Кратък анализ на един произраелски памфлет

Агенция “Фокус” разпространи частното мнение на Алекс Алексиев – научен сътрудник във вашингтонския Хъдсън институт – по повод на израелския пиратски щурм срещу “Флотилията на свободата”. Цялото изказване можете да прочетете на страницата на “Фокус”. По-долу ще анализирам неговите ключови точки. Риториката няма да изненада никой, който вече е претръпнал на ционистка пропаганда – основната теза, изложена още в първото изречение, е, че “събитията около „Флотилията на свободата” без съмнение са много успешна пропаганда на ислямистките организатори”. Ще бъда максимално кратък, но може и да се получи дълго – все пак е научен факт, че за оборването на едно изречение е нужно да напишем поне осем.

И така, Алексиев е цитиран да казва:

“То (събитието) има много по-големи и по-важни последствия за бъдещето на Турция, за ролята на западната преса и увеличаващото се сходство между европейското ляво пространство и ислямизма.”

В самото начало интервюираният прибягва до “маргинализация” (тоест поставяне в презряна група) на тези, които противоречат на неговото становище. Окей, аз също умишлено маргинализирам Алексиев, но поне си правя труда да коментирам всяко негово изречение, при това защитено с информация, а не с папагалско повтаряне на израелската (а оттам и американската) пропаганда.

Ще коментирам и друго – Алексиев безцеремонно отъждествява “европейското ляво” с ислямизма, като под това в този контекст трябва да се разбира “тероризмът”. Не е много ясно какво се разбира под “европейско ляво”, след като сред жертвите на израелската варварщина има американски, турски и австралийски граждани. Или може би “терористите” са всички, независимо от коя държава идват, които опитват да облекчат условията в концлагера “Газа”? Може би Алексиев просто се надява читателите му да приемат, че “левите” противници на израелските своеволия са нещо като “европейски комунисти”? С какво право Алексиев ползва „ислямистко“ като синоним на нещо зло? Колкото до ролята на западната преса, имаме следното уточнение:

“Доказателството, че флотилията е организирана от радикални ислямисти, е толкова явно, че само нарочно може да бъде отказано да бъде видяно. „Голяма част от него вече е публикувано от по-сериозните медии, но нека да ви дам няколко примера.”

Тук научаваме, че има такова нещо като “сериозна преса” (явно одобрена от Алексиев) и съответно трябва да се сещаме, че има и някаква “несериозна преса”, която може би не трябва да четем, защото пише неодобрени неща. Ето какво пише “несериозната преса” за “сериозната”: “Ню Йорк Таймс отказва да публикува поне едно интервю с член на хуманитарната експедиция по повод на убийствата.” Защо ли? От какво се страхува „сериозната преса“?

Все пак нека видим какви са доказателствата (които “нарочно отказваме да видим”), че флотилията е организирана от радикални ислямисти. За протокола: Дори флотилията да беше организирана лично от Осама (който впрочем е мъртъв от 2001 г.), това по НИКАКЪВ начин не променя факта, че израелските специални части извършиха терористичен акт на чужда територия (какъвто акт е всяко нападение над чужд кораб, плаващ в международни води).

“Турската организация Фонд за хуманитарна помощ (IHH), която спонсорира тези действия, е не само ислямистка, а всъщност спонсорира тероризма и има връзки с “Ал Кайда” и “Хамас”. Тя е член на финансираната от Саудитска Арабия ислямистка група Съюз на доброто, която има още около 50 други групи, оказващи подкрепа на „Хамас”, която е включена в списъка с международни терористични организации.”

Първи коментар: Това са твърдения, а не доказателства. Липсва поне една отправка към конкретно издание от “сериозната преса”, която щеше да ни позволи да проверим тези твърдения, а после евентуално и доказателствата, на които лежат. Подобни твърдения имат същата “доказателствена стойност”, каквато имат твърденията за “оръжията за масово унищожение” в Ирак, каквито така и не се намериха, или като цензурираните интервюта с Ахмадинеджад, служещи за оправдаване на евентуална война срещу Иран. Сиреч: никаква стойност (поне в този им вид)!

