Кучетата с имплантирани чипове заболяват от рак

Автор: Челси Шилинг (за WorldNetDaily)

Дали имплантираните микрочипове причиняват ракови заболявания сред кучетата и котките? Това е въпросът, който собственици си задават, след като зачестяват случаите, при които около микрочиповете на кучета скоротечно се развиват злокачествени тумори – едни от кучетата умират, други все още берат душа. Собствениците им предполагат връзка между чиповете и бързо развиващите се тумори – повод за това дават докладите на патолозите и тези от аутопсиите. Радиоводещата д-р Катрин Олбрехт, която е и авторка на бестселъри, наскоро ни разказа за петгодишния булмастиф на име Сиймъс, който миналия месец почина от саркома – злокачествена форма на рак, който убива дори хора в рамките на три до шест месеца. Д-р Олбрехт е отявлена противничка на чиповете за животни и често е търсена от собственици на болни животни заради чиповете.

Имплантиран микрочип в куче – бомба с часовник в тялото.

Според един доклад от патолог туморът на Сиймъс се е появил миналата година между двете раменни лопатки, като до септември е нараснал до „голяма буца“ с опасност за разпространение в белите дробове, черния дроб и далака. На Сиймъс е била направена спешна операция, при която лекарите са извадили от кучето тумор с тегло 1.95 кг. Използвани са четири дренажни тръбички, за да се отстрани течността в областта, където се е развил туморът. Ветеринарят е уведомил собственика на кучето – Хауърд Гилис – че в Сиймъс са били имплантирани два микрочипа. Първият от тях вероятно е бил поставен още в развъдника, докато Сиймъс е бил само на 9 месеца. Единият от чиповете е бил в извадения тумор, а другият – около него.

Само три месеца по-късно ракът се завърнал. Сиймъс, някога енергично и игриво куче, вече едва можело да ходи. „Сиймъс беше едно голямо сърце“ – разказва Хауърд Гилис, собственикът, в едно наскорошно интервю. – „Той искаше да живее.“ Гилис обяснява, че „имплантирахме микрочипа, защото не исках да откраднат кучето. Смятах, че постъпвам правилно. Тогава не бях запознат с предупрежденията какво може да причини един микрочип, а трябваше да го видя лично. Този рак беше нещо, което растеше пред очите ми всеки ден, докато отнемаше живота му. Просто го изяде отвътре.“ За да спести все по-непоносимите мъки на Сиймъс, собственикът го е приспал през февруари тази година.

Сиймъс – една от жертвите. Снимка: WND

Микрочипове, обвити в тумори

Д-р Олбрехт ни разказа и историята на друго куче – петгодишния йоркширски териер Скоти – което е било диагностицирано с рак в Мемфис, Тенеси. Скоти също е развил тумор между лопатките на гърба – там, където е бил имплантиран и микрочипът. Туморът, описан като злокачествена лимфома, е нараснал до размер на малък балон, а след това е бил опериран. Микрочипът на Скоти е бил в сърцевината на тумора. (Въпреки операцията) на кучето му остава едва година живот.

Собственичката Линда Хокинс споделя, че първоначално ветеринарят е бил скептичен, че чип може да причинява рак. В доклада за състоянието на Скоти лекарят пише: „В началото имах съмнения за по-ранна реакция към някоя инжекция. Все пак е възможно това възпаление да е било причинено от външен замърсител, вероятно от микрочипа.“ Лекарят пише още, че чипът е бил обвит от полупрозрачен материал, който пречи на микрочиповете да се движат из тялото. „Тази обвивка може да е материалът, предизвикал възпалителната реакция“, се казва още в доклада.

Г-жа Хокинс твърди, че компанията, осигуряваща микрочиповете и идентификационната база данни, е помолила друг ветеринар да прегледа доклада на първия. Във втория доклад от лекаря на компанията се казва, че чипът не е причината за тумора (Има си хас да се казва друго – бел. Стопанина). Но Хокинс е получила чек за $300, покриващ някои от медицинските разноски.

