Грийнпийс към скептиците: „Ние знаем къде живеете“

Автор: Пол Джоузеф Уотсън

Дали CNN и MSNBC ще отделят няколко седмици, за да отразяват какви ги вършат бесните екстремисти, представящи се за радикални „зелени“? (Бел. пр.: По-скоро седмици наред ще слушаме какви „екстремисти“ са хората като тези, които учат децата си, че властниците не заслужават доверие.) Една статия от член на Грийнпийс, поместена на официалния сайт на тази организация, призовава активистите да прибягват и до криминални действия в опитите да възродят повехналата теория за глобалното затопляне. В материала са отправени и злобни заплахи към скептиците – „ние знам къде живеете“ – като авторът, активистът Джин от Индия, призовава и към „масово гражданско неподчинение, за да се спре финансовият кислород за скептиците“. Джин има специално послание и към почти половината американци, които след скандала Климатгейт вече са скептични, че хората причиняват глобално затопляне: „Ние знаем кои сте. Ние знаем къде живеете. Знаем къде работите. Ние сме много, а вие сте малко.“

Авторът цитира в статията си другактивист, който набира армия от „зелени“, които трябвало да погазват законите, да поемат правосъдието в свои ръце и да са готови за борба срещу всеки, който им се изпречи. Точният цитат е:

„Политиците се провалиха. Сега нещата са в наши ръце. Трябва да престъпваме законите, за да наложим нашите закони. Законите трябва да защитават обществото и да опазват нашето бъдеще. Докато не наложим нашите закони, майната му на лобирането. Майната му на това да си активист по климатичните въпроси. Това не върши работа. Трябва ни армия от престъпници в името на климата.“ (“The politicians have failed. Now it’s up to us. We must break the law to make the laws we need: laws that are supposed to protect society, and protect our future. Until our laws do that, screw being climate lobbyists. Screw being climate activists. It’s not working. We need an army of climate outlaws.”)

Зеленото – новият цвят на фашизма.

Ръководството на Грийнпийс не се дистанцира от статията, а заявява на блога си с отчаяно звучащи обяснения, че авторът всъщност имал мирни намерения. Организацията очевидно е атакувана от много места заради този материал, като положението постепенно се влошава до степен на пълна катастрофа по отношение на връзките с обществеността. А това изобщо не е първият път, когато поддръжници на глобалното затопляне си позволяват заплахи за физическа саморазправа, за да се справят с нарастващото недоверие към въпросите за климатичните промени.

През юни миналата година един екоактивист публикува статия, озаглавена „Кога ще започнем да хвърляме скептиците в затвора или да ги екзекутираме?“. След като публикацията беше свалена, на блога Climate Progress се появиха коментари от други активисти, включващи заплахи към скептиците: „Скоро едно цяло поколение ще е готово да ви удуши, както и всички като вас, докато спите в леглата си.“ Собственикът на блога Джо Ром защитаваше такива коментари с думите, че „очевидно не са заплаха, а прогноза“.

(Пауза за вметка от Стопанина)

Екоактивист с тениска на Грийнпийс:
Спрете климатичните промени.

Бел. Стопанина: За съжаление, няма как да спрем промените, тъй като климатът се променя откакто свят светува. Никъде, освен в устава на екофашистите от Грийнпийс, не е писано, че климатът е бил или че трябва да бъде постоянна величина. Ако беше постоянна величина, нямаше да има ледникови периоди. Нямаше да има и край на ледниковите периоди. Това са периоди, през които човечеството по абсолютно никакъв начин не е повлияло на климата. Защо да вярваме, че влияе днес?! Това да не е религия?!

