Трагедията на България с православие като това…

Православният богослов Ивайло Франц пише в блога си: Днес, 14 май 2010 година от Р. Хр. на националния стадион на Правослална България, който носи името на Православният монах Йеродякон Игнатий, почитан от всички българи като апостолът на националната свобода Васил Левски, е издигнато чудовищно изображение на ДЯВОЛА, на което хиляди православни българи се готвят да се поклонят още тази вечер, на концерта на групата АС/DC! (Защо не го канонизирахте тоя Игнатий, като толкова го обичате? – бел. Стопанина.)

БЪЛГАРИЯ и българите са ОБЕЗУМЕЛИ! Възможно ли е хора, които се наричат Православни Християни, които са платили стотици години с кръвта си за своята Вяра в Спасителя да се съберат с хиляди и да извършат ПОКЛОНЕНИЕ НА ДЯВОЛА и да се ОТКРЕКАТ ПУБЛИЧНО ОТ СВОЯ ГОСПОД!? (Не се приема. И хиляда пъти да повтаряте за „изконното православие“, няма да превърнете лъжите в истини, а в банални лъжи. Изконното християнство на българите е от ап. Павел – това е арианството, по-късно наречено богомилство или павликянство. Пет пари не давам за гръцкото православие, неговата догматика и „човеколюбива“ философия – бел. Стопанина) И всичко това седмица пред Светите презници: Петдесетница (в неделя на 23 май), на който се е основала Църквата ни, и Свети Дух (в понеделник, на 24 май), на който честваме Светият и Животворящ Дух! (Та нима този Живототворящ Дух не е същият, който одуховтворява и оживява музикантите от AC/DC? От дявола произлиза ли Дух и Живот?! – бел. Стопанина.)

ПРАВОСЛАВНИ БЪЛГАРИ! НЕ ИЗВЪРШВАЙТЕ НАЙ-СТРАШНОТО ПРЕДАТЕЛСТВО В СВОЯ ЖИВОТ! НЕ СЕ ПОКЛАНЯЙТЕ НА ДЯВОЛА И НА НЕГОВОТО ИЗОБРАЖЕНИЕ!
НЕ СЕ ОТРИЧАЙТЕ ОТ СПАСИТЕЛЯ И ГОСПОД НАШ, В КОЙТО СТЕ КРЪСТЕНИ И ЧИЕТО ИМЕ НОСИТЕ! ИЗВЪРШИТЕ ЛИ ТОВА, ПОГУБВАТЕ ЖИВОТА СИ! (Айде по-кротко! Излагаш се като кифладжия.)

НЕКА ЗНАЕТЕ И ЧУЕТЕ, ЧЕ КОЙТО ПРАВОСЛАВЕН ХРИСТИЯНИН, УЧАСТВА, ПОДГОТВЯ, ИЗВЪРШВА И РАЗПРОСТРАНЯВА ТОЗИ КОНЦЕРТ, В КОЙТО ЩЕ СЕ ИЗВЪРШИ ПОКЛОНЕНИЕ НА ДЯВОЛА, ПРЕД НЕГОВОТО ИЗОБРАЖЕНИЕ, ИЗВЪРШВА БОГОПРЕДАТЕЛСТВО И УЧАСТТА, КОЯТО ЩЕ ГО СПОЛЕТИ Е СТРАШНА! (Да чуем…)
АКО ПРАВОСЛАВНА БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРИТЕ СЕ ПОКЛОНЯТ НА ДЯВОЛА, чието изображение е поставено в този стадион, ЩЕ ГИ СПОЛЕТИ СТРАШНА И УЖАСНА ТРАГЕДИЯ! И то скоро след това! (Забравил си аналогията, която направи безумният ви и нахален до безподобие митрополит Николай: Трагедия като тази, в която някои мои роднини и съселяни загинаха на корабчето в Македония след концерта на Мадона. Не че ще си убедителен, ама все пак…)