Собственичката коментира: „Трудно ми е да повярвам, че една компания ще даде $300 долара на всеки, който им се обади, освен ако там не става нещо нередно.“ От декември досега г-жа Хокинс е похарчила $4000 за лечението на Скоти. „Той е като бебе“ – казва тя. – „Няма да живее 15 години, както се очакваше… Направих нещо, което смятах, че трябва да направи всеки отговорен собственик. Сложих микрочип в кучето. Сега мисля, че това го уби… Сърцето ми се къса.“

Обреченият Скоти след операцията. Снимка: WND

Доктор Олбрехт цитира и други случаи на животни, при които са се появили вредни последствия от имплантирането на микрочипове. Други кучета също са развили злокачествени тумори. При френския булдог Леон се е появила бучка на мястото, където се намира и чипът – това е станало в рамките на 8 месеца след имплантирането. Направената биопсия показва, че Леон вече има фибросаркома, агресивна форма на рак. Източник.

Както писахме още миналата година, при чихуахуа на име Чарли Браун е имало друг тип последствия от поставянето на чипа. Кучето е кървяло до смърт. Собственичката Лори Гинсберг казва: „Не ми се искаше да слагаме чип на Чарли, но законът го изискваше.“ Една наредба гласи, че на кучетата, навършващи четиримесечна възраст в района на Лос Анджелис, трябва да им се постави чип. Стопаните, които откажат да се подчинят, са заплашвани с глоба от $250 за първо провинение и до шест месеца затвор и глоба от 1000 долара, ако продължават да не се подчиняват. Лори Гинсберг казва: „Предполага се, че тази технология е много добра, но не и когато ти умре кучето. Не мога да повярвам, че Чарли вече го няма.“

Злокачествени тумори в лабораторни мишки и плъхове

Подобни са докладите, които Асошиейтид Прес обобщи през 2007 година: “Бяха проведени редица ветеринарни и токсикологични изследвания, започнали в средата на 1990-е, като заключението беше, че имплантираните чипове “индуцират” (изкуствено предизвикват) злокачествени тумори при някои лабораторни мишки и плъхове.” В докладите се казва още, че чиповете водят до образуване на подкожна саркома – ракът най-често се образува около имплантите, като ги капсулира. От Асошиейтид Прес цитират Кийт Джонсън – пенсиониран токсиколог и патолог, провеждал през 1996 г. изследване за Dow Chemical Co. в Мидланд, Мичиган. Той казва: “Излъчвателите (чиповете) са причинителите на тези тумори.”

Д-р Катрин Олбрехт

Самата д-р Олбрехт е авторка на 52-странична публикация – “Тумори, причинени от чиповете в гризачи и кучета: преглед на насъбралата се литература”. Този материал е подкрепен и в рецензиите на други лекари, специализиращи в тази област. Д-р Олбрехт разглежда материалите, публикувани в списанията за онкология и токсикология за периода 1990-2006 г., като проследява влиянието на имплантираните радиочестотни микрочипове върху гризачите и домашните любимци. Тя е поканена да представи доклада си на конференция, която ще се проведе през юни в Institute for Electronic and Electrical Engineers, най-голямата професионална асоциация за нови технологии.

Д-р Олбрехт смята, че е важно хората да знаят за опасностите от имплантиране на микрочипове в кучета, тъй като някои правителства (включително българското – бел. пр.) правят тази процедура задължителна. Например британските власти наскоро обявиха плана си да налагат наказания на собствениците, които не се подчинят на изискванията за имплантиране на чип . Ирландия, Нова Зеландия, Малта, Норвегия, Швейцария, Австрия, Хърватска, Италия, Португалия и дори някои щати на САЩ изискват задължително “очипяване” на животните. Изданието USA Today писа, че в Колорадо ще бъдат поставяни чипове на всички кучета, които наранят някого. В Минесота има такъв закон от 2001 г., а във Вирджиния опасните кучета трябва да имат или микрочип, или идентифицираща татуировка от вътрешната страна на бедрото.