Лудостта на климато-алармистите вече е пълна – поръчват на учени как да блокират Слънцето; Друг хит: Обама може да блокира слънчевите лъчи, за да спре глобалното затопляне. За протокола: Обама и другите слуги на черната ложа с това признават, че скептиците са прави – Слънцето причинява периодите на затопляне или на застудяване, а не човешката дейност. Бялата ложа работи от Слънцето. Черната – от центъра на Земята. В желанието за блокаж на Слънцето няма нищо случайно! Но в същото време слугите на мрака продължават да подкокоросват тестостеронови диванета като активистите на Грийнпийс да вменяват вината за „глобалното затопляне“ на човечеството.

(Край на вметката, статията продължава надолу)

Години наред скептиците за климатичните промени бяха мишена на кампании, в които бяха нарочени за престъпници и предатели. Екоактивистите дори сравняваха скептиците с нацисти и искаха да провеждат своего рода Нюрнбергски процес. Един доклад от юли 2007 година подробно описва заплахите и натиска, на които са подложени учените от общността на скептиците.

Джеймс Делингпол от „Телеграф“ пита: „Това ли са загрижените и трезви послания, която тази благотворителна организация иска да предаде на света? А да не говорим за коментарите под статията. Честит Великден на всички от PR отдела на Грийнпийс! Мисля, че следващите няколко дни ще сте много заети…“

Както показва едно наскорошно изследване, публикувано в Psychological Science, в личния си живот активистите по въпросите за глобалното затопляне показват доста различни черти от тези на загрижени и чувствителни хора. Айън Холингсхед обобщава резултатите от изследването за в. „Телеграф“:

„Авторът (на изследването) казва, че такива хора са си поставили „ореола на зеления консуматор“. Но те доста рядко са мили с другите хора и имат силно изразена склонност да мамят и да крадат. Изправени пред различни морални избори – например дали да се придържат към правилата на проведените игри, или да си гласуват повече правомощия и средства – „зелените“ участници в експериментите имаха много по-лошо поведение от това на останалите участници. На въпроса ви дали „зелените“ са по-добри хора, отговорът е: Не, „зелените“ са подли.“

Въпреки че Грийнпийс полагат усилия да смекчат посланието на статията, същинският контекст  не подлежи на тълкувания. Първо екоактивистите са поощрявани да „престъпват законите“ в името на повяхващата политическа доктрина, като така Джин всъщност призовава за криминална дейност. Заплахата към скептиците („знаем къде живеете“) е форма на тормоз, но и своеобразен призив за „армия от престъпници“ да прибягват до физическа саморазправа с инакомислещите хора.

Представете си, че сайтът InfoWars (откъдето е настоящият материал – бел. пр.) публикува статия, в която призовава читателите да погазват законите в името на борбата с данъчните служби. Представете си, че кажем на данъчните бирници, че „знаем къде живеят“. Още преди да сме премигнали, ще започнат атаките срещу нас, а Алекс Джоунс ще бъде демонизиран като опасен екстремист във всяка една от държавните и корпоративните медии. Нещо повече – една мирна кампания за набиране на писма, чрез които губернатори да бъдат помолени да си подадат оставките, беше атакувана от медиите и федералното правителство. Кампанията и сайтът бяха хулени като „привидно защитаващи Конституцията, но реално екстремистки“, въпреки че никога не сме си позволявали и един ред в подкрепа на насилието.

Значи, когато тъй наречената десница или либералите пишат писма, в които се призовава за мирни политически промени, е очаквано да са демонизирани като терористи и проповедници на омраза; а когато „зелени“ открито призовават за криминални действия, включващи и намеци за физическо насилие, това не било нищо сериозно. Кога CNN и MSNBC ще посветят седмици на неуморно повтаряне на заплахите от Грийнпийс към инакомислещите? По-скоро Кийт Олберман ще награди депутата Ханк Джонсън (виден застъпник на теорията за глобалното затопляне) с отличието „Най-лоша личност на света“ заради смехотворното изявление на депутата, че заради пренаселване остров Гуам може да потъне като кораб.