Тези, които извършат, съдействат и разпространят това ще понесат ужаса на своето отстъпление от Бога: ЗДРАВА КЛЕТКА НЯМА ДА ОСТАНЕ В ТЕЛАТА ИМ! КАМЪК ВЪРХУ КАМЪК НЯМА ДА ОСТАНЕ ОТ ДОМОВЕТЕ ИМ! ДЕЦАТА ИМ ЩЕ ЗАГИВАТ, А ТЕ НИЩО НЕ ЩЕ МОГАТ ДА СТОРЯТ! ДЕЛАТА ИМ ЩА ПРОПАДАТ! ИМОТИТЕ ИМ ЩЕ СЕ СЪСИПВАТ! ЖИВИ ЩЕ ГНИЯТ, АЛА ТЕЛАТА ИМ НЕ ЩЕ УМИРАТ! ЩЕ СА ГЛАДНИ, АЛА НЕ ЩЕ СЕ НАСИЩАТ! ЩЕ СА ЖАДНИ, АЛА НЕ ЩЕ СЕ НАПИВАТ С ВОДА! НИЩО И НИКОЙ НЕ ЩЕ МОЖЕ ДА ИМ ПОМОГНЕ, АКО НЕ СЕ ПОКАЯТ И ДО КРАЯ НА ЖИВОТА СИ НЕ ПРЕБЪДАТ В ПОСТ И МОЛИТВА! (Ти би рекорда с фаталистичните прогнози за глобалното затопляне! Нямаш бъдеще като проповедник – пробвай се да пишеш речи за Ал Гор.)

ЕЙ, ПРАВОСЛАВНИ БЪЛГАРИ, НЕ СЕ ПОКЛАНЯЙТЕ НА ДЯВОЛА!
НЕ СЪГРЕШАВАЙТЕ, БРАТЯ И СЕСТРИ! (Стига врещя с тия главни букви. Не ставаш по-убедителен.)

УЖАСНА ТРАГЕДИЯ ЩЕ СПОЛЕТИ ВАС И БЪЛГАРИЯ АКО ПРЕДАДЕТЕ НАШИЯТ ГОСПОД И СПАСИТЕЛ ИИСУСА ХРИСТА И СЕ ПОКЛОНИТЕ НА СИЛАТА НА ЗЛОТО И СМЪРТТА И НА НЕГОВОТО ИЗОБРАЖЕНИЕ!
НЕ СЕ ИЗКУШАВАЙТЕ И НЕ ХОДЕТЕ НА ТОЗИ КОНЦЕРТ, КОЙТО НЕ Е КОНЦЕРТ, А СЛУЖЕНИЕ НА ДЯВОЛА,ПРЕД НЕГОВИЯ ОБРАЗ! ()

Боже Пресветий Владико, помилуй обезумелите Православни българи!
Спаси от това изкушение чистите сърца и души!
Помилуй ни, Господи Иисусе Христе! (Исуса Христа не беше ли казал нещо по въпроса, че трябва да се молиш в тъмната си стаичка? Нито публичната ти проповед е проповед, нито показната ти молитвата е като молитвите. Пази, Боже, българите от такова православие и от такива богослови!)
БОГ ДА ВИ Е НА ПОМОЩ, БЪЛГАРИ!
ДАНО СЕ СПАСИТЕ ОТ ПОСЛЕДСТВИЯТА НА БЕЗУМНИТЕ СИ ДЕЛА! (Страх да нямаш. Ще оцелеем въпреки всичко – въпреки вас, въпреки подобните вам властници, въпреки всичко. Стискаме зъби, докато чакаме да бъдете пометени като всяка измет – архаичен остатък от старозаветни времена. А докато чакаме, ще слушаме каквото душа ни иска и ще ходим, където съдбата ни отведе. Ако „православието“ има проблем с това, си е негов проблем.)

Ивайло Франц
Православен Богослов (Кой те излъга, че щом „Бог“ се пише с главна буква, трябва да пишеш и „богослов“ с главна? Няма такова нещо. Много си далече от Бога, а ти е рано и да се оглавяваш за проводник на Словото му. Айде стига страсти, че страстите, както би трябвало да знаеш, са мъка, мъка, мъка…)
София, 14 май 2010 от Р. Хр.

