Православният богослов Ивайло Франц пише в блога си: Днес, 14 май 2010 година от Р. Хр. на националния стадион на Правослална България, който носи името на Православният монах Йеродякон Игнатий, почитан от всички българи като апостолът на националната свобода Васил Левски, е издигнато чудовищно изображение на ДЯВОЛА, на което хиляди православни българи се готвят да се поклонят още тази вечер, на концерта на групата АС/DC! (Защо не го канонизирахте тоя Игнатий, като толкова го обичате? – бел. Стопанина.)
БЪЛГАРИЯ и българите са ОБЕЗУМЕЛИ! Възможно ли е хора, които се наричат Православни Християни, които са платили стотици години с кръвта си за своята Вяра в Спасителя да се съберат с хиляди и да извършат ПОКЛОНЕНИЕ НА ДЯВОЛА и да се ОТКРЕКАТ ПУБЛИЧНО ОТ СВОЯ ГОСПОД!? (Не се приема. И хиляда пъти да повтаряте за „изконното православие“, няма да превърнете лъжите в истини, а в банални лъжи. Изконното християнство на българите е от ап. Павел – това е арианството, по-късно наречено богомилство или павликянство. Пет пари не давам за гръцкото православие, неговата догматика и „човеколюбива“ философия – бел. Стопанина) И всичко това седмица пред Светите презници: Петдесетница (в неделя на 23 май), на който се е основала Църквата ни, и Свети Дух (в понеделник, на 24 май), на който честваме Светият и Животворящ Дух! (Та нима този Живототворящ Дух не е същият, който одуховтворява и оживява музикантите от AC/DC? От дявола произлиза ли Дух и Живот?! – бел. Стопанина.)
ПРАВОСЛАВНИ БЪЛГАРИ! НЕ ИЗВЪРШВАЙТЕ НАЙ-СТРАШНОТО ПРЕДАТЕЛСТВО В СВОЯ ЖИВОТ! НЕ СЕ ПОКЛАНЯЙТЕ НА ДЯВОЛА И НА НЕГОВОТО ИЗОБРАЖЕНИЕ!
НЕ СЕ ОТРИЧАЙТЕ ОТ СПАСИТЕЛЯ И ГОСПОД НАШ, В КОЙТО СТЕ КРЪСТЕНИ И ЧИЕТО ИМЕ НОСИТЕ! ИЗВЪРШИТЕ ЛИ ТОВА, ПОГУБВАТЕ ЖИВОТА СИ! (Айде по-кротко! Излагаш се като кифладжия.)

НЕКА ЗНАЕТЕ И ЧУЕТЕ, ЧЕ КОЙТО ПРАВОСЛАВЕН ХРИСТИЯНИН, УЧАСТВА, ПОДГОТВЯ, ИЗВЪРШВА И РАЗПРОСТРАНЯВА ТОЗИ КОНЦЕРТ, В КОЙТО ЩЕ СЕ ИЗВЪРШИ ПОКЛОНЕНИЕ НА ДЯВОЛА, ПРЕД НЕГОВОТО ИЗОБРАЖЕНИЕ, ИЗВЪРШВА БОГОПРЕДАТЕЛСТВО И УЧАСТТА, КОЯТО ЩЕ ГО СПОЛЕТИ Е СТРАШНА! (Да чуем…)
АКО ПРАВОСЛАВНА БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРИТЕ СЕ ПОКЛОНЯТ НА ДЯВОЛА, чието изображение е поставено в този стадион, ЩЕ ГИ СПОЛЕТИ СТРАШНА И УЖАСНА ТРАГЕДИЯ! И то скоро след това! (Забравил си аналогията, която направи безумният ви и нахален до безподобие митрополит Николай: Трагедия като тази, в която някои мои роднини и съселяни загинаха на корабчето в Македония след концерта на Мадона. Не че ще си убедителен, ама все пак…)
Тези, които извършат, съдействат и разпространят това ще понесат ужаса на своето отстъпление от Бога: ЗДРАВА КЛЕТКА НЯМА ДА ОСТАНЕ В ТЕЛАТА ИМ! КАМЪК ВЪРХУ КАМЪК НЯМА ДА ОСТАНЕ ОТ ДОМОВЕТЕ ИМ! ДЕЦАТА ИМ ЩЕ ЗАГИВАТ, А ТЕ НИЩО НЕ ЩЕ МОГАТ ДА СТОРЯТ! ДЕЛАТА ИМ ЩА ПРОПАДАТ! ИМОТИТЕ ИМ ЩЕ СЕ СЪСИПВАТ! ЖИВИ ЩЕ ГНИЯТ, АЛА ТЕЛАТА ИМ НЕ ЩЕ УМИРАТ! ЩЕ СА ГЛАДНИ, АЛА НЕ ЩЕ СЕ НАСИЩАТ! ЩЕ СА ЖАДНИ, АЛА НЕ ЩЕ СЕ НАПИВАТ С ВОДА! НИЩО И НИКОЙ НЕ ЩЕ МОЖЕ ДА ИМ ПОМОГНЕ, АКО НЕ СЕ ПОКАЯТ И ДО КРАЯ НА ЖИВОТА СИ НЕ ПРЕБЪДАТ В ПОСТ И МОЛИТВА! (Ти би рекорда с фаталистичните прогнози за глобалното затопляне! Нямаш бъдеще като проповедник – пробвай се да пишеш речи за Ал Гор.)