Втори коментар: Твърдението за “турска организация, свързана с Ал-ЦРУ-Кайда” са интересни сами по себе си и пораждат много въпроси. Най-важният от тях е защо САЩ не атакува Турция, щом е една от страните, които приютяват терористи? Нали предишният и настоящият президент се зарекоха, че ще гонят като дивеч (hunt down) всеки, който им дава подслон (who harbours them)? Дотук няма доказателства, а само увещания, граничещи с абсурдното – те са и жалки, каквото е всяко споменаване на Ал-ЦРУ-Кайда ни в клин, ни в ръкав.

Трети коментар: Много волно г-н Алексиев определя “Хамас” като терористична организация. За него това може би е нещо, което “се разбира от само себе си”, но нека от “европейското ляво” (подчертавам сарказма) уточним, че “Хамас”, макар не по-малко ненормални от Израел, бяха демократично избрани управляващи в Палестина. Това, че Израел признава демокрацията само тогава, когато й уйдисва, не е проблем нито на “европейското ляво”, нито на международната общност, негодуваща срещу геноцидната блокада на Газа. И с пълно морално право, но и с правни основания можем да говорим за израелски тероризъм, целящ поддържане на концентрационния лагер “Газа”. Целите на Израел са всичко друго, но не и мирно решение на проблемите. Ето това е нещо, което наистина не се нуждае от доказване. Действията на Израел са достатъчно красноречиви.

Алексиев е цитиран да казва още:

“Съюз на доброто се ръководи от известния салафистки гуру и поддръжник на самоубийствени атентати Юсуф ал Карадауи. През 1997 г. турското правителство проведе обиски в офиси на Фонд за хуманитарна помощ и откри експлозиви, оръжие, джихадистка литература, както и списък с хора, които са вербувани за джихад. Има още доказателства, че тази организация е била въвлечена в т.нар. терористичен план „милениум” за взривяване на летището в Лос Анжелис през 2000 г. Израелците забраниха Съюз на доброто като терористична организация през 2008 г., така че със сигурност трябва да е ясно на организаторите на флотилията от IHH, че те никога няма да бъдат допуснати в близост до Израел, което според мен доказва, че цялата работа е създадена като пропагандно упражнение, на първо и най-важно място, и няма нищо общо с каквато и да е хуманитарна дейност.”

Първи коментар: С първите изречения от горния цитат авторът опитва да внуши, че щом преди повече от 10 години в някакъв офис са открити “експлозиви, оръжие, джихадистка литература, както и списък с хора, които са вербувани за джихад”, то и сега турският кораб е бил претоварен с такива терористични материали. Това сякаш също не се нуждае от доказване, а се разбира от само себе си. Съжалявам, но не се разбира от само себе си! Къде са „материалите за Хамас“ на кораба? Въпросът не е риторичен.

Ако ще правим разходки из историята, много по-показателен случай е този с американския кораб „USS Liberty“, нападнат безпричинно от израелски военни на 8 юни 1967 година – отново в международни води. Тогава американците дават над 34 жертви, за които тогавашният президент, досущ сегашния Обама, си затваря очите и изцяло приема израелската версия за събитието. Алексиев тактично ни спестява тези исторически справки, които отнемат моралното право на Израел да прави „общовалидни“ терористични списъци. Нека не забравяме и че самата държава Израел е създадена на базата на терористичните действия срещу палестинците.

Нека не забравяме, че Израел създаде и Хамас:

Щатският конгресмен Рон Пол напомня, че Хамас е дело на Израел.

За сведение на Алексиев, турските ОФИЦИАЛНИ власти декларираха, че съдържанието на кораба е било щателно проверено и е нямало стока за терористите. Също така от Израел вече толкова дни не могат да докажат пропагандните си глупости с нещо повече от снимки на “терористичните оръжия”, включващи кухненските ножове на кораба и счупените метални крака на столовете, с които пътниците са се отбранявали срещу щурма на израелските пирати. За протокола: Пътниците не са били някакви талибани, а международни представители, сред които журналисти, лекари, бивши и настоящи политици и мирни активисти от всевъзможни точки на планетата.

Да не би г-н Алексиев да твърди, че властите на Турция лъжат и на официално ниво подпомагат “Ал Кайда” и терористите от “Хамас”? Така излиза, но това своеволно мнение на Алексиев си е просто едно мнение, което се нуждае от много, много доказателства. Още повече когато влиза в противоречие, че турските власти са правили обиск на терористичната организация, сиреч не са нейни ортаци.