* * *

Източник: Блогът на въпросния богослов

Споделете публикацията

Google1

За Стопанина

is@otizvora.com | Иван Стаменов — Стопанина пише статии на политически, здравни, развлекателни, исторически и духовни теми. От 2016 г. поддържа „От Извора“, като се издържа от дарения на читателите. Превежда статии, книги и непубликувани досега антропософски лекции. Подкастър и издател на други автори.

Всички публикации

29 коментара за "Трагедията на България с православие като това…"

  1. Gergana  14.05.2010 г. | 18:46 ч.

    Аз и в предишния ти спор, се чудех как върви разговорът, когато единият е самовлюбен до ушите (перифраза: да знаеш, чел съм повече от теб, затова съм разбрал повече – с нищо неопрвавдана корелация), а другият – неортодоксално откровен. А, съчувствам и на православното християнство, доколкото се стреми да прогони дявола. Ама му се сърдя, че не кани Господ, наместо това. Прогонихме нежеланите гости, затворихме вратата за всички останали. Ура! Каквото Калоян изгради за 10 години, Борил ще съсипе за една година.

  2. Стопанина  14.05.2010 г. | 19:06 ч.

    Разговор не е възможен, защото не ползваме един и същ език, а освен това живеем в паралелни вселени. Това го бях отбелязал още в разговора с предишния. А например с богослова Франц даже не бих си разменил едно изречение в дискусия. Той казал неговото си – аз съм казал моето си. Точка.

  3. zaharia  15.05.2010 г. | 00:56 ч.

    Отдавна си знаех, че работата е зле и че църквата не е изобщо това, което трябва да бъде. Имам познат богослов, та от него разбрах още преди години до какво падение са стигнали повечето от т.нар.“духовници“. Но все пак, някаква наивна част от мен отказваше да повярва, че това е горчивата истина, повече ми харесваше да вярвам, че трябва да има и нещо добро в православната църква.

    Е този Ивайло Франц направо уби всичко детско в мен, ако мога така да се изразя. Потресена съм, че човек, който се нарича „богослов“ си позволява да пише и даже да си мисли такива лицемерия. Нима това е божието слово? Пази Боже!

  4. Stanil  15.05.2010 г. | 02:37 ч.

    Прекалено голямо внимание си обърнал на един нищо и никакъв виртуален куку. Обаче трябва да признаем, че е прав за сатанинската същност на подобни концерти. Стопанино, очаквах по-критична позиция от теб в тази насока.

  5. Стопанина  15.05.2010 г. | 08:03 ч.

    Струва ли си да ритам падналия?
    На умряло куче нож не се вади.

  6. Stanil  15.05.2010 г. | 13:19 ч.

    Кое визираш под „умряло куче“ в случая?

    (От Стопанина: Имам предвид имиджа и влиянието на т.нар. православие и неговите апологети. Виж коментарите под статията в блога на почитаемия богослов, за да стане по-ясно.)

  7. Stanil  15.05.2010 г. | 13:44 ч.

    За това съм съгласен, но аз имах предвид, че очаквах по-критична позиция от твоя страна по отношение на, хайде да не я наричаме сатанинската, ами силно агресивна и деструктивна същност на проявите, срещу които пищи отчето.

    (От Стопанина: Всяка музика си има своята функция. Никой не ни кара да слушаме силно агресивна и „деструктивна“ музика. Не харесвам метъл, не харесвам и чалга, но тези стилове имат своето отношение за човешката еволюция, иначе просто нямаше да съществуват. Винаги изхождам от тази гледна точка – ако нещо съществува, то има смисъл и право да съществува, независимо дали разбирам този смисъл.

    Например в един кратък пристъп на ясновидство съм виждал какво влияние има техно музиката върху чакрите. Някои сноби може да разправят, че техното изобщо не е музика, но именно тя спомага за разбиването на „запушалките“ на високите чакри. Метълът и поп-фолкът имат сходно въздействие. Да, класическата музика е възвишена музика, но не е музика за всеки. А има и окултна музика, от която дори светските естети си нямат представа.

    Кажи, какво трябваше да напиша да AC/DC?)