ЕЙ, ПРАВОСЛАВНИ БЪЛГАРИ, НЕ СЕ ПОКЛАНЯЙТЕ НА ДЯВОЛА!
НЕ СЪГРЕШАВАЙТЕ, БРАТЯ И СЕСТРИ! (Стига врещя с тия главни букви. Не ставаш по-убедителен. За твое сведение дяволът живее във всеки от нас.)
УЖАСНА ТРАГЕДИЯ ЩЕ СПОЛЕТИ ВАС И БЪЛГАРИЯ АКО ПРЕДАДЕТЕ НАШИЯТ ГОСПОД И СПАСИТЕЛ ИИСУСА ХРИСТА И СЕ ПОКЛОНИТЕ НА СИЛАТА НА ЗЛОТО И СМЪРТТА И НА НЕГОВОТО ИЗОБРАЖЕНИЕ!
НЕ СЕ ИЗКУШАВАЙТЕ И НЕ ХОДЕТЕ НА ТОЗИ КОНЦЕРТ, КОЙТО НЕ Е КОНЦЕРТ, А СЛУЖЕНИЕ НА ДЯВОЛА,ПРЕД НЕГОВИЯ ОБРАЗ! ()
Боже Пресветий Владико, помилуй обезумелите Православни българи!
Спаси от това изкушение чистите сърца и души!
Помилуй ни, Господи Иисусе Христе! (Исуса Христа не беше ли казал нещо по въпроса, че трябва да се молиш в тъмната си стаичка? Нито публичната ти проповед е проповед, нито показната ти молитвата е като молитвите. Пази, Боже, българите от такова православие и от такива богослови!)
БОГ ДА ВИ Е НА ПОМОЩ, БЪЛГАРИ!
ДАНО СЕ СПАСИТЕ ОТ ПОСЛЕДСТВИЯТА НА БЕЗУМНИТЕ СИ ДЕЛА! (Страх да нямаш. Ще оцелеем въпреки всичко – въпреки вас, въпреки подобните вам властници, въпреки всичко. Стискаме зъби, докато чакаме да бъдете пометени като всяка измет – архаичен остатък от старозаветни времена. А докато чакаме, ще слушаме каквото душа ни иска и ще ходим, където съдбата ни отведе. Ако „православието“ има проблем с това, си е негов проблем.)
Ивайло Франц
Православен Богослов (Кой те излъга, че щом „Бог“ се пише с главна буква, трябва да пишеш и „богослов“ с главна? Няма такова нещо. Много си далече от Бога, а ти е рано и да се оглавяваш за проводник на Словото му. Айде стига страсти, че страстите, както би трябвало да знаеш, са мъка, мъка, мъка…)
София, 14 май 2010 от Р. Хр.
* * *
Източник: Блогът на въпросния богослов
Други материали, които ще харесате:
» Херакъл и исполините от Палена (1/3): Гигантомахията през епохите
» Старец и Дракон: Окултната география на Европа и Америка
» На кръстопът преди съдбовния сблъсък с равносметката
» Как ще осмислите живота си и как ще се запишете в историята?