* * *

Източник: Prison Planet

Споделете публикацията

Google1

За Сътрудници

В този раздел са поместени интересни преводни или авторски материали, писани или намерени от сътрудници и читатели на „От Извора“. Вие също можете да направите своя принос, като изпратите предложение за авторска публикация или собствен превод на is@otizvora.com.

Всички публикации

25 коментара за "Грийнпийс към скептиците: „Ние знаем къде живеете“"

  1. З......  07.04.2010 г. | 12:18 ч.

    Е тия вече са опасни. Като нищо ще им изтървът края и ще си имаме паравоенна организация Greenwar.

  2. З......  07.04.2010 г. | 12:46 ч.

    Навярно повечето членове са съвестни и добри по своемо но сферата с климата е много лесно да се тласне в непредполагаеми посоки масата от хора лесна за манипулация и малко трябва да се запали искрата. Иначе одобрявам някои техни дейности като защита на горите, океаните и т.н. Дали вършат работа или само си плямпат нямам наблюдения.

  3. Gergana  07.04.2010 г. | 14:47 ч.

    Гледах наскоро един документален и образователен филм с Давид Ротшилдов. Защо хората не трябва да сменят мобилните си телефони често и кой опира пешкира след смяната им? Отпадъци и т.н.
    Готин тип (Давид), не знам какъв мобил използва, но е загрижен отвсякъде. А аз си викам: „Ако имаш пари за промяна, нагласи промяната за добро“. Ама, няма да я бъде скоро тази промяна. Първо, ти говорят за човешкия напредък. Второ, те убеждават да го купиш. Трето, те порицават, че си го купил. После ти сервират новини, в които хората са раздвоени. Еми, раздвоени ще сме, докато използват ресурсите и прехвърлят сметката на останалите.

  4. Галин  07.04.2010 г. | 15:11 ч.

    Моята позиция е ,че човечеството влие на климата със своята промишлена дейност.И глобалбното затопляне на планетата е в резултат главно на човешката дейност. Все пак промените стават много бързо. Според мен прогреса на материализма ,води до тези вредни последствия.Защото днес могъщи духовни сили са впрегнати от човечеството да служат на материята,на елементарното удобство.Но как и бихме могли да живеем без постиженията на научно-техническият прогрес ? По скоро трябва разумно да използваме тоя прогрес за да изчистим планетата.Вече решихме проблема с озоновата дупка.Ред е и на предизвиканото от нашата дейност глобално затопляне. Опита на човечеството показва, че има катастрофи,които са ставали главно заради самото него. Примерно -края на атланската епоха завършва с катастрофа,поради природни колизии предизвикани от хората. Така че е напълно възможно хората ако не вземат мерки и не ограничат глобалното затопляне да се стигне до все по-нарастващи катаклизми.След две малки епохи ,бъдещите перспективи чертаят да се стигне до войната на всики против всики. Така че да твърдим че с нашата дейност не влияем върху климата на планетата и че усилената ни промишлена дейност не причинява глобални климатични промени, е по мое мнение -едностранчиво мислене. Въпросът е какво ще преприеме човечеството за своето одухотворяне и какви семна ще засее в един бъдещ свят.“ Вие сте пътят,Вие сте и пътниците“ – казва поетът.

  5. Стопанина  07.04.2010 г. | 15:36 ч.

    Галин, за Климатгейт не си ли чувал?

  6. Балинов  08.04.2010 г. | 11:38 ч.

    Галин се е изразил чистосърдечно и с мисъл , точно както биха се изразили и по-голямата част от хората, които обаче, бидейки незапознати с някои „дребни подробности“ , правят погрешни изводи. Да, логиката е прекрасно оръжие , но без необходимата информация не върши почти никаква работа.