  8. Stanil  15.05.2010 г. | 14:15 ч.

    От тази гледна точка и ваксините имат своя смисъл и своята функция, но тях ги изобличаваш в статиите си, докато за други деструктивни явления като метъла пазиш неутралитет. Защо? Иначе до мнението за отровното въздействие на тази музика и още по-отровното въздействие на концертите съм достигнал сам през годините, но виждам, че се споделя и в конспиративните среди. Ти какво можеш да кажеш по въпроса, като доста по-запознат с тези неща от мен?

    (От Стопанина: В света на полярностите всичко се състои както от плюс, така и от минус. Разбира се, че металът има деструктивно влияние, а не само позитивно. Разбира се, че ваксините имат позитивно влияние, а не само негативно. В това, което правя, няма противоречия или двойни стандарти. Просто се съобразявам с контекста на това, за което пиша.

    Примери: Всички ваксини ли са отрови? Не е задължително (поне теоретично). Когато става въпрос за ваксини с живак, формалдехид, сквалин, алуминий и други канцерогенни боклуци, съм непреклонно „против“. Има ли компания, произвеждаща сигурни ваксини? От собствените им листовки излиза, че те са наясно с отровите, които предлагат. Наясно са и че болестите, които могат да причинят с тези ваксини, са много по-страшни от, да речем, свинския грип. Какво трябва да си мисля за тези компании и какво трябва да говоря за тях? Посочи компания, която произвежда ваксини без тимеросал, и ще бъда по-плуралистичен. Например мога да посоча тексаската компания Alcon, която прави капки за очи без този „консервант“. Ето един добър пример за компания, която е отговорна и щади клиентите си. Ако тя прави чисти ваксини, не бих си позволил да я хуля или да я причислявам към фармафията.

    Примери за метъла: Виж контекста, в който съм се изказал. Богословът говори за незабавни трагедии, наказания свише, поклонения на дявола и не знам си какви щуротии. Ако ще се изказвам негативно, бих цитирал японските проучвания как музиката влияе например на структурата на водата. И бих отбелязал, че в голяма степен хората се състоят от вода. Музиката може да лекува, но може и да поболява. Това обаче е съвсем различна тема от тази, която е започнал богослов Франц и която е подкрепена от него с фанатични средновековни примери и заплахи. Той не говори за самата музика, а за поклонения на дяволски образи – защо трябва тогава аз да се изказвам за музиката?)

  9. Viktor  15.05.2010 г. | 15:30 ч.

    Ето малко отговори на това какво всъщност е музиката и музикалните компании,и каква е целта.
    http://vbox7.com/play:41cda9be
    http://vbox7.com/play:d8a4dabd
    http://vbox7.com/play:a48b851d
    Особено последното видео е хубаво до край да се гледа,за рок музиката е споменато.

  10. Моля, напуснете планетата  15.05.2010 г. | 15:31 ч.

    Иване, силно съм разочарован от тази статия. Подкрепям, че нашата църква се е изкривила от бая време насам и съм съгласен че този “поп” е прекалил много. Особено с тези открити предсказания-заплахи, определено това не са думи на духовен човек!
    Сега да ти кажа защо съм разочарован, от статията се оставя едно впечатление, че „попа“ е по-голямото зло от AC/DC което е груба грешка от твоя страна. Мъртвият вокал на групата и един от китарите канализират страшни демони! Да, тази музика има своята цел, всяко зло за добро. Но тук това зло, не е наречено като такова, а то Е.
    Относно вибрациите на тяхната музика, нищо не отпушват, те разбиват запушалките, а тези запушалки щом ги има, значи трябва да са там. Дори не разбиват само 1-2 запушалки а направо пренареждат цялата аура, поне според мен.
    Потърси из нета инфо за групи като тази, аз лично съм си отделил информация от разни фанатизирани христяни, които говорят глупости, но имат и истини. Както всички нас 🙂

    (От Стопанина: Няколко бележки и от мен. Това НЕ е статия. Пуснал съм нередактиран вариант на един коментар, като просто съм вметнал мои коментари. Това е всичко. Коментарите ми са по текста на богослова (който не е задължително да е поп), затова не виждам причина да засягам теми за чакри, запушалки и „канализиране на страшни демони“. Че металът канализирал демони, всъщност го научавам от теб.