» Произходът на Луната и поредният малък триумф на Духовната наука
» Масовото измиране на деца и двуликата карма на бъдещето
» Отвъд доктрините: Николай Рьорих и Николай Райнов
» Искрено и лично: Казват, че никой не е виждал Бога
» Арх. Михаил срещу Ариман: Светлината ще победи!
» Димитър Мангуров – пълно течение на лекциите







14.05.2010 г. в 18:46 ч.
Аз и в предишния ти спор, се чудех как върви разговорът, когато единият е самовлюбен до ушите (перифраза: да знаеш, чел съм повече от теб, затова съм разбрал повече – с нищо неопрвавдана корелация), а другият – неортодоксално откровен. А, съчувствам и на православното християнство, доколкото се стреми да прогони дявола. Ама му се сърдя, че не кани Господ, наместо това. Прогонихме нежеланите гости, затворихме вратата за всички останали. Ура! Каквото Калоян изгради за 10 години, Борил ще съсипе за една година.
14.05.2010 г. в 19:06 ч.
Разговор не е възможен, защото не ползваме един и същ език, а освен това живеем в паралелни вселени. Това го бях отбелязал още в разговора с предишния. А например с богослова Франц даже не бих си разменил едно изречение в дискусия. Той казал неговото си – аз съм казал моето си. Точка.
15.05.2010 г. в 00:56 ч.
Отдавна си знаех, че работата е зле и че църквата не е изобщо това, което трябва да бъде. Имам познат богослов, та от него разбрах още преди години до какво падение са стигнали повечето от т.нар.“духовници“. Но все пак, някаква наивна част от мен отказваше да повярва, че това е горчивата истина, повече ми харесваше да вярвам, че трябва да има и нещо добро в православната църква.
Е този Ивайло Франц направо уби всичко детско в мен, ако мога така да се изразя. Потресена съм, че човек, който се нарича „богослов“ си позволява да пише и даже да си мисли такива лицемерия. Нима това е божието слово? Пази Боже!
15.05.2010 г. в 02:37 ч.
Прекалено голямо внимание си обърнал на един нищо и никакъв виртуален куку. Обаче трябва да признаем, че е прав за сатанинската същност на подобни концерти. Стопанино, очаквах по-критична позиция от теб в тази насока.
15.05.2010 г. в 08:03 ч.
Струва ли си да ритам падналия?
На умряло куче нож не се вади.
15.05.2010 г. в 13:19 ч.
Кое визираш под „умряло куче“ в случая?
(От Стопанина: Имам предвид имиджа и влиянието на т.нар. православие и неговите апологети. Виж коментарите под статията в блога на почитаемия богослов, за да стане по-ясно.)
15.05.2010 г. в 13:44 ч.
За това съм съгласен, но аз имах предвид, че очаквах по-критична позиция от твоя страна по отношение на, хайде да не я наричаме сатанинската, ами силно агресивна и деструктивна същност на проявите, срещу които пищи отчето.
—
(От Стопанина: Всяка музика си има своята функция. Никой не ни кара да слушаме силно агресивна и „деструктивна“ музика. Не харесвам метъл, не харесвам и чалга, но тези стилове имат своето отношение за човешката еволюция, иначе просто нямаше да съществуват. Винаги изхождам от тази гледна точка – ако нещо съществува, то има смисъл и право да съществува, независимо дали разбирам този смисъл.
Например в един кратък пристъп на ясновидство съм виждал какво влияние има техно музиката върху чакрите. Някои сноби може да разправят, че техното изобщо не е музика, но именно тя спомага за разбиването на „запушалките“ на високите чакри. Метълът и поп-фолкът имат сходно въздействие. Да, класическата музика е възвишена музика, но не е музика за всеки. А има и окултна музика, от която дори светските естети си нямат представа.
Кажи, какво трябваше да напиша да AC/DC?)
15.05.2010 г. в 14:15 ч.
От тази гледна точка и ваксините имат своя смисъл и своята функция, но тях ги изобличаваш в статиите си, докато за други деструктивни явления като метъла пазиш неутралитет. Защо? Иначе до мнението за отровното въздействие на тази музика и още по-отровното въздействие на концертите съм достигнал сам през годините, но виждам, че се споделя и в конспиративните среди. Ти какво можеш да кажеш по въпроса, като доста по-запознат с тези неща от мен?