    Защото техническият прогрес би могло И ДА НЕ ДОВЕДЕ до такова мащабно замърсяване.
    Двигателят ,работещ на вода ,беше изобретен още 1915 Впоследствие многократно усъвършенстван от любители ( информация има много). Наливаш вода, тя изгаря , на изхода получаваш пак вода. Даже наскоро и българин си направи колата да върви с вода (в гаражни условия при това) Можем да си представим какво би било ако се внедреше.
    Ама не уйдисва ня всички това откритие… 🙂

    Ами безплатната енергия от магнитното поле на земята , проект по който работеше Тесла?
    Пренасянето на енергия без кабел…
    Такива открития са безброй. Но дори само тези двете щяха да обезсмислят климатгейт… Но, сещаме се защо не са приложени.

    Освен това, Галине , не те ли учудва , че се шуми само по „затоплянето“ ? Тя промишлената дейност прецаква още толкова много други неща – почви , води, риби, въздух…това поне може да се измери – всевъзможни химии, радиации .. то точно това ни разболява най-вече , а не че се вдигнала температурата с един градус.

    А САЩ като са толкова ангажирани по въпроса с климата защо не подписаха протокола от Киото от 1992 за намаляване на вредните емисии? Те бяха единствената страна, която не го подписа. ( противоречало на националните им интереси..) Ами да бяха дали пример..

  7. sprihav  09.04.2010 г. | 10:31 ч.

    Количеството на въглеродните атоми на тази планета е константа.
    Създателят е помислил за регулацията, като е дал растенията. Колкото повече въглероден двуокис има в атмосферата, толкова повече ще избуява растителността. Този процес не може да продължава безкрайно, а до изчерпването на фосилните горива. Това така или иначе ще стане все някога, и тогава процесът ще тръгне наобратно(или ще спре).
    Не бива да се забравя, че петролът и природния газ някога са били под формата на въглероден двуокис, който усвоен от растенията се е превърнал в това, което е сега.
    Термодинамика, която сме забравили! 🙂

  8. Gergana  09.04.2010 г. | 19:13 ч.

    Моето мнение е, че науката, когато е вдъхновена, добросърдечна и искрена, е повече от добре дошла. Изчетох доста текстове в последно време и някои от тях ме поболяват със своята посредственост (хем искрени, хем наивни). Одухотворено разбиране на човешкото познание е нужно, а не позоваване върху „научното“ познание за оправдание на духовното.
    Вярвам, че можем да цитираме Сътворението (наука и поука). Не вярвам, че можем да го отречем. Това е логично,нали?

  9. Стопанина  09.04.2010 г. | 19:56 ч.

    Гери, не е задължително едно логично твърдение да е вярно. Логиката борави с факти. Логическо заключение, основано например на 3 факта, ще е различно от логическото заключение, основано на 6 факта, а то пък ще е различно, ако е основано на 10 факта. Какви „заключения“ правим, след като в нито един момент не знаем всичко? Никога нямаме пълната колекция от факти.

    Накратко, искам да кажа, че логиката и интелектът са оръжия на ума – чуден дар от Луцифер, но тези оръжия могат да се обърнат срещу нас, ако не се насочват в облагородяващата посока на Любовта – дара от Христос. За мен много по-ефективно от логичното мислене е мисленето според езика на природата – т.нар. вертикално мислене; мисленето с аналогии. Ето един пример за вертикално мислене в контекста на настоящата тема за екофашизма.

    Преди хиляди години на много места по света и сред какви ли не култури се явяват жреци на злото. Те създават една логическа теория, че ритуалното избиване на девици, деца и военнопленници дава чудесни резултати в борбата за по-добър климат и съответните по-добри реколти. Жертвоприношенията струват живота на стотици хиляди хора. Обикновено наричаме тези древни жреци с епитети като „невежи шарлатани“ и „кръвожадни измамници“, а логическите им заключения за „суеверия“.