    Съжалявам, че „статията“ те разочарова, но когато аз чета материал например за блатата в Полша, не очаквам да намеря обяснения за пустините в Афганистан. Все е територия, все става дума за някакъв релеф, ама все пак са различни теми. Ако имате да добавите нещо, направете го, но нямам намерение да се оправдавам, че не съм писал нещо, което не е по темата.)

  11. Моля, напуснете планетата  15.05.2010 г. | 16:04 ч.

    ANGUS YOUNG, lead guitarist for AC-DC, is called the “guitar demon”; and he admitted that something takes control of the band during their concerts: “…it’s like I’m on automatic pilot. By the time we’re halfway through the first number someone else is steering me. I’m just along for the ride. I become possessed when I get on stage” (Hit Parader, July 1985, p. 60).

    „…все едно съм на автопилот. Докато стигнем средата на първото парче вече някой друг ме управлява. Просто присъствам на возенето. Ставам обладан когато съм на сцената.“

    (От Стопанина: Нормално. Аз също съм „обладаван“, когато работя по книгите си. Аналогията с автопилота е много точна. Тогава „обладаването“ се усеща особено силно, но всеки човек е под контрола на по-висши същества – перманентно! Всяка „наша“ мисъл всъщност е отразена чужда мисъл.)

  12. Моля, напуснете планетата  15.05.2010 г. | 16:18 ч.

    Да, ние винаги сме свързани с по-висши същества, но от нас зависи с какви ще се свържем и буквално кого ще нахраним. „Камбаната на ада“, „Магистрала към ада“ и т.н. все красноречиви заглавия, ключът е когато пееш заедно с групата, тогава говориш нещата на себе си и един вид се омагьосваш сам, защото това което сам можеш да си направиш, никой друг неможе да ти го направи „по-добре“.

    Имаше една група, която на албума си имаха текст изписан огледално, за да го прочетеш трябва да застанеш пред огледалото, няма да казвам коя е, за да не си направи експеримент някой…

  13. Gergana  15.05.2010 г. | 16:20 ч.

    Нали затова препоръчах “Пинокио“. Как се става от Марионетка… Човек. Не е лесно. Аз не съм човек, де. Просто препоръчвам.

  14. Мемо  15.05.2010 г. | 16:47 ч.

    Не мога да разбера какво толкова сте се хванали всички за AC/DC, абсолютно безобидни в сравнение с Slayer и Rammstein, които имат концерт следващия месец на същия стадион. И наистина в какво отношение са толкова лоши – не че ги слушам толкова де, но хората си правят даже доста веселяшки и дори по метъл и рок стандартите позитивен рокендрол. За текстовете – някои могат да го разбират буквално, други символично като бунт или освобождение.

    Тези сатанински и целенасочени влияния които се споменават може да ги търсите в блек метъл бандите. Там вече се използват всякакви похвати – музикални, текстови, при обложките на албумите, backmasking и тн. А и не може да ми кажете, че например чалгата или Риана примерно са по-добри алтернативи на рока и метъла, където освен че се срещат доста по-смислени текстове и послания, музикантите са на много по-добро музикално ниво.

    Малко се отплеснах, исках да питам Стопанина дали може да даде полулярен или какъвто и да е пример за такъв вид окултна музика, която спомена в предишен коментар?

    (От Стопанина: Ще кача няколко MP3, като се прибера. Сега съм на работа. Имам източна (тибетска медитативна) и нашенска.)

  15. Припомням  15.05.2010 г. | 16:52 ч.

    Нещо много са се разбунили духовете около изказването на този Франц.Признавам си,че дори не го изчетох до край.За мен това са глупости.Аз с моите слаби познания по английски не разбирам какво пеят АС/DС,но музиката им много ми харесва.Особено като съм в колата.Намирам Брайън Джонсън за много привлекателен мъж.И не мисля,че слушайки тази група,съм станала по-лош човек или съм се поддала на вредни съблазни.Моят 23-годишен син например харесва Metallica,а аз не мога да ги понасям.Но от това и той не е станал зъл човек.Напротив,без излишна скромност ще кажа,че той е много разбран и кротък младеж,не се занимава с глупости и е човек на отговорността.Та си мисля,че музиката си е музика.Не е тя това,което ни разваля.
    Само още едно изречение в добавка:за разлика от многото меломани,които се превъзнасят по Бийтълс,аз смятам,че те са доста вредни.