Запитана колко често срещан е проблемът, при който кучетата заболяват от рак след поставянето на чип, д-р Олбрехт казва: “Няма как да знаем. Това е причината просто да се надяваме, че ветеринарната общност поне ще има представа за този проблем и ще започне да съобщава за тези случаи. Смятам, че като цяло във ветеринарната общност масово си нямат представа за този проблем.”

* * *

Източник: WorldNetDaily
(Материалът е преведен без втората част)

* * *

Бел. Стопанина: И да имат представа за случаи като описаните в горния материал, ветеринарите в България взимат минимум 50 лева, за да сложат “задължителния” микрочип. Така че не очаквайте от ветеринар да ви разубеждава, че правите нещо опасно за домашния си любимец. По-скоро ще ви убеждава в позитивите, както и че няма никакви опасности. А ако има негативи, ветеринарят пръв ще ви вземе още няколко стотака, за да отстрани тумора от кучето ви.

Подобно на д-р Олбрехт, се надявам, че ще попаднете на информирано изключение от “ветеринарната общност”, което е склонно да прояви и някакъв морал. Все пак нищо “задължително” не е чак толкова задължително. Думата “задължително” цели да ви накара да се самозадължите! Важи и за детските ваксини, важи и за чиповете на домашните любимци.

Ще важи и за „задължителните“ чипове, които един ден очакват самите хора…

Споделете публикацията

Google1

За Сътрудници

В този раздел са поместени интересни преводни или авторски материали, писани или намерени от сътрудници и читатели на „От Извора“. Вие също можете да направите своя принос, като изпратите предложение за авторска публикация или собствен превод на is@otizvora.com.

Всички публикации

21 коментара за "Кучетата с имплантирани чипове заболяват от рак"

  1. Viktor  13.04.2010 г. | 10:43 ч.

    Стопанино,отново аз да питам-то ясна работата с тия чипове,и като знам,а и аз съм на това мнение,за ваксините,какво мислиш за ваксините за кучетата,след като на нас ни деистват отрицателно,би трябвало и към тях да е така,а и знам,че ти си имал куче,а и като гледам уличните никой не ги ваксинира а добре са си(освен гладът де).

  2. Мислещ  12.02.2011 г. | 12:11 ч.

    Чип маркирането… реалност и задължение!
    Днес попаднах на тази информация:
    „500 лв. глоба за домашно куче без чип“
    Линк към статията:
    http://dnes.dir.bg/news/kucheta-chip-zastita-jivotni-7982617?nt=10
    Колко примамливо звучи – „Чиповете ще са безплатни,освен това стопаните ще бъдат освободени за една година от такса куче.“
    Но,за тези лошите(мислещите) стопани, които въпреки примамливите предложения, не искат да се възползват от безплатната промоцийка, има предупреждение – „Ако не спазят изискването, ги чака 500 лв. глоба. При повторно нарушение санкцията е двойна.“
    Да са ни „честити“ новите придобивки.
    Днеска кучетата, а утре и хората.

    Стопанино, чудех се къде да постна коментара, защото той би паснал еднакво и на тези статии:
    – ЕГН като обект на свободата и религиозния светоглед
    – Добре дошли в затвор „Планета“
    – Чипове за имплантиране на летищата? Не? Тогава татуировка!
    – На хартия: Дирижирана ли е манията по биометриката
    – Австралия: Маркират с баркодове гражданите, нуждаещи се от помощ
    – 2011: Една смела и нова антиутопия
    Но тъй като, за сега касае кучетата само, я поставих тук.

    Ето и още коментари по темата:
    http://doktora757.blog.bg/politika/2009/12/22/mikrochipovete-elektronnite-karti-i-noviia-svetoven-red.459392

    http://30dumi.pozicii.net/2010/12/shte-ni-implantirat-tchipovete-s-vaksini/

  3. Мислещ  12.02.2011 г. | 12:22 ч.

    Още един материал по въпроса.

    http://www.sveta-nedelia.org/lm/biblioteka/video/2010-11-28-4-implantiraneto-ochakwa-wsekigo.html

    Стопанино, оставям ти да решиш, къде да се поставят тези материали.