    Жертвоприношения

    В наши дни учени от най-различни места по света и представители на какви ли не култури, се явяват като жреци на доброто. Те са създали една логическа теория, че избиването на голяма част от човечеството, за предпочитане „безполезните лапачи“ Третия свят, но и неродените бебета от развиващите се страни (чрез закони за едно дете на семейство), ще даде чудесни резултати в борбата за по-добър климат и дори за оцеляването на света. Жертвите им вече са стотици хиляди, ако не милиони хора, които измират от глад заради дивашката търговия с „въглеродни разрешителни“ и съответното повишаване на цените на почти всички продукти. Обикновено наричаме тези модерни жреци с епитети като „сериозни учени“ и „загрижени алармисти“, въпреки че логическите им заключения с нищо не се различават от тези на „кръвожадните измамници“ на древността.

    Като съпоставя едните с другите жреци, не ми трябва никаква логика, за да приравня новите жреци със древните жреци. И едните, и другите са човеконенавистни злодеи. До такъв извод стигам по методите на вертикалното мислене. Цялата философия на жреците се опровергава пак чрез вертикалното мислене – имало е периоди на голямо затопляне и застудяване в древността, което е нормално; има периоди на затопляне и застудяване в наши дни, което също е съвсем очаквано и нормално. Както преди човекът не е прекратявал ледниковите епохи със своята дейност, така човекът днес не затопля Земята със своята дейност.

    Това е. Има една условност и за нея говорят Щайнер и Дуно много преди на някого да му хрумне, че ще има „глобално затопляне“, топене на ледове и съответните от това катаклизми. И двамата проповедници предричат, че ледовете ще се стопят, но поясняват следното – тези ледове по полюсите са символ на човешката омраза и са нещо неестествено. Те предричат, че тези дни ще се разтопят напълно, след като навлезем в Епохата на Любовта. Така че глобалното затопляне, което е затопляне на цялата Слънчева система, е диктувано от съществата в Слънцето. Те ни подсещат циклично, че имаме задачата да топим ледовете в себе си, като така стопим ледовете и на полюсите. Топенето на ледовете е кошмар за тези жреци, които искат да си останат в епохата на злото и леда. Колкото и аларми да пускат, Земята и нейният климат са подчинени на цикли. Идва епохата Сати Юга, когато климатът ще е друг. Това е положението. Ние трябва да се пригодяваме към промените, а не да подчиняваме това, което не може да бъде подчинено.

  10. Gergana  09.04.2010 г. | 20:24 ч.

    Виж, какво, не съм ни най-малко срещу това, което си писал. Напротив, прав си (според мен). Исках само да намекна, че ние, хората, трябва да мислим по-надълбоко и да ценим труда на усилията си. Зачитам вертикалното мислене.

    (Стопанина: Аз също не съм против това, което ти беше писала. Не ме разбирай погрешно. Човечеството от настоящата културна епоха има точно за цел да усъвършенства логическото си мислене. Някои са по-напреднали в тази задача. Други тепърва я предприемат, като сред начинаещите има дори университетски професори! Мога даже да ти дам за пример няколко научни публикации, пълни с алогизми. Просто отбелязах, че логиката сама по себе си е безполезна. Тя става полезна при известни обстоятелства – боравенето с много факти. Но пресяването на фактите от „фактите“ сам по себе си е мъчен процес, който при сложни теми може да отнеме цели години на проучвания.

    Затова дадох алтернативата, която е универсална и може да служи на всеки при ориентирането в дадени спорове, независимо колко е подготвен и с какви факти разполага. Допълвам те – не ти противореча. Като казваш, че трябва да мислим по-надълбоко, това не значи ли, че е добре да мислим повече вертикално, отколкото логически? Защото „дълбокото“ има отношение към понятия като „горе“ и „долу“, тоест с вертикалата, а не с хоризонталата на логиката.)

  11. Gergana  09.04.2010 г. | 21:13 ч.

    Както си и мислех. 🙂

  12. Gergana  09.04.2010 г. | 21:22 ч.

    Извинявай, не съм те оборвала. Искам и други да се замислят.