Втори коментар: Израел, ако иска, може да “забрани” всяка държава или групировка като терористична. Например сега от устата на израелския апологет Алексиев научихме, че европейското ляво и терористите били едно и също! Чудни са разбиранията на Израел и техните защитници – определяш тези, които не ти изнасят като “терористи”, и така оправдаваш пиратския щурм на плаващи чужди територии в международни води. Брависимо! Гениално. Г-н Алексиев може да боготвори и да приема безрезервно всяка приумица на Израел, но е твърде наивно да очаква, че “европейското ляво” ще постъпва като него.

Израел отказва международно разследване на смъртоносния щурм. Позволява само чуждо участие.

Израел се противопоставя на Обединените нации (отново). За протокола: След като не бяха намерени “оръжията за масово унищожение” в Ирак, за които тръбеше “сериозната преса”, противопоставянето на ОН беше следващата причина, с която пост фактум беше оправдана американската инвазия. Никой обаче дори не помисля за санкции срещу Израел, задето прави каквото си иска – също като Ирак. Да живеят двойните стандарти!

Израел няма да вдигне блокадата на Газа въпреки натиска на ОН.

Нетаняху: Блокадата ще продължи. (В превод: Поддържането на масовия глад във Варшавското… пардон… Палестинското гето е необходимо за оцеляването на израелския Райх!)

Как Нетаняху общува с критиците си.

Трети коментар: Почитаемият Алексиев заключава, че “цялата работа е създадена като пропагандно упражнение, на първо и най-важно място, и няма нищо общо с каквато и да е хуманитарна дейност”. Чудесно обобщение на ционистката пропаганда. Докато чакаме Израел и “сериозната преса” да докажат, че корабът е бил пълен със стока за Хамас, нека видим снимки на товара от кораба, разпространени от “европейското (терористично според Алексиев) ляво”:

Винаги съм имал подозрения, че Пикачу е терорист. Тази кукла-чанта е страшно терористично оръжие, с което могат да се обучават палестинските деца. А училищните чантички един ден могат да послужат за пренасяне на бомби и застрашават израелската национална сигурност. Веднага всички играчки и училищни пособия да бъдат забранени с международен закон! Край на сарказма.

Нека тази снимка не ви заблуждава. Това не са лекарства, а страшни химикали под формата на таблетки, с които Хамас ще дрогира бъдещите терористи и ще забърква смъртоносни взривоопасни коктейли. Международно да бъдат забранени и лекарствата!

Както беше обявено още преди израелския пиратски акт, хуманитарната пратка включва колелета, инвалидни колички и сглобяеми детски площадки за палестинските деца. Може би терористичните оръжия са в гумите! Нарежете ги, изгорете ги!

Ето я и безспорната „джихадистка литература“, умело прикрита като шарени детски книжки, тетрадки и учебници.

Източник за снимките с още по-саркастични и тъжни коментари, че тази стока никога няма да стигне до бедстваща Газа. На мен тези пратки ми изглеждат доста хуманитарни и напълно в съответствие с декларираното от властите в Турция. А сега нека се запознаем и с някои от жертвите, за които “сериозната преса” в Израел и САЩ – явно любимата на Алексиев – не ще и да чуе:

Американски гражданин убит при щурма на израелците над кораба – единият от убитите е идентифициран като 19-годишния Фуркан Доган, който е роден в Ню Йорк и има двойно американо-турско гражданство. Той е бил застрелян с четири куршума в главата и с един в сърцето, задето е опитал да отблъсне израелските пирати със страшно терористично оръжие – водата от един противопожарен маркуч на палубата. Четири куршума в главата! Това е екзекуция, а не „самозащита“.

Страшният терорист Фуркан Доган, който застраши израелската национална сигурност с противопожарен маркуч. Сред другите жертви са опасни терористи, обучени в лагер на Ал-Кайда да боравят с кухненски ножове и всевъзможни подръчни средства. Толкова добре е платена тази провокация от турските терористи! Кухненски ножове и корабни маркучи с бистра водица… Друг от застреляните е бил лекар, а останалите медици на борда са били закопчани с белезници, за да не могат да помагат на ранените.

“Несериозната медия Ал Джазира” пък уточнява, че смъртта на Фуркан може да е настъпила мигновено, но други от загиналите са агонизирали в продължение на минути, тъй като израелските войници са отказали да третират раните им.

