептични климатолози, докато опитват да наложат политиката си за борба с „глобалното затопляне“. В Китай на президента Ху Жинтао също му се налага да опровергава твърдения, че „глобалното затопляне“ е сложен американски заговор.

„Глобалното затопляне е лъжа“ – казва Жанг Мушенг, едни от най-влиятелните китайски интелектуалци и близък съветник на силния и твърдолинеен генерал Лиу Юан.

Мушенг е убеден, че глобалното затопляне е американска хитрост, цел на която е американците да продават зелена технология и така да се извадят от дълбоката икономическата дупка, в която се намират.

Край на трансмисията.

Споделете публикацията

Google1

За Григор Самуилов

Автор, коментатор и преводач на статии и обзорни материали в областта а политиката, банкерството, науката, религията и образованието.

Всички публикации

24 коментара за "Ваксини, нарколепсия и военни провали"

  1. Мислещ  11.10.2011 г. | 01:26 ч.

    Ех….. а мама ме пляскаше по дупето и викаше: учи мама езици,учи, за да ги разбираш капиталистите. Ама аз шоп инатлия, виках ще уча, ама друг път. 😆
    Браво Тим, от сега на теб материали от английски да ни превеждаш,аз ще пращам. 🙂

    Материала е трепач. Поздравления за труда.

  2. zaharia  11.10.2011 г. | 02:32 ч.

    Браво, Тим! От сърце те поздравявам за своеобразното „повишение“ като щатен редактор на рубриката! Бива си те за тая работа, имам предвид не само да пишеш, но и да „надушваш“ интересните материали в нет-а 🙂 Желая ти успех! И ти благодаря, знам че го правиш за Бога, но помагаш и на всички нас, които посещаваме и четем този сайт.

  3. Мислещ  11.10.2011 г. | 02:35 ч.

    Тим, няма да скрия, че ми липсват коментарите ти. Бъди щатен редактор, но е и безмълвен коментатор. 😀

  4. Dani  11.10.2011 г. | 07:57 ч.

    Тим, поздрави и от мен! 🙂

    Ех….. а мама ме пляскаше по дупето и викаше: учи мама езици,учи, за да ги разбираш капиталистите. Ама аз шоп инатлия, виках ще уча, ама друг път. 😆
    Мислещ, мисля си, че е национална черта, ината. 😆

  5. Navi  11.10.2011 г. | 08:37 ч.

    Тим поздравления 🙂

  6. P.E.A.C.E.  11.10.2011 г. | 08:59 ч.

    Успех Тим и нека конспирацията бъде с теб 🙂

  7. Стопанина  11.10.2011 г. | 09:23 ч.

    Мечтая за деня, когато ще ми помагат още двама-трима Тимовци и всеки ден или през ден ще има по една нова публикация във всяка от трите основни рубрики: Духовното, Коментари и По света и у нас. Черните братства имат един закон: „Истинската власт над човека се състои в това, да контролираш неговите представи и неговото мислене.“

    Аз вярвам, че ние можем да им противодействаме! При това с едно от най-мощните оръжия на Ариман: интернет. С това оръжие той издига поощряването на книгопечатането на съвършено ново ниво. Сега всеки може да се изявява и да разпространява мирогледи и мисленето си. Нашата задача е да му противодействаме с мирогледи, които няма да му харесат.

    Ако Господ избави една-единствена душа чрез нашата работа, все ще си е струвала работата. Убеден съм, че можем да избавим и много повече. Или поне да ги насочим към Пътя, по който сами да напредват.

    Търсят се още доброволци!

  8. Димитър  11.10.2011 г. | 13:00 ч.

    Браоо бе Мемо! Добро включване!