  13. Стопанина  09.04.2010 г. | 21:23 ч.

    Забелязвате ли някаква разлика в шрифта на коментарите? Би трябвало да се е увеличил малко? Така по-добре ли е?

  14. Гошко  11.04.2010 г. | 10:15 ч.

    Да, по-добре е.

  15. Галин  12.04.2010 г. | 13:16 ч.

    Поразтърсих се за информация за глобалното затопляне на другите планети и намерих такава. Това е важен фктор за крайната оценка, и благодаря, че ме насочихте за да го добавя към полезрението си по въпроса. Изчел съм почти всички книги на Рудолф Щайнер, които са преведени на български език. Разбира се, това е само част от изложеното от него. Никъде не съм срещал или поне не си спомням да съм срещал Щайнер да Казва нещо подобно :/ Цитат от Стопанина/.
    “че ледовете ще се стопят, но поясняват следното – тези ледове по полюсите са символ на човешката омраза и са нещо неестествено. Те предричат, че тези дни ще се разтопят напълно, след като навлезем в Епохата на Любовта“
    Не съм запознат с казаното от Петър Дънов. Разбира се допускам, че може Щайнер да е твърдял подобни неща и да не съм ги прочел,но засега категорично не мога да се съглася с тях, защото точно при Рудолф Щайнер не съм ги срещал.Ще Ви помоля ако имате желание да дадете цитати.
    С Уважение Галин

  16. Галин  12.04.2010 г. | 13:20 ч.

    От друга страна съм на мнение, че човек влиае върху планетата със своята дейност. И това и се отразява във всяко направление ,въпреки че пак повтарям ,информацията която ми дадохте е много полезна и важна за изясняване на цялата картина.

  17. Стопанина  12.04.2010 г. | 16:40 ч.

    Галин, ето цитат от Учителя:

    „Великата духовна топла вълна, която идва сега в света, руши ледовете и ги превръща във вода. След хиляда години не само хората ще се изменят, но и вълците ще престанат да ядат овце. Те ще се отвращават от месото и ще употребяват растителна храна. Винаги при прехода от една епоха в друга, когато една култура загива, а друга се ражда, има големи страдания, противоречия, бъркотия, защото всички форми на старата култура трябва да се преорганизират, за да се създадат условия за новата.

    Нашата Слънчева система е потопена в едно течение от по-гъста материя. Ние сме тъй наречената „тринадесета сфера“, която е от по-гъста материя. Земята сега наполовина е излязла от тринадесетата сфера. Като излезе напълно от нея, тогава ще дойде шестата раса. Това навлизане е започнало от 1914 година. По този начин и Земята е навлязла в тая зона.
    Или с други думи, ние сме влезли във връзка с една девствена материя. Затова очакваме възкресение. Ето защо ония, които са готови за това време, ще възприемат новата вълна.

    Досега Земята е слизала. Сега започва да възлиза. Сегашните смущения и раздвижвания, които стават със земната кора и по Земята се дължат на идването на една нова епоха. Със Земята и с хората ще станат ред преустройства, за да се направи път на новата епоха и на шестата раса. След бялата раса идва шестата раса – светещата. Хората ще се наричат синове Божии. За нея ще се измени и природата, и климатическите условия.

    Сега лошите мисли и желания на хората са образували един тъмен пояс около Земята. Причината за студа е егоизмът. Един ден, когато хората се хармонизират по мисъл и по чувства, Земята ще бъде обвита в топла обвивка. Тогава от Слънцето ще идва такава енергия, че даже и Северният полюс ще бъде обитаем.“

    Рудолф Щайнер го нямам на архиви в компютъра си и ми е трудно да намеря конкретен цитат за ледовете с търсачката. Но щом си го чел, ще те насоча по памет. Беше нещо за поларианската епоха, тоест първата от седемте епохи на еона Земя. Всяка епоха ражда по една раса, а всяка от тези раси си има главен континент – черната (лемурийска) раса и Африка; жълтата (атлантска) раса и Азия; бялата (арийска) раса и Европа; следващата шеста раса и новия континент, който чакаме в Тихия океан. Континентът на поларианската епоха е бил на Северния полюс, когато там не е имало ледове. Всъщност затова тази епоха се нарича така – поларианска или полярна. Континентът в известен смисъл още е там, но това е окултна тайна, за която не може да се говори безотговорно. Не случайно в цитата горе Дънов казва, че хората пак ще обитават Северния полюс.