Британски активисти се оплакаха от гаврите на израелците. Един от най-тиражните европейски вестници – британският “Телеграф” – обслужва терористичното “европейско ляво”, като публикува интервюта с жертви на израелското варварство. Павийн Якуб от Манчестър разказва как е била малтретирана от израелските полицаи:

“Те ме ритаха по краката, докато паднах, след което ми се подиграваха на иврит. Опитваха и да си направят снимки с мен, сякаш съм техен трофей, и им доставяше удоволствие да се смеят в лицето ми. Направиха ми и личен обиск, но не ми се говори за това. Забавляваха се, като се гавреха с нас.“

С нетърпение очаквам г-н Алексиев да оправдае и потенциалната атака срещу хуманитарната пратка за Газа, която в момента пътува с един ирландски кораб. Може би още сега ЦРУ, МОСАД и Алексиев трябва да изнамерят “доказателства” за добрите отношения между “терористите от Дъблин” и Хамас. Самият факт, че Израел се кани да атакува ирландския и всеки друг хуманитарен кораб, прави на пух и прах глупостите на Алексиев, че причината за пиратския райд е турската терористична организация.

Причината е опазване на геноцидното статукво в концентрационния лагер „Газа“.

Но има и друго. Безспорно “сериозната преса” – представена от („реномирания“) “Вашингтон пост” – пише, че Хилари Клинтън е искала от чуждестранните лидери да “смекчат” критиките си към Израел. Изданието твърди, че държавният секретар на САЩ по 24 часа в денонощието звъни на колегите си, за да ги убеди да “охладят страстите”. Тя е цитирана да казва:

“Трудно е. Хората са бесни.”

Има и защо да са бесни, защото е ясно като бял ден, че Израел и апологетите им бягат от истината като дяволи от тамян. Клинтън падна толкова ниско, че предложи на Израел да разследва себе си – все едно да предложи на корумпиран полицай да се самоарестува. “Сериозната” преса е принудена, водейки се от Гьобелсовия пропаганден завет, да повтаря едни и същи лъжи, лъжи, лъжи до пълно втръсване.

На хората отдавна им писна, но стават още по-бесни, когато такива като Алексиев опитват да защитават незащитимото. Дано поне да им плащат добре – дано да си струва (буквално), въпреки че се съмнявам да плащат щедро за едното папагалстване на памфлети от ционистката „сериозна преса“.

Автор: Иван Стаменов
© OtIzvora.com

Кратък анализ на един проционистки памфлет

Агенция “Фокус” разпространи частното мнение на Алекс Алексиев – научен сътрудник във вашингтонския Хъдсън институт – по повод на израелския пиратски щурм срещу “Флотилията на свободата”. Цялото изказване можете да прочетете на страницата на “Фокус”. http://www.focus-news.net/?id=n1402837

По-долу ще анализирам неговите ключови точки. Риториката няма да изненада никой, който вече е претръпнал на ционистка пропаганда – основната теза, изложена още в първото изречение, е, че “събитията около „Флотилията на свободата” без съмнение са много успешна пропаганда на ислямистките организатори”. Ще бъда максимално кратък, но може и да се получи дълго – все пак е научен факт, че за оборването на едно изречение е нужно да напишем поне осем.

И така, Алексиев е цитиран да казва:

То (събитието) има много по-големи и по-важни последствия за бъдещето на Турция, за ролята на западната преса и увеличаващото се сходство между европейското ляво пространство и ислямизма.

В самото начало интервюираният прибягва до “маргинализация” (тоест поставяне в презряна група) на тези, които противоречат на неговото становище. Окей, аз също умишлено маргинализирам Алексиев, но поне си правя труда да коментирам всяко негово изречение, при това защитено с информация, а не с папагалско повтаряне на израелската (а оттам и американската) пропаганда.

Ще коментирам и друго – Алексиев безцеремонно отъждествява “европейското ляво” с ислямизма, като под това в този контекст трябва да се разбира “тероризмът”. Не е много ясно какво се разбира под “европейско ляво”, след като сред жертвите на израелската варварщина има американски, турски и австралийски граждани. Или може би “терористите” са всички, независимо от коя държава идват, които опитват да облекчат условията в концлагера “Газа”? Може би Алексиев просто се надява читателите му да приемат, че “левите” противниците на израелските своеволия са нещо като “европейски комунисти”? Колкото до ролята на западната преса, имаме следното уточнение:

“Доказателството, че флотилията е организирана от радикални ислямисти, е толкова явно, че само нарочно може да бъде отказано да бъде видяно. „Голяма част от него вече е публикувано от по-сериозните медии, но нека да ви дам няколко примера.