  16. Мемо  15.05.2010 г. | 18:09 ч.

    Като стана въпрос за Тибет, просто не мога да се сдържа с малко оффтопик по темата:

    http://www.youtube.com/watch?v=kkudv5KsX8w – песента или както май му викат „шапката“ към док. филм за Тибет и Пътя на чая на Виасат. Удивително е колко гласа на изпълнителя прилича на този на Дони! Даже почвам да се съмнявам дали докато е обикалял из Тибет Дони не е записал тази страхотна мелодия 😀 (btw ако някой знае дали тази песен я има отделно, например на мп3, да пише)

    http://www.youtube.com/watch?v=HwANedEkqaY – и едно неземно изпълнение от Монголия 🙂

  17. Припомням  15.05.2010 г. | 18:30 ч.

    Мен пък изпълнение като горното може да ме вкара в психиатрията.А ако някой пожелае да ме накаже за нещо,достатъчно е да ме затвори с музикант,стържещ на цигулка и ще ме довърши.Не говоря за „Годишните времена“ на Вивалди.
    Аз например предпочитам песните на мъжките фолклорни групи от пиринския край без музикален съпровод.Обаче има хора,на които им призлява от тях.Дали музиката е това,което променя човека?!

  18. Стопанина  15.05.2010 г. | 20:21 ч.

    @Мемо
    Яки са. Ето тибетската музика:
    http://www.otizvora.com/files2010/tibetan.zip

    @Припомням
    Припомням, че особено харесвам цигулките, умирал съм с една в ръцете, и не давам лоша дума да се казва по техен адрес. 🙂 Слушал ли си украински мъжки фолкгрупи?

  19. Припомням  15.05.2010 г. | 20:37 ч.

    Няма проблем нито за цигулката,нито за който и да било друг инструмент.Важно е да доставят удоволствие за изпълнителя и слушателя.За цигулките не казвам нищо лошо,даже обратното-смятам,че от цигулката могат да се изтръгнат неземни звуци.
    А украински фолкгрупи не съм слушала и даже в този миг си давам сметка,че май не знам нищо и за държавата.Заинтригува ме.

    (От Стопанина за укранския фолклор:
    Мъжете къртят – http://www.youtube.com/watch?v=tImpfx8hk00
    Жените – тоже: http://www.youtube.com/watch?v=B-30wkLhupw
    И украинците като цяло са супер, ако не броим когато залитат в крайна русофилия.)

  20. Припомням  15.05.2010 г. | 21:34 ч.

    Стопанино,благодаря!
    А за картините – нямам думи!

  21. Georgi  15.05.2010 г. | 22:35 ч.

    Бях на концерта. Слушам музиката им от дете. Концерта беше истинско шоу. Вярно малко се зачудих защо толкова натрапващ е символа с рогата, ама нейсе – кой както иска да го приема. В смисъл – ако вярваш че нещо съществува, то за теб е реалност. Аз мисля че това е просто шоу – ни повече, ни по-малко.

  22. lw  16.05.2010 г. | 00:10 ч.

    Guns N Roses – Civil War – Paris 1992 (live)не съм много по писането .линка е за всички които харесват тази музика и за г-н Франц.

  23. Мемо  16.05.2010 г. | 03:22 ч.

    Благодаря за музиката – и за тибетската, и за украинската. Първата тибетска песен, доколкото разбрах известна мантра, е невероятна и толкова изчистваща съзнанието. Ако я слушаш с затворени очи можеш да почувстваш как се рееш из въздуха..

    @Припомням
    Според мен във всеки вид музика има поне частичка нещо хубаво, и човек настройва музиката спрямо себе си, или ако те перифразирам – човек променя музиката спрямо себе си, и сам я прави приятна/неприятна. Това според мен има връзка и със същността на човека, примерно ако си чела „Пътят към слънцето“ – главният герой в третата част на книгата беше глух за ангелския език и му прилошаваше от по-високите духовни светове, нещо подобно си представям и с музиката – да си глух за по-хармоничната музика и съответно да предпочиташ „дивашка“ например(това за тези, на които им става лошо от народната музика).