  18. Стопанина  12.04.2010 г. | 16:56 ч.

    Разбира се, че човекът влияе върху планетата със своята дейност! Но това са общи приказки. Говорим си конкретно за т.нар. глобално затопляне. Първо, не е глобално, а слънчевосистемно затопляне. Когато някой докаже, че човекът предизвиква глобалното затопляне на Марс и по спътниците на Юпитер, ще приема и земното глобално затопляне. Излъгах! Първо някой ще трябва да докаже и че човекът е сложил край на ледниковата епоха преди хилядолетия, като е предизвикал глобално затопляне чрез индустриална дейност. Сещаш се – няма как да стане. Глобалното затопляне, „причинено от човека и от пръдните на кравите„, е религия, а не наука.

    Тук, Галине, става дума за научно извращение. Хората са обвинявани за нещо, което не причиняват. Поръчката за това обвинение е от тези, които най-жестоко мародерстват планетата – цоцат петрол, разливат петрол, детонират ядрени бомби под океаните, сеят оръжия с обеднен уран. Никой не вини Пентагона за глобалното затопляне. Защо не? А защо заради глобалното затопляне аз и ти трябва да плащаме карбонови данъци? Да не би да затоплям атмосферата повече от една атомна бомба в Невада или повече от двигателите на един изтребител? Па даже и самото „излишно“ човечество трябвало да се съкращава като въглеродна емисия! Да започнем с Третия свят…

    Не разбираш ли, че тези човеконенавистни идеи, облечени в „наука“, идват от Черното братство, за което говорят Щайнер и Дънов? Научи се да разпознаваш теченията. Става ли дума за пари, „излишно“ човечество, вина на този или онзи, разделение на човечеството на „годни“ или „негодни“ да живеят и да оставят потомство – знай, че си имаш работа с черните братства.

    Топлината води до разположение на Духа, до неговото разширение – окултен Закон. Проявление на този Закон в материалния свят е разширението на телата (и на газовете) при тяхното нагряване. Затоплянето е хубаво нещо. Периодичното охлаждане – също. Нека оставим тия, великите духове от Слънцето, да си нагряват Слънчевата система на воля. Те знаят какво правят. А ние трябва да знаем защо го правят. Защото топлината води до разположение и разширение на Духа. Без разширение на Духа няма да се създадат нужните условия за преминаване на готовото човечество в следващата епоха. И съвсем не е случайно, че Черната ложа иска да блокира Слънцето. Само от тази тяхна идея, която дъвчат вече 5 години, личи за какво говорим всъщност, откъде е „глобалното затопляне“ и на кого пречи това затопляне. На мен не ми пречи. Напротив – искам ОЩЕ ПОВЕЧЕ глобално затопляне; искам да се стопят ледовете по полюсите; искам еднакви условия за живот по цялата планета.

  19. З......  12.04.2010 г. | 17:09 ч.

    Спътниците на Юпитер са много интересни. Няма как да докажат подобно нещо един от спътниците има температура примерно +1000 градуса а друг -1000 и не могат да си обяснят защо тъй като са еднакво отдалечени от Слънцето. Навярно не се влияят от Слънцето.

  20. Стопанина  12.04.2010 г. | 18:18 ч.

    Зи, това да не е виц? Най-ниската възможна температура е -273 по Целзий или -460 по Фаренхайт.