    „Медийният магнат Иван Стаменов“ хахаха 😆

  9. P.E.A.C.E.  11.10.2011 г. | 13:26 ч.

    И аз много се подхилквах на това 🙂

  10. P.E.A.C.E.  11.10.2011 г. | 14:11 ч.

    @Стопанина
    Черните братства имат един закон: „Истинската власт над човека се състои в това, да контролираш неговите представи и неговото мислене.“

    Точно това липсва според мен в сайта. Контрола над умовете, който се прави не само с пропаганда върху темите които се обсъждат тук.
    Отива много по-дълбоко.
    Самите сатанисти (поне тези по „комерсиалните“ на Ла Вей) открито са казвали, че музиката е тяхно оръжие. Много от старите рокери дори не са се криели, че са сатанисти. А мейнстрийм рапа и поп музиката сега са нещо като новия рок. Зад кулисите са същите хора. Вибрациите според мен са инспирирани от същите паднали духове. Никой (добре де почни никой, да не съм краен) от старите рокери не е бил добър с китара защото е тренирал… били са медиуми; канализирали са. Дори са го казвали някои от тях…

    Същото горе долу е и в рекламите – subliminal messages anyone? Така наречените подсъзнателни съобщение или PWA – perception without awearness; възприемана без съзнание (бързи кадри, скрити образи и т.н.)

    Тези неща са огромна част от максимата на Тъмните според мен, а липсват тук.
    Според някои дори отиват още по-далече в новия век, манипулиране на електромагнитното поле от вън и дори внасяне на звуци и изображения в съзнанието от разстояние 😯

    MK Ultra? Monarch Programming?
    На повечето места се разглежда като чисто механичен процес (издателство Паралелна реалност; Vigilant Cirizen и други), но спред мен е много вече от това – имат и окултна страна, която е водеща.
    Според мен това са древни начини за контрол, буквално зомбиране и отключване на нещо като контролирана чрез хипнози и внушения шизофрения, просто методите са модернизирани и приложени в по-лека степен на масово ниво, чрез технологиите които имаме сега.

    Загатнах някои неща 🙂 Не ми се пише повече, в нета има цели книги на английски по темите. Пък и не съм ги подредил още толкова добре работите.

  11. Стопанина  11.10.2011 г. | 14:26 ч.

    Точно това липсва според мен в сайта.

    Не разбрах: какво липсва?!

  12. P.E.A.C.E.  11.10.2011 г. | 14:34 ч.

    Добре де, не липсва 🙂
    Някои части липсват, тези които изброих, или поне така мисля аз.

  13. Стопанина  11.10.2011 г. | 14:38 ч.

    Продължавам да не разбирам какво липсва на сайта. Имаш предвид, че не пиша: в тази реклама има такива и онакива послания; в този филм има това и онова… За такива липсващи материали ли говориш? Ако е така – веднага ти отгаварям защо няма такива неща. Защото чрез сайта атакувам самите послания като цяло – настоящите и бъдещите – а не продуктите, чрез които се прокарват и ще се прокарват систематично и „на парче“. Антропософията ни имунизира срещу такива влияния – независимо кога, как и къде.

  14. P.E.A.C.E.  11.10.2011 г. | 14:45 ч.

    М, нямам предвид описание на няколко конктретни примера с този и този продукт.
    Ами самият принцип като въздействие, двойния език, скрити изображения във филми и реклами и т.н. (които могат да се покажат с по няколко примера), а от там вече всеки сам да се пази.
    Общи насоки.

  15. Стопанина  11.10.2011 г. | 15:00 ч.

    Антропософията си има отношение към тези неща. Ще цитирам едно обобщение от Сергей Прокофиев, който пише:

    „(От черните братства) се полагат най-големи усилия за разрушаването на истинските връзки на човешкия Аз с духовния свят, понеже именно в него днес може да се осъществи срещата на човека с етерния Христос. Затова, от една страна, всред човечеството се разпространява всякакъв вид атавистичен, а все по-често и откровено демоничен окултизъм, а от друга, се прави всичко възможно да се изкоренят кълновете на новите свръхсетивни способности, водещи към съзнателно преживяване на етерния Христос. Така способностите, водещи към имагинация още в детството, последователно се изкореняват от телевизията, киното, рекламата, компютърните и виртуалните игри; способностите за инспирация се убиват от рокмузиката, а способностите за интуиция – от пълната свобода в сексуалната област, включваща повсеместното разпространяване на порнографията.