  4. Александър  25.02.2011 г. | 00:01 ч.

    Има ли RFID в българските шофьорски книжки и лични карти?

  5. Мислещ  25.02.2011 г. | 02:05 ч.

    Не. За международните незнам.

  6. Венцислав Радев  20.03.2011 г. | 14:23 ч.

    Действетелно има няколко случая на рак при кучета в света.
    Смъртността при ваксиниране и отравяния с промишлена храна са хиляди пъти в повече.От лекарски грешки и ПТПта също.
    От Фронтлайн и други препарати също има доста починали любимци!
    при оперативно лечение смъртността се движи мехду 2-8 процента!
    Става въпрос за 3-4 кучета на фона на 50-70 милиона имплантирани.
    Всяка година се спасяват животите на огромен процент кучета благодарение на идентификацията.

    Въпросът е дали ползите превишават негативите!?

  7. Доктор  16.04.2011 г. | 11:13 ч.

    Моля този който е превел тези писания, господине или госпожо, вие прочетохте ли въобще статиите? Проверихте ли коя е тази жена: д-р Олбрехт? Знаете ли каква е разликата между научна публикация и просто публикация? Знаете ли на какво дължим развитието и прогреса си като човечество? Знаете ли каква паника предизвиквате с незнанието си?
    Аз съм доктор (PhD) по Биология, занимавам се с наука.Отдавна не работя в родината. Не съм ветеринар и не работя във фармацевтична компания. Но и аз обичам животните. Имам котка, която за да взема със себе си от един континент на друг трябваше да чипирам.Тези дни се вдига шум с нови наредби за домашните любимци и че трябва да се чипират. Аз имам близки с кучета в България и защо да не видя за какво става въпрос.. И ето някой прочел и разпространил вашите глупости. Тази жена е учител, докторат по педагогика. Тази жена Katherine Albrecht, (Ed.D) няма авторитета да пише научно издъжано по тема свързана с биология или медицина.Такова нещо може да напише човек с докторат по биология, клинична медицина, биофизика ….и опит също така. И както гопсодин Радев много правилно е забелязал колко са случаите: няколко на милиони? 0.8-10 % това е недостоверно. Аз четох обзора, 1 куче имало рак като му сложили чип. Това куче с какво се е хранило, къдее живяло, ….факторите които влияят са толкова много че не може да се направи връзка. Един пример не може да бъде достоверен източник.Тези 10 % всичките са при мишки. Ами това че от чип до чип има разлика, няма ясно написано че опитите са правени с точно чиповете използвани за кучета и котки. Не може да се прави извод без да има доказателства. Тя е посочила дори такива излседвания които не доказват рак, но те не били достоверни?! Е прпчете тук и вижте таблица 1 и 2 http://www.antichips.com/cancer/albrecht-microchip-cancer-synopsis.pdf
    И няколко въпроса: Като не ви харесват съвременните технологии: Защо ползвате интернет? А защо живеете в апартамент с тоалетна и баня? Като се разболеете пиете ли хапчета? Като се нараните с нож и ви тече кръв нали чакате сама раната да се затвори, без стерилни марли и антибиотик?Колко човека познавате умрели от ваксини? Чели ли сте какво е тетанус? А какво е туберкулоза? А едра шарка?А знаете ли защо няма полиомиелит в света в момента и какво е правила болестта на хората преди ваксините?
    Преди да пишете превеждате и така натаък, ПРОЧЕТЕТЕ: 20 източника,ако на разбирате дума, има речници….четете!

  8. Стопанина  16.04.2011 г. | 11:52 ч.

    вие прочетохте ли въобще статиите?

    Да.

    Проверихте ли коя е тази жена: д-р Олбрехт?

    Да.

    Знаете ли каква паника предизвиквате с незнанието си?

    Не. Моля, посочете кой и къде се е паникьосал, защото ми се струва, че си измисляте.