Тук научаваме, че има такова нещо като “сериозна преса” (явно одобрена от Алексиев) и съответно трябва да се сещаме, че има и някаква “несериозна преса”, която може би не трябва да четем, защото пише неодобрени неща. Ето какво пише “несериозната преса” за “сериозната”: “Ню Йорк Таймс отказва да публикува поне интервю с член на хуманитарната експедиция по повод на убийствата.”

http://mondoweiss.net/2010/06/new-york-times-fails-to-interview-a-single-flotilla-member-about-killings.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Все пак нека видим какви са доказателствата, които “нарочно отказваме да видим”, че флотилията е организирана от радикални ислямисти. За протокола: Дори флотилията да беше организирана лично от Осама (който впрочем е мъртъв от 2001 г.), това по НИКАКЪВ начин не променя факта, че израелските специални части извършиха терористичен акт на чужда територия (какъвто акт е всяко нападение над чужд кораб, плаващ в международни води).

Турската организация Фонд за хуманитарна помощ (IHH), която спонсорира тези действия, е не само ислямистка, а всъщност спонсорира тероризма и има връзки с Ал Кайда и Хамас. Тя е член на финансираната от Саудитска Арабия ислямистка група Съюз на доброто, която има още около 50 други групи, оказващи подкрепа на „Хамас”, която е включена в списъка с международни терористични организации.”

Първи коментар: Това са твърдения, а не доказателства. Липсва поне отправка към “сериозната преса”, която щеше да ни позволи да проверим тези твърдения, а после евентуално и доказателствата, на които лежат. Подобни твърдения имат същата “доказателствена стойност”, каквато имат твърденията за “оръжията за масово унищожение” в Ирак, каквито така и не се намериха, или като цензурираните интервюта с Ахмадинеджад, служещи за оправдаване на евентуална война срещу Иран. Сиреч: никаква стойност (поне в този им вид)!

Втори коментар: Твърдението за “турска организация, свързана с Ал-ЦРУ-Кайда” са интересни сами по себе си и пораждат много въпроси. Най-важният от тях е защо САЩ не атакува Турция, щом е една от страните, които приютяват терористи? Нали предишният и настоящият президент се зарекоха, че ще гонят като дивеч (hunt down) всеки, който им дава подслон (who harbours them)? Дотук няма доказателства, а само увещания, граничещи с абсурдното – те са и жалки, каквото е всяко споменаване на Ал-ЦРУ-Кайда ни в клин, ни в ръкав.

Трети коментар: Много волно г-н Алексиев определя “Хамас” като терористична организация. За него това може би е нещо, което “се разбира от само себе си”, но нека от “европейското ляво” (подчертавам сарказма) уточним, че “Хамас”, макар не по-малко ненормални от Израел, бяха демократично избрани управляващи в Палестина. Това, че Израел признава демокрацията само тогава, когато й уйдисва, не е проблем нито на “европейското ляво”, нито на международната общност, негодуваща срещу геноцидната блокада Газа. И с пълно морално право, но и с правни основания можем да говорим за израелски тероризъм, целящ поддържане на концентрационния лагер “Газа”. Целите на Израел са всичко друго, но не и мирно решение на проблемите. Ето това е нещо, което наистина не се нуждае от доказване. Действията на Израел са достатъчно красноречиви.

Алексиев е цитиран да казва още:

Съюз на доброто се ръководи от известния салафистки гуру и поддръжник на самоубийствени атентати Юсуф ал Карадауи. През 1997 г. турското правителство проведе обиски в офиси на Фонд за хуманитарна помощ и откри експлозиви, оръжие, джихадистка литература, както и списък с хора, които са вербувани за джихад. Има още доказателства, че тази организация е била въвлечена в т.нар. терористичен план „милениум” за взривяване на летището в Лос Анжелис през 2000 г. Израелците забраниха Съюз на доброто като терористична организация през 2008 г., така че със сигурност трябва да е ясно на организаторите на флотилията от IHH, че те никога няма да бъдат допуснати в близост до Израел, което според мен доказва, че цялата работа е създадена като пропагандно упражнение, на първо и най-важно място, и няма нищо общо с каквато и да е хуманитарна дейност.