    С всичко това, както и с много други неща, човешкият Аз някак по изкуствен начин потъва във физическото тяло и постепенно се идентифицира с него, при това вече не просто на нивото на идеологията, присъщо на обикновения материализъм, а на нивото на подсъзнателните сили на волята. В резултат човешкият Аз бива завладян от чисто животински, подчовешки сили, непознаващи нито морала, нито съвестта или състраданието, и фактически се оказва способен на всичко.“

    Защо ми е да вървя по стъпките на Виджилант Ситизен, който чепка всяка реклама, видеоклип или филм, когато мога и е много по-продуктивно да отбелязвам НИЗходящите течения. По-важно е да се знаят и да се индентифицират НИЗходящите течения, а не да се казва: в този клип Лейди Гага закрива едното си око; в този филм се показва пирамида с око на върха; в тази реклама се залага на секс… Това са несериозни и хаотични занимания, с които се занимават хиляди чужди и много български сайтове. Смятам, че „От извора“ трябва да остане над тези неща и да търси корените на проблемите и да носи по-дълбоки знания за НИЗходящите течения и техните последствия.

  16. Тим  11.10.2011 г. | 19:05 ч.

    Благодаря на всички за похвалите и пожеланията 🙂

    Никой (добре де почти никой, да не съм краен) от старите рокери не е бил добър с китара защото е тренирал… били са медиуми; канализирали са. Дори са го казвали някои от тях…

    Е затова значи не станах майстор на китарата, а пък си мислех, че е защото съм бил несериозен 🙂 Сериозно, скептично съм настроен, че някой е казвал подобно нещо черно на бяло. Спомням си че Роджър Морно говореше в този дух; но е друго, ако го има казано директно от някой като Томи Айоми примерно. Имаш ли някакъв линк или изобщо източник за това, Пийс?

  17. Gergana  12.10.2011 г. | 02:19 ч.

    Тим, Мемо (Мемо, е, така – на инат:-)). Браво. Ще се включваме лека-полека, дори и да е зорноволно…

  18. P.E.A.C.E.  12.10.2011 г. | 11:07 ч.

    @ Стопанина
    Като се замисля всъщност имаш право. Това което става тук и там показва еднакви неща, но тук е в друга дълбочина. Теченията както се изрази ти.
    Може би затова много хора които са съгласни с написаното там, това тук им се струва „странно“ или още по-неадекватни епитети.

    И все пак имам вътрешен глас който ми казва, че подценявате много музиката и телевизията – и то от чисто материален аспект.
    Имам например един pdf файл – патент в който се описва как електромагнитни излъчватели (телевизори, монитори) могат да облъчват с определена честота и това да доведе до зависимост. Малък пример просто.

    Просто ми се вижда, че тук са много духовни нещата, а по другите места много материални. Няма никъде мост между двете.

    @ Тим
    Знам, че ако си израстнал с това поколение музика, ще ти бъде трудно 🙂
    Ето един Боб Дилън да речем http://www.youtube.com/watch?v=BwL1m35DJ7Y
    Или пък китариста на AC/DC, е цитиран от списания, че „когато се кача на сцената някой друг ме оправлява, аз съм там само да се наслаждавам на возенето“ – цитирам по памет.
    Но наистина ли смяташ, че например Queen пее:
    „Beelzebub has a devil put aside for me, for me, for me“ го прави „случайно“? Или е „случайно“, че 80% от рок „звездите“ умират от дрога, самоубийства и т.н.?
    Примери мога да дам не 10, а 110. От всеки стил музика.

    @ до всички
    Чини ми се, че обладаването от падналите духове и теченията които стимулират те, имат много страни.
    Не е само тази общата, „нашепваща“ към едно или друго дело.
    Има и друга страна според мен – такива които съзнателно стават съдове в които се вливат тези същества. И „случайно“ това си ни „звездите“.
    Колко „звезди“ пък правят знака с Окото нямам думи просто.
    Ама какво означава това око от антропософска гледна точка хабер си нямам.
    За този мост между нещата имам предвид.
    Защо налагат тези неща в масовата култура? Хипноза ли е това? Масов ритуал за призоваване?
    Или пък друго – когато много хора пеят нещо (без да знаят смисъла му в действителност) не си ли правят магия сами на себе си?
    Думите имат едно значение за масите и според някои друго за братята от Черната ложа. Имат цял двоен език.
    Такива ми ти работи 🙂
    Но много съм извън темата.

  19. P.E.A.C.E.  12.10.2011 г. | 11:16 ч.

    @ Стопанина
    Като прочетох пак цитата който си дал.
    Да, там информацията е за по-начинаещи всъщност.
    Но пък много от хората които разбират това тук, са пропуснали някои начални уроци според мен. Не осъзнават колко покъртително масов е окултизма по телевизията и особено музиката.