    Тази жена Katherine Albrecht, (Ed.D) няма авторитета да пише научно издъжано по тема свързана с биология или медицина.

    Тази жена хипотетично може да е неграмотна и да живее безпризорна под мостовете. Щом ми казва нещо разумно, се вслушвам – без оглед на социалното й положение и образование. А ти, драги ми докторе, искаш да ти вЕрвам заради голия авторитет. Няма как да стане. Защото…

    Първо, не си никакъв авторитет – нито пред мен, нито пред когото и да било.

    Второ, с едната диплома по биология не ме впечатляваш. Учил съм биология и съм учил ветеринарна медицина в Тракийския университет (от 1997 г.). Прекъснах следването си точно защото видях какво и как се учи.

    Аз четох обзора, 1 куче имало рак като му сложили чип. Това куче с какво се е хранило, къдее живяло, ….факторите които влияят са толкова много че не може да се направи връзка.

    Клинчиш, драги ми докторе, клинчиш… Връзката е във факта, че чиповете са били в сърцевината на тумора. Ако туморът се появяваше под опашката на кучето, можеше и да приема глупостите ти за „с какво се е хранило, къдее живяло“. Пред случаите, които описва Олбрехт, „авторитетните“ ти спекулации не важат.

    Като не ви харесват съвременните технологии: Защо ползвате интернет? (и цялата поредица псевдоинтелектуални риторични въпроси след този)

    Глупости на търкалета, клинчене и нова доза спекулации.

    Докторе, едно не разбрах – колко взимате за поставяне на чипове?

  9. Ник  18.04.2011 г. | 13:28 ч.

    От известно време се чудя как да избегна тая работа с чипа, даже предложих на докторката ни да пише, че го е сложила а да ми го даде да го прибера някъде, но неще май… Приемам предложения и съвети всякакви, дано намерим някакъв начин да избегнем тая простотия! Не стига, че се опитват нас да зомбират, а сега и кучетата ни

  10. Стопанина  18.04.2011 г. | 13:41 ч.

    Гражданско неподчинение – елементарното и доказано ефективно решение. Кой ще те проверява дали кучето ти има чип? Ако някой те изпорти, това ще е само лекар, на когото не му пука за животните, а гледа да прибере паричките за операцията.

    Втори вариант: Смени лекаря и вижте с новия дали кучето ти случайно не е „алергично“ към силикона на чипа. 😉 Мисля, че 20-50 лв., колкото струва поставянето на един чип, биха купили и диагноза против поставянето на чипа. Особено в България няма невъзможни неща. За разлика от САЩ, ние НАИСТИНА сме Страната на неограничените възможности.

  11. ана99  03.01.2012 г. | 12:25 ч.

    Интересно ми е този чип не може ли да се имплантира в каишката…?

  12. tzanko1  04.01.2012 г. | 09:39 ч.

    И на мен ми мина през акъла…трябва да има някаква измама!

  13. Бонго  04.01.2012 г. | 18:02 ч.

    В днешно време огромен брой домашни любимци заболяват от рак, също както и хората. Без чип. Явно причината за повишената заболеваемост не е някакъв си чип. Моето куче, лека му пръст, разви рак на кожата, на местата където в миналото го бяха ухапали кърлежи. Това, че някъде се е образувал тумор на мястото на импланта, е просто обяснимо – това е място на повишена инфектируемост.

    Докторът по-горе го е казал, вие сте едни лицемерни параноици, като не искате да живеете в цивилизацията – марш в гората и не се бъркайте повече на прогреса.

  14. zaharia  04.01.2012 г. | 18:47 ч.

    Бонго, за теб това ли е прогреса – да ти сложат чип, независимо дали този чип ще ти причини рак или не? Ако това е „светлото“ бъдеще, което предлагаш, наистина предпочитам да хвана гората…

  15. Стопанина  04.01.2012 г. | 19:24 ч.

    @ Бонго

    Ваксините са ти дошли в повечко.

  16. Васил Симеонов  20.01.2012 г. | 02:13 ч.