—
(От Стопанина: В света на полярностите всичко се състои както от плюс, така и от минус. Разбира се, че металът има деструктивно влияние, а не само позитивно. Разбира се, че ваксините имат позитивно влияние, а не само негативно. В това, което правя, няма противоречия или двойни стандарти. Просто се съобразявам с контекста на това, за което пиша.
Примери: Всички ваксини ли са отрови? Не е задължително (поне теоретично). Когато става въпрос за ваксини с живак, формалдехид, сквалин, алуминий и други канцерогенни боклуци, съм непреклонно „против“. Има ли компания, произвеждаща сигурни ваксини? От собствените им листовки излиза, че те са наясно с отровите, които предлагат. Наясно са и че болестите, които могат да причинят с тези ваксини, са много по-страшни от, да речем, свинския грип. Какво трябва да си мисля за тези компании и какво трябва да говоря за тях? Посочи компания, която произвежда ваксини без тимеросал, и ще бъда по-плуралистичен. Например мога да посоча тексаската компания Alcon, която прави капки за очи без този „консервант“. Ето един добър пример за компания, която е отговорна и щади клиентите си. Ако тя прави чисти ваксини, не бих си позволил да я хуля или да я причислявам към фармафията.
Примери за метъла: Виж контекста, в който съм се изказал. Богословът говори за незабавни трагедии, наказания свише, поклонения на дявола и не знам си какви щуротии. Ако ще се изказвам негативно, бих цитирал японските проучвания как музиката влияе например на структурата на водата. И бих отбелязал, че в голяма степен хората се състоят от вода. Музиката може да лекува, но може и да поболява. Това обаче е съвсем различна тема от тази, която е започнал богослов Франц и която е подкрепена от него с фанатични средновековни примери и заплахи. Той не говори за самата музика, а за поклонения на дяволски образи – защо трябва тогава аз да се изказвам за музиката?)
15.05.2010 г. в 15:30 ч.
Ето малко отговори на това какво всъщност е музиката и музикалните компании,и каква е целта.
http://vbox7.com/play:41cda9be
http://vbox7.com/play:d8a4dabd
http://vbox7.com/play:a48b851d
Особено последното видео е хубаво до край да се гледа,за рок музиката е споменато.
15.05.2010 г. в 15:31 ч.
Иване, силно съм разочарован от тази статия. Подкрепям, че нашата църква се е изкривила от бая време насам и съм съгласен че този “поп” е прекалил много. Особено с тези открити предсказания-заплахи, определено това не са думи на духовен човек!
Сега да ти кажа защо съм разочарован, от статията се оставя едно впечатление, че „попа“ е по-голямото зло от AC/DC което е груба грешка от твоя страна. Мъртвият вокал на групата и един от китарите канализират страшни демони! Да, тази музика има своята цел, всяко зло за добро. Но тук това зло, не е наречено като такова, а то Е.
Относно вибрациите на тяхната музика, нищо не отпушват, те разбиват запушалките, а тези запушалки щом ги има, значи трябва да са там. Дори не разбиват само 1-2 запушалки а направо пренареждат цялата аура, поне според мен.
Потърси из нета инфо за групи като тази, аз лично съм си отделил информация от разни фанатизирани христяни, които говорят глупости, но имат и истини. Както всички нас
—
(От Стопанина: Няколко бележки и от мен. Това НЕ е статия. Пуснал съм нередактиран вариант на един коментар, като просто съм вметнал мои коментари. Това е всичко. Коментарите ми са по текста на богослова (който не е задължително да е поп), затова не виждам причина да засягам теми за чакри, запушалки и „канализиране на страшни демони“. Че металът канализирал демони, всъщност го научавам от теб.
Съжалявам, че „статията“ те разочарова, но когато аз чета материал например за блатата в Полша, не очаквам да намеря обяснения за пустините в Афганистан. Все е територия, все става дума за някакъв релеф, ама все пак са различни теми. Ако имате да добавите нещо, направете го, но нямам намерение да се оправдавам, че не съм писал нещо, което не е по темата.)