    Да бъде въведен закон за „екоцид“ (от ЕКОлогия и геноЦИД) – предлагат британски екофашисти. Те наричат този проектозакон „петото престъпление срещу мира“, като предлагат постепенно да бъде приет и като международен закон. Радикалната идея – казва се още в новината на Гардиън – ако бъде приета като закон, той ще може да се ползва за репресии срещу скептиците.

    Нищо ново в историята – една група отвратителни малки човечета се умилква на властта, като първото, което я вълнува, е да си осигури начини за ограничаване или унищожаване на опозицията. Историята с „екоцида“ е напълно аналогична с тази на „православието“ от 4-5 век, което се оножда с властниците и репресира „еретиците“; има аналогия с „православните“ болшевики и проклетите меншевики с техните „антимарксически ереси“.

  21. З......  12.04.2010 г. | 18:47 ч.

    Примерно де. Откаде да ги помня колко точно бяха. А тая абсолютна нула може и да не е аблолютна знам ли какви места има във вселената.

  22. Стопанина  12.04.2010 г. | 18:52 ч.

    Просто трябва да разбираш Законите на Битието или поне законите на физиката. Топлината винаги се предава от по-топлото към по-студеното тяло. Следователно не може да има планета или спътник, които да са по-студени от самия Космос.

  23. Галин  13.04.2010 г. | 11:53 ч.

    Много подробни отговори. Чак ме хващат притеснения, че сте писал толкова много и сте отделил толкова време. По време на полярната епоха ,тоест първата от всичките седем големи епохи на земният еон Слънцето и Земята са били едно цяло. Та си е напълно логично това да се асоциира с по топъл климат. Между другото се сещам, че и във посланията на Възнесените Владици /Татяна Микушина/, пишеше че с нарастването на духовното развитие и Любовта между хората ,климата се затопля. Аз тях съм ги чел бегло,напълно възможно е да съдържат важни духовни истини. Лично аз съм се съсредоточил изключително в четене на антропософията,разбира се това съвсем не означава че съм я “изучил напълно“,защото живото духовно познание е един безкраен път. Може човек да е духовно подготвен,чрез инкарнации,чрез упорито вътрешно себевъзпитание,и с по малко четене да му се открият истини,които с много четене не биха се открили на друг/като мен / в този живот.Но затова е хубаво да споделяме да сме си взимно полезни.

  24. platanus  12.07.2010 г. | 11:36 ч.

    Какво е екоцид?
    Екоцид са действия, които водят до широкомащабно унищожаване на естествени екосистеми.
    Има много случаи на екоцид, независимо дали това ни харесва или не.
    Ето няколко примера:

    1. Нефтения разлив в Мексиканския залив.
    2. Обезлесяването на Амазония.
    3. Съсипването на делта на р. Нигер – главен виновник Royal Dutch Shell.
    4. „Острова“ от боклуци между Калифорния и Хавай.
    5. Разработването на катранените пясъци в Алберта, Канада.
    6. Използването на ДДТ в продължение на десетилетия.
    7. Изхвърлянето от Texaco на над 60 млн. т. токсични отпадъци в Еквадор в продължение на 26 г.
    8. Оловната индустрия в Tianying, Китай – един от 10-те най-замърсени района в света.
    9. Калния вулкан в Sidoarjo, Индонезия, изригваш 30,000 m? на ден, събуден от сондаж за природен газ на компанията PT Lapindo Brantas.
    10. Нефтения разлив, причинен от танкера Exxon Valdez, собственост на Exxon Mobil.

    Списъка може да бъде продължен с още много точки.

    Всички описани случаи, водят и до загуба на живота и здравето и собствеността на хиляди хора, освен безспорното съсипване на Природата (която е единствената физическа основа на човешкото съществуване). Защо не сте загрижени и за тях?
    Изводите да си ги направи всеки сам, според духовното ниво на което се намира.

Вие какво мислите

Имейлът не се публикува.