Първи коментар: С първите изречения от горния цитат авторът опитва да внуши, че щом преди повече от 10 години в някакъв офис са открити “експлозиви, оръжие, джихадистка литература, както и списък с хора, които са вербувани за джихад”, то и сега турският кораб е бил претоварен с такива терористични материали. Това сякаш също не се нуждае от доказване, а се разбира от само себе си.

За сведение на Алексиев, турските ОФИЦИАЛНИ власти декларираха http://www.vancouversun.com/weapons+stormed+Turkish+ship+Report/3092005/story.html, че съдържанието на кораба е било щателно проверено и е нямало стока за терористите. Също така от Израел вече толкова дни не могат да докажат пропагандните си глупости с нещо повече от снимки на “терористичните оръжия”, включващи кухненските ножове на кораба и счупените метални крака на столовете, с които пътниците са се отбранявали срещу щурма на израелските пирати. За протокола: Пътниците не са били някакви талибани, а международни представители, сред които журналисти, бивши и настоящи политици и мирни активисти от всевъзможни точки на планетата.

Да не би г-н Алексиев да твърди, че властите на Турция лъжат и на официално ниво подпомагат “Ал Кайда” и терористите от “Хамас”?

Втори коментар: Израел, ако иска, може да “забрани” всяка държава или групировка като терористична. Например сега от устата на израелския апологет Алексиев научихме, че европейското ляво и терористите били едно и също! Чудни са разбиранията на Израел и техните защитници – определяш всеки, който не ти изнася като “терорист” и така оправдаваш пиратския щурм на плаващи чужди територии в международни води. Г-н Алексиев може да боготвори и да приема безрезервно всяка приумица на Израел, но е твърде наивно да очаква, че “европейското ляво” ще постъпва като него.

– Израел отказва международно разследване на смъртоносния щурм. Позволява само чуждо участие. http://www.huffingtonpost.com/2010/06/03/israel-rejects-internatio_n_598877.html

– Израел се противопоставя на Обединените нации (отново). За протокола: След като не бяха намерени “оръжията за масово унищожение” в Ирак, за които тръбеше “сериозната преса”, противопоставянето на ОН беше следващата причина, с която пост фактум беше оправдана американската инвазия. Никой дори не помисля за санкции срещу Израел, задето прави каквото си иска. Да живеят двойните стандарти!

http://alethonews.wordpress.com/2010/06/03/israel-dismisses-unhrc-flotilla-probe/

– Израел няма да вдигне блокадата на Газа въпреки натиска на ОН.

http://english.ruvr.ru/2010/06/02/8924946.html

– Нетаняху: Блокадата ще продължи (В превод: Поддържането на масовия глад във Варшавското гето е необходимо за оцеляването на израелския Райх!)

http://www.imemc.org/article/58830

Трети коментар: Почитаемият Алексиев заключава, че “цялата работа е създадена като пропагандно упражнение, на първо и най-важно място, и няма нищо общо с каквато и да е хуманитарна дейност.” Чудесно обобщение на ционистката пропаганда. Докато чакаме Израел и “сериозната преса” да докажат, че корабът е бил пълен със стока за Хамас, нека видим снимки на товара от кораба, разпространени от “европейското (терористично според Алексиев) ляво”:

http://desertpeace.wordpress.com/2010/06/02/photographic-proof-that-there-were-weapons-aboard-pirated-ship/ – снимки на „оръжията“.

На мен тези пратки ми изглеждат доста хуманитарни и напълно в съответствие с декларираното от властите в Турция. А сега нека се запознаем и с някои от жертвите, за които “сериозната преса” в Израел и САЩ – явно любимата на Алексиев – не ще и да чуе:

Американски гражданин убит при щурма на израелците над кораба – единият от убитите е идентифициран като 19-годишния Фуркан Доган, който е роден в Ню Йорк и има двойно американо-турско гражданство. Той е бил застрелян с четири куршума в главата и с един в сърцето, задето е опитал да отблъсне израелските пирати със страшно терористично оръжие – водата от един противопожарен маркуч на палубата.

http://www.hurriyetdailynews.com/n.php?n=eight-turkish-one-us-citizens-died-in-israeli-attack-to-aid-ship-examination-says-2010-06-03