    @ Тим
    Новите стилове, предназначени за новите поколения, това е новият „рок“.
    Защо мислиш, че сега ги има тези неща, а преди ги е нямало?
    Pink направи масонски ритуал на един концерт – всичко си имаше за 1ва степен, и превръзката на очите, и шахматния под, и бесилото и т.н.
    Мадона същата работа.
    Още 1 пример само, но от новите – които са старото с ново лице просто.

  20. P.E.A.C.E.  12.10.2011 г. | 11:18 ч.

    Корекция на горното, където пише „там информацията“, да се чете, „по другите сайтове като Виджилант ситизант“ вмсто „там“. Щото се получи все едно на Прокопиеф е за начинещи, а то е обратното. 🙂

  21. zaharia  12.10.2011 г. | 12:32 ч.

    @P.E.A.C.E.
    Според някои дори отиват още по-далече в новия век, манипулиране на електромагнитното поле от вън и дори внасяне на звуци и изображения в съзнанието от разстояние
    Ами то за тези „модерни“ постижения на науката се говори доста според мен, и то не само по „конспираторските“ сайтове, ами и в такива масови медии като ВВС например. Само че там нещата се представят като нещо, което е полезно за хората, здравословно едва ли не. Просто човек трябва да се учи да чете между редовете и няма да има нужда да чака някой „конспиратор“ да му обяснява нещата.

    Или пък друго – когато много хора пеят нещо (без да знаят смисъла му в действителност) не си ли правят магия сами на себе си?
    Според мен тези видове „магия“ не могат да действат върху пробудени и осъзнати хора.

  22. Мислещ  12.10.2011 г. | 12:53 ч.

    @P.E.A.C.E.

    Чини ми се, че обладаването от падналите духове и теченията които стимулират те, имат много страни. Защо налагат тези неща в масовата култура?

    Преди време, някъде прочетох, че на падналите духове не им се позволява насилствено да ни обсебват, привличат. Това трябва да става пожелание, да бъде поискано от нас самите под една или друга форма. Затова мисля, че телевизията, част от музиката, филмите и т.н. са много подходящи да ни подхлъзнат.
    Целта на сайта „От Извора“, доколкото съм схванал е да ни информира и запознае (да ни отвори очите) за всички тези прийоми, които се прилагат от Луцифер и Ариман и техните последователи – черните ложи. А за да разберем в детайли нещата, човек трябва в дълбочина да се запознае с антропософията и ученията на Учителя, Щайнер и др. Нали не очакваш Стопанина да дава някакви готови рецепти за предпазване. Това е строго индивидуално за всеки отделен човек, в зависимост от неговото моментно осъзнаване и опитност, и до колко иска и има волята да навлезе в тази материя. Като всеки, по свой си индивидуален начин се ползва със придобитите знания.

  23. Стопанина  12.10.2011 г. | 13:16 ч.

    Да, универсални рецепти няма и Стопанина няма намерение да чепка частни случаи. Ето тук има една хубава статия на Виджиланта в превод на Гери, в която се разглеждат техниките за контрол и „видиотяване“ от медиите.

  24. P.E.A.C.E.  12.10.2011 г. | 13:20 ч.

    Съгласен съм и с двама ви.
    Напомнихте ми за Днон Тод (Jonh Todd), който излиза 70те някъде и твърди, че е бивш илюминат от семейство на вещици. В последствие става Евангелист (да знам, отрича прераждането…) но пък има много ценни неща според мен.
    Той казва на едно място, че демоните и вещиците нямат право да правят магии или да обладават без позволение. Според мен по някакъв начин даваме негласно съгласие за тези неща – без да подозираме дори.
    Той казва още, че рок музиката е начин християните сами да правят магии на себе си.

    И аз мисля, че колкото повече е осъзнат човек за тези неща, вътрешният му душевен свят се променя и става непробиваем за тези работи.

    @ Стопанина, чел съм я и тук и там статията, добра е 🙂
    А в университета учат на Едуард Бернайс, като че е „основател на връзките с обществеността“, но дори не споменават главният му труд – „Пропаганда“… пълна скръб. Беше весело и озадачаващо едновременно.

Вие какво мислите

Имейлът не се публикува.