    И различните стилове си имат своите плюсове и минуси по свой си начин, дори и тези които не харесвам, като чалгата и рапа например:
    чалгата – създава добро настроение, но и примитивни страсти
    рапа – енергичен, но агресивен;
    други пък, като рока и метъла в някои различни форми са мелодични, но пък прекалено депресиращо меланхолични и тн, като това горе са само примерни мои разбирания.

    И един поздрав за Стопанина с „Канон в ре“ на Йохан Пахелбел, да, клише, но все пак едно от най-добрите, ако не най-доброто класическо произведение – http://www.youtube.com/watch?v=DZHw9uyj81g (не успях да намеря може би най-добрата версия от филма „Страдивари“ от ’89, но и тази версия, украсена от лика на Моцарт (lol) си я бива)

    Btw исках да питам Стопанина, ама се отплеснах – тази божествена и лекуваща музика която си чул на „онзи свят“ има ли дори слабо подобие на Земята? Нещо подобно на звуци от музикален инструмент ли е или хор от гласове? Или пък е нещо съвсем невъзприемчиво за нашите земни усещания и разбирания?

  24. Ketrin  28.05.2010 г. | 15:11 ч.

    Мисля, че всеки от вас – (извинете за обобщаването, но това видях), няма да е зле да се информира повече относно стиловете музика (без Стопанина, де, той си е информиран), и за реалното им въздействие върху организма, настроението, ендокринната система, сърдечната дейност, половата система, симпатична нервна система и тн, масовата „психоза“ по време на такива прояви, която изобщо не е нужно да е неприятна, за да е вредна…алкохолът и наркотиците на практика не са никак неприятни 🙂 Това въздействие никак не е безобидно, музиката и ритмите се използват от древни времена за контрол на съзнанието, например бойни тамтами или викове (бойни рогове), практики на африканските щамани, псалми, наслояване на агресия или хармония със смяна на ритъма. Днещните технологии позволяват и друго-еквивалент на 25тия кадър във филмите се практикува и в някои музикални записи, като въздействието е директно на подсъзнателно ниво -т.е съзнанието не „филтрира“ постъпващите идеи. Да не говорим, че някои текстове отключват техники за контрол на съзнанието. Ако визията на изпълнителите напомня сатанизъм, със сигурност и подсъзнателните внущения са в този дух. Пак казвам, много хора изобщо не си дават сметка…Има много да се каже по темата, но търсете сами. Отчето е прав донякъде, но нищо не е обяснил, естествено никой няма да го чуе, те си знаят „покайте се“ и „не се покланяйте на дявола“.

  25. zukerman  29.05.2010 г. | 18:56 ч.

    Абе, тоя Ивайло Франц с какво се е нашмъркал/напушил, че ги къдри такива. А, сетих се, май заради кризата режат перото „милиционери в расо“ на МВР…

  26. 1878  01.06.2010 г. | 13:59 ч.

    Тоя наивен дебил просто е направил реклама на AC/DC. Хората веднага ще си помислят: „Ако противниците на AC/DC са такива дебили, то защо да не си пусна ей сега тяхна песен. Така ще се отлича от фанатизираните тъпаци като тоя Ивайло Франц.“

  27. Александър  08.02.2012 г. | 21:21 ч.

    и значи според вас , т.е. истинските християни е нормално да се слагат рога и да куфеят на сатанинстките им“песни?
    Това че имате различия с него не ви дава право да отричате истинските неща които казва

  28. Александър  08.02.2012 г. | 21:27 ч.

    също така хората в България са склонни да търсят различията по между си , вместо да се обеденят в нещата които ги свързват , историята го е доказала

  29. dragonn  08.02.2012 г. | 21:45 ч.

    И какво толкова ни обединява не мога да разбера, освен че всички сме хора, на всички кръвта е червена, всички дишаме един и същ въздух независимо дали сме в Америка или България, всички храна ядем и ….. ….., Първоизточника е един за всички и т.н. и т.н. 😉

Вие какво мислите

Имейлът не се публикува.