“Несериозната медия Ал Джазира” пък уточнява, че смъртта на Фуркан може да е настъпила мигновено, но други от загиналите са агонизирали в продължение на минути, тъй като израелските войници са отказали да третират раните им.

http://english.aljazeera.net/news/europe/2010/06/2010639114160373.html

Британски активисти се оплакаха от гаврите на израелците. Един от най-тиражните европейски вестници – британският “Телеграф” – обслужва терористичното “европейско ляво”, като публикува интервюта с жертви на израелското варварство. Павийн Якуб от Манчестър разказва как е била малтретирана от израелските полицаи:

“Те ме ритаха по краката, докато паднах, след което ми се подиграваха на иврит. Опитваха и да си направят снимки с мен, сякаш съм техен трофей, и им доставяше удоволствие да се смеят в лицето ми. Направиха ми и личен обиск, но не ми се говори за това. Забавляваха се, като се гавреха с нас.”

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/israel/7799706/Gaza-flotilla-attack-British-activists-tell-of-abuse-by-Israelis.html

С нетърпение очаквам г-н Алексиев да оправдае и потенциалната атака срещу хуманитарната пратка за Газа, която в момента пътуват с един ирландски кораб. Може би още сега ЦРУ, МОСАД и Алексиев трябва да изнамерят “доказателства” за добрите отношения между “терористите от Дъблин” и Хамас. Самият факт, че Израел се кани да атакува и ирландския кораб, прави на пух и прах глупостите на Алексиев, че причината за пиратския райд е турската терористична организация.

http://rachelcorriepgpo.wordpress.com/2010/06/02/irish-aid-boat-holds-course-towards-gaza-despite-israel-warning/

Но има и друго. Безспорно “сериозната преса”, представена от “Вашингтон пост” пише, че Хилари Клинтън е искала от чуждестранните лидери да “смекчат” критиките си към Израел. Изданието твърди, че държавният секретар на САЩ по 24 часа в денонощието звъни на колегите си, за да ги убеди да “охладят страстите”. Тя е цитирана да казва: “Трудно е. Хората са бесни.”

http://voices.washingtonpost.com/plum-line/2010/06/source_hillary_asking_allies_t.html?referrer=emaillink

Има и защо да са бесни, защото е ясно като бял ден, че Израел и апологетите им бягат от истината като дяволи от тамян. “Сериозната” преса е принудена, водейки се от Гьобелсовия пропаганден шаблон, да повтарят едни и същи лъжи, лъжи, лъжи до пълно втръсване. На хората им писва, но стават още по-бесни, когато такива като Алексиев опитват да защитават незащитимото. Дано поне да им плащат добре – дано да си струва.

Споделете публикацията

Google1

За Стопанина

is@otizvora.com | Иван Стаменов — Стопанина пише статии на политически, здравни, развлекателни, исторически и духовни теми. От 2016 г. поддържа „От Извора“, като се издържа от дарения на читателите. Превежда статии, книги и непубликувани досега антропософски лекции. Подкастър и издател на други автори.

Всички публикации

13 коментара за "Кратък анализ на един произраелски памфлет"

  1. zaharia  04.06.2010 г. | 02:51 ч.

    Да, на доста места в нета видях да се цитират части от интервюто с този господин (А.Алексиев). Нищо чудно накрая неговата версия да се приеме и за официална. Не намерих обаче материал, в който мнението му да се оборва дума по дума. Свалям шапка на Стопанина, че се нагърби с тази задача и благодаря!

    (Бел. Стопанина: Да, имам чувството, че се опитват да ни вкарат официално в „американската версия“, което няма да стане без бой. Да си задържат евроатлантическите „ценности“, но да не продават и народа. Народът не е с тях!)

  2. Владимир Помаков  04.06.2010 г. | 08:47 ч.

    Стопанино, тоя Алекс Алексиев не беше ли някога съветник на евреина-ционист, педераст и напълно смахнат тип Филип Димитров в битността му на премиер на територията България? И син на Райко Алексиев? Аман от такива екскременти наистина, ама няма спасение…

  3. Стопанина  04.06.2010 г. | 09:24 ч.

    Сериозната преса пише:

    Възрастен активист оставен да умре от кръвозагуба. Мъжът е бил прострелян при райда на турския кораб и оставен кръвта му да изтече. Свидетели разказват за „Индипендънт“, че са чакали повече от час, преди да получат медицинска помощ.