    „Прекъснах следването си точно защото видях какво и как се учи“ Стопанина, това обикновенно означава – прекъснах следването си, защото не успях да си взема изпитите, което е често срещано явление при медицинските науки. Начина ти на изразяване относно медицинските въпроси говори, че точно това е причината, поради която си прекъснал.
    В медицината се използват стотици видове различни импланти, някои от тях животоспасяващи, ако при всеки случай на раково заболяване на човек или животно с някакъв имплант се повдигаха подобни дискусии, медицината щеше да е много назад в развитието си. Ракът е полиетиологично заболяване, а както е известно причините за възникването му все още не са напълно известни.
    …“можеше и да приема глупостите ти за „с какво се е хранило, къдее живяло“… още едно изказване което показва пълна неграмотност и некомпетентност.
    Засегнат е и въпроса за евентуалната печалба… доколкото знам поставянето на чип е около 25-30лв. Не виждам как ветеринарните лекари ще забогатеят, като се има впредвид, че в тази цена влиза цената на чипът, който те са закупили. Чипирането в останалите държави е изградено на базата на единна система, която съхранява данните на домашния любимец, играе роля при протекцията на генетично унаследяемите заболявания, като забранява подобни кучета да се използват за разплод. Играе роля на доказатлство, че кучето е собственост на точно определен стопанин, от който съответно се търси наказателна отговорност при изоставяне или насилие над домашния любимец. Както в много други неща, така и при домашните любимци е време да се сложи ред в общините. Следващата стъпка е търсенето на наказателна отговорност при изоставяне на кучето на улицата-проверява се номера на чипа, а по него се установява и собственика. За пътуване в чужбина манипулацията е задължителна. Не забравяйте, че годишния данък на кучето отпада, ако то е чипирано. Спестете си параноята, затова как ще следят вас и кучето Ви от космоса, чрез поставения чип, защото навлизаме в съвсем друга и много обширна тема, която е свързана с почти всички удобства и приспособления, които използваме всекидневно.

    P.S.
    Zaharia, мисля, че наистина трябва да хванеш гората…

  17. Dani  20.01.2012 г. | 09:04 ч.

    Ракът е полиетиологично заболяване, а както е известно причините за възникването му все още не са напълно известни.

    Г-н Васил Симеонов, няма нищо общо с множеството фактори, причината е егоизма, промяната на начина на мислене.

  18. Dani  20.01.2012 г. | 09:09 ч.

    Ракът е полиетиологично заболяване, а както е известно причините за възникването му все още не са напълно известни.

    това е цитат от г-н Симеонов

  19. Стопанина  20.01.2012 г. | 09:32 ч.

    Колко много общи приказки, спекулации за успеха ми и грубост към Захи… И всичко това с целта чрез многословието да се прикрие фактът, че авторът няма или не иска да каже нещо за чиповете в центъра на туморите. 😉

  20. Gergana  21.01.2012 г. | 07:55 ч.

    Стопанина
    Колко много общи приказки, спекулации за успеха ми и грубост към Захи… И всичко това с целта чрез многословието да се прикрие фактът, че авторът няма или не иска да каже нещо за чиповете в центъра на туморите.

    Щях да му отговарям на Симеон Василев колко не е в час, после си помислих, не, само ще го вдъхновя. Учен-недоучен, клан-недоклан. Такива са хората.
    ТъприоволюОтвращение не значи неуспех. Печалба не значи богатство. Критика не значи отричане. Напредък не значи блаженство. Наука не значи безкритичност. Журналистика не значи слабоумие.
    От какви подбуди се радваш на света, такъв, какъвто е? Дай отговор, да те разбера, брате.

  21. ааааа  23.06.2016 г. | 11:25 ч.

    Единствената полза от чипирането е вероятността да ти намерят кучето, ако се изгуби. Същото може да се постигне с един GPS в каишката, вместо с операция. Никой, който е готов да си изостави домашния любимец, няма да го чипира предварително, дори да е задължително по закон.

Вие какво мислите

Имейлът не се публикува.