    Израелските командоси са изхвърляли някои от убитите зад борда, за да не бъдат намерени. В момента официално бройката на жертвите е 9, но има много, които се водят „изчезнали“.

  4. ARRI  04.06.2010 г. | 09:53 ч.

    Ясно е , че алекси е писал под диктовка . По-лошото е , че и този път евреите ще останат ненаказани . Светът ще си затвори за пореден път очите .

    (Бел. Стопанина: Нищо не остава ненаказано. До 30 години израелците ги чака такъв зор, че ум ще им зайде. Всичко, което причиняват на палестинците, ще им се върне концентрирано в рамките на година-две.)

  5. ARRI  04.06.2010 г. | 12:46 ч.

    Много им са дали от горе . Още 30г. Тези си безчинстват от векове , а толкова късно възмездие !

    (Стопанина: Не е наша работа да определяме дали е късно, или подранило. Горе си знаят кога, на кого, какво и защо ще се случва.)

  6. Aha  04.06.2010 г. | 15:13 ч.

    Привет,

    Поздравявам те за статията и коментарите. За твоите колеги журналистите, нищо няма да кажа, тези подлоги (повечето), те си знаят…
    Поздравления и за книгата, чак сега имах време да напредна повече, харесва ми. Човече, всичко това преживял ли си го?

  7. Viktor  04.06.2010 г. | 16:43 ч.

    Ония ден видях,че и големия „патриот“-дългия и неговите сценаристи,бяха поканили на гости израелския посланик,за да опровергае истината,така ми се доповръща,че веднага ги махнах,явно не само А.А. е за офицялната версия,а и тоя подплатен дългуч

  8. Стопанина  04.06.2010 г. | 18:24 ч.

    @Аха, заради много от колегите не се представям като журналист. На практика и не съм точно такъв. Журналист съм доколкото работя за журнали (списания и вестници) – но е по-точно да се каже, че съм редактор и рецензент. За мен днес „журналист“ е обидна дума, дори по-обидна и от „политик“.

    „Човече, всичко това преживял ли си го?“

    По-точно е да се каже, че много работи съм спестил. Загатнато е, че поне героят ми в книгата, за разлика от мен, е имал щастливо детство. Понякога се самовъзхвалявам, че след всичко, което съм преживял и след всичко, което виждам навсякъде около мен, съм успял да се опазя що-годе нормален (каквото и да се разбира под това).

    Но не се оплаквам. Има и по-лошо. Много, много по-лошо…

    @Виктор
    Кой сега му е сценарист? Росен Петров има ли нещо общо с шоуто?

  9. Viktor  04.06.2010 г. | 23:14 ч.

    Не,Р.Петров си има собствено предаване вече,те май сега при него няма главен има един Иво Сиромахов,а с Петров уж са скарани

  10. Гошко  05.06.2010 г. | 14:16 ч.

    „Щатският конгресмен Рон Пол напомня, че Хамас е дело на Израел.“

    Даммм, за Изсраел не е изгодно да има насреща си единна опозиция в лицето на Фатах, която защитава палестинците и затова създадоха Хамас.
    РАЗДЕЛЯЙ И ВЛАДЕЙ…

    Какво друго правят Хамас, чиито ръководни кадри са агенти на Моссад?!
    Избиват палестинци!!!
    Видео:

  11. Стопанина  05.06.2010 г. | 15:09 ч.

    Израел официално оттегли твърденията си, че флотилията е свързана с Ал-Кайда. Много неприятно за господина Алексиева – не можем да му помогнем с друго, освен със съчувствие и с добронамерения съвет друг път да не рипа веднага на свирката, защото мелодията в политиката много бързо се мени! 🙂 Единствената сигурна песен е тази на страната на правдата и истината.

  12. Димитър Кунев  10.06.2010 г. | 19:26 ч.

    Точен си в случая – г-н Стаменов. И аз съм написал подобно нещо, но и това е с много факти, отлично.

  13. Kostadin  18.08.2010 г. | 21:09 ч.

    Най -добре е да попитате Виза Недялкова , кой е прав.Тя преди време прекъсна нощно предаване и уволни радиоводещият защото допуснал слушател да каже нещо против еврейте.Тжова се случи в България.Вие си мислете какво може да ви се случи в заграбените от Израел арабски земи.

Вие какво мислите

Имейлът не